Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni sucks

Vierailija
05.09.2014 |

Ongelmani: 1.Työni on surkea ja huonosti palkattu, en viihdy.
2. En seurustele, enkä tunnu löytävän kumppania mistään.
3. Ystäväni ovat kadonneet lapsiperheonneen, ei ole oikein ketään seurana enää.
Taustatiedot: nainen, 33v.
Mitä tekisit? Kerro konkreettiset vinkit mitä minun tulisi tehdä tilanteen korjaamiseksi. Ongelmat eivät välttämättä ole tärkeysjärjestyksessä, kaikki syövät tyytyväisyyttäni elämään yhtä paljon.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:43"]Ongelmani: 1.Työni on surkea ja huonosti palkattu, en viihdy.
2. En seurustele, enkä tunnu löytävän kumppania mistään.
3. Ystäväni ovat kadonneet lapsiperheonneen, ei ole oikein ketään seurana enää.
Taustatiedot: nainen, 33v.
Mitä tekisit? Kerro konkreettiset vinkit mitä minun tulisi tehdä tilanteen korjaamiseksi. Ongelmat eivät välttämättä ole tärkeysjärjestyksessä, kaikki syövät tyytyväisyyttäni elämään yhtä paljon.
[/quote]

Sulla on sentään töitä. Mä oon työtön ja rahaton , joten mun elämä lemuaa enemmän.

Vierailija
2/3 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle: No sitten yrität etsiä työn, minkä tahansa. Helppo neuvoa, tiedän ettei ole välttämättä helppoa mutta ala miettiä mihin haluisit/voisit päästä ja ole itse aktiivinen ottamalla yhteyttä. T.Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää löytää positiivinen asenne, nainen hyvä. Ei auta, että murehdit näitä asioita kokoajan. Sinulla on työ, josta et pidä. Et seurustele. Ei ystäviä. Älä mieti näitä asioita kokoajan. Tee jotain kivaa, irrottele normaalista arjesta. Löydä joku mukava harrastus. Älä jää uimaan sinne pahaan oloon, vaan löydä elämästä positiivisuutta, koska jos on oikea asenne sitä positiivisuutta löytää mistä tahansa. Pää pystyyn.