Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi mitä unta näin!

Vierailija
02.10.2014 |

Unessa olin jossakin asunnossa, jossa oli kaksi laihaa narkkaria käyttämässä suonensisäisiä huumeita. Itse olin vain sivustaseuraajana. Yhtäkkiä toinen heistä tökkäsi käytetyn huumeruiskun neuloineen käsivarteeni. Seuraavaksi kiertelin levottomana ympäriinsä oudoissa paikoissa etsien jotakin, jolle kertoa tapahtuneesta. Olin ihan varma, että olin saanut käytetystä neulasta HIV:n tai hepatiitin. En löytänyt ketään, mutta odottelin ystävääni saapuvaksi. Hänellä kuitenkin kesti ja kesti. Oli pakko löytää joku, jolle puhua. Löysinkin isäni jo vuosia sitten edesmenneet tädin. Täti oli vanha ja huonokuntoinen, niin kuin loppuaikoinaan oli ollutkin. Juuri kun aloin selittää hänelle tapahtumaa, uni loppui.

Minkälaista untä sinä näit? Tai onko jotain erityistä unta, joka olisi jäänyt mieleen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa oli iso hämähäkki. En muista muuta.

Vierailija
2/10 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin kerran unta että panin Bill Cosby Shown perheen äitiä. Se oli hyvin eroottista, vaikken edes välitä tummaihoisista ihmisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta ystävistäni,olimme etelän lämmössä kunnes sinne tuli tsunami..

Vierailija
4/10 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 12:35"]

Minä näin kerran unta että panin Bill Cosby Shown perheen äitiä. Se oli hyvin eroottista, vaikken edes välitä tummaihoisista ihmisistä.

[/quote]

Minä näin kerran unta, että panin Esko Eerikäisen kanssa. Uni tuli ihan puun takaa, koska oon pitänyt EE:tä kohtalaisen ällönä. Oon myös pannut unessa Alexander Skarsgårdin kanssa. Se oli jo miellyttävämpi uni, vaikka en hänestäkään ole kummemmin ikinä haaveillut. Oon joutunut myös alieneiden sieppaamaksi ja pannut unessa pienen vihreän miehen kanssa. Tosin se alien ei ollut vihreä, vaan harmaa ja täynnä erilaisia peniksenmuotoisia ulokkeita.

Vierailija
5/10 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta että taistelin koirani kanssa leijonaa vastaan.Ihmettelin unessa miten oikeasti alistuva koirani olikin tosi urhea puolustaessaan minua!Yhdessä voitimme leijonan ja köytimme sen koiranremmillä puuhun.Tämä tapahtui lähimetsässä.

Vierailija
6/10 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että lähdin kävelemään Louvren taidemuseossa jotain kapeaa sivukäytävää/salakäytävää itsekseni, enkä yhtäkkiä enää nähnyt muita ihmisiä, vaikka äskettäin olin ollut keskellä ihmisjoukkoa. Hetken päästä olinkin jo eksynyt, enkä enää löytänyt takaisin saliin, josta olin lähtenyt kuljeskelemaan. Kun unien tyyliin yritin edetä ja haparoida jotenkin sinne suuntaan, mistä olin tullut, tapasinkin erään ihmisen, jonka tapaamisesta olin enemmän kuin ilahtunut. Siinä samassa huomasinkin, että olin huoneessa, jossa pidettiin esillä kullattuja tmv. loisteliaita huonekaluja, käännyin sanomaan... Ja sitten... sitten soi kello. Ällöttävää, täytyy nousta ylös ja lähteä töihin!

Vierailija
7/10 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta(tämä on sitten totta) tällä viikolla, että yritin flirttailla Kari Taalasmaalle :D

Vähänkö otti pattiin. Toisin kuin silloin kun pussailin Samu Haberin kanssa...

Vierailija
8/10 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta että kuolin syöpään.

Vierailija
9/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-_-

Vierailija
10/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että kävelin avojaloin hiekkatiellä, jossa oli paljon pieniä lasinsiruja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan