Miksi hiustenpidennys tms "peruukki"? Tai ylipäätään härpäkkeet käytössä?
Kaikenlaisia kokemuksia / mielipiteitä aiheesta? Ajattelin joskus, että hiustenpidennys olisi kiva. Mutta tarkemmin kun olen kaupungilla katsellut ihmisiä, niin monella erottuu ne "kiinnikkeet" vai mitkä ne on...joilla pidennykset on kiinnitetty omiin hiuksiin, näyttää aika omituiselta.
Toisaalta kivaa vaihtelua, mutta loppujen lopuksi olen itseeni näin ihan tyytyväinen, olisi valehtelua olla jotain muuta, kuin olen? Miten sinä asian näet?
Oikeastaan kaikki teennäinen ja epäaitous kai tähän vaikuttaa. Jos olet mitä olet, niin miksi sitä pitäisi muuttaa? Oletko tyytymätön itseesi, hiustenväriin, silmienväriin... missä menee raja, mitä kaikkea olet valmis muokkaamaan?
Kommentit (13)
Mulle on ainakin ihan sama kuinka paljon ihmiset muokkaavat itseään. Jos on joku ominaisuus midtö ei pidä tai mitä haluaisi parantaa niin keneltä se parantaminen on pois? Mulla on luonnostaan pitkät hiukset, mutta jos ei olisi niin hommaisin pidennykset, ihan vaan siksi että pidän pitkistä hiuksista enemmän kuin lyhyistä. Ja tulevaisuudessa aion leikkauttaa nenäni pienemmäksi, ei se ole kenenkään muun asia.
Minulla oli aika perinteinen syy. Syöpähoitojen vuoksi hiukseni lähtivät.
En tietenkään tarkoittanut mitään sairaudesta johtuvaa tms. Vaan ihmisten pinnallisuus ja itsensä jatkuva muuttaminen tyytymättömyyden takia.... Kuten eräs nimeltä mainitsematon näyttelijätär tässä lähiaikoina, jota ei enää kuvista ollut tunnistaa.
Miten on miesten mielipiteet, mitä ajattelet naisesta joka käyttää hiustenpidennyksiä yms?
Ei nykyaikaset miehet varmaan jostain pidennyksistä ajattele yhtään mitään. Ennemminkin joitain lopullisia muutoksia vaan paheksutaan.
Tykkään paksuista hiuksista, itselläni tyypilliset suomalaiset ohuet lirttihiukset
Mä en ole pidennyksiä viitsinyt ottaa vaikeahoitoisuuden takia, mutta käytän kyllä esim. ponnari- tai nutturalisäkkeitä toisinaan. Vaihteluahan tuo vaan on, ei minusat sen kummempaa kuin vaatteiden vaihtelukaan tai meikkivärien vaihtelu.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 14:40"]
Miten on miesten mielipiteet, mitä ajattelet naisesta joka käyttää hiustenpidennyksiä yms?
[/quote]
Ajattelen vähän muita juttuja naisten suhteen kuin jotain hiustenpidennyksiä.
terv, Mies 26v
Sun silmiin osuvat pidennykset ovat halpoja ja huonoja. Pahimmat ovat ihan barbihiusta ja aivan eri sävyä kuin omat. Hyvät hiusten pidennykset eivät erotu ja hiukset näyttävät parempikuntoisilta ja täyteläisimmiltä kuin luomut pitkät hiukset. Mutta hinta on aika kova, riippuen siitä kuinka paljon laitetaan hiusta mutta 500 eurosta lähdetään liikkeelle.
Minä käytän aidosta hiuksesta tehtyjä klipsipidennyksiä, jotka on värjätty omieni väriseksi. Käytän niitä yleensä vain "juhlatilanteessa" ja kampaaja tekee niistä näyttäviä kampauksia. Klipsit eivät takuulla näy, eikä lisäkkeitä erota omistani.
Tiedän erään ihmisen, jolle ei ole mikään ongelma käyttää huvikseen mitä erilaisimpia peruukkeja ym. Mutta minusta ei ole tällaiseen, jotenkin hävettäisi myöntää että päässä on jotain epäaitoa, koskee myös jatkoja. Niiden pitäisi olla oikeasti niin luonnolliset, ettei niitä erota. Mulla on nyt lyhyet hiukset joita kasvatan (eli ei yllä edes leukaan), ja voisin harkita maltillista pidennöstä enismmäiseen kasvutavoitteeseen asti (eli 10-15 cm lisää, hartiamitaan) ja pitää niitä kunnes omat olisivat saman mittaisia. Näin en huijaisi, ottaisin vaan varaslähdön tavoitteeseen :D Mutta tuon max 15cm pituuden yli en voisi mennä, tulisi liian feikki olo.
Valitettavan moni laittaa pidennykset itse ja minusta ainakin ero huomaa heti onko ihminen käynyt kampaajalla vai laittanut itse/kaveri. Silloin ne kiinnikkeet näkyy :/
Hyi helvetti aitojiuspidennykset ällöttää!!! Eikö ne ole saastaisia ja täynnä luteita ja kirppuja?
Hiuksiin ei tule kiinnitettyä huomiota, mutta epäaitoja ja huonokuntoisia tekoripsiä näkee tällä hetkellä hirvittävän paljon.