Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin rouva valittaa kun siivoan sunnuntaisin

Vierailija
02.10.2014 |

On kuulemma lepopäivä ja Jeesus suuttuu jos sunnuntaina siivoaa. Viime pääsiäisenä olimme menossa viihteelle ja odottelimme kyytiä pihalla, mulla oli tölkki kädessä ja taisin ottaa muutaman tanssiaskeleen niin tämä kyseinen nainen syöksyi ulos rappukäytävästä ja huusi miten pääsisäisenä ei saa tanssia tai käydä ulkona. Olen jo aika kyllästynyt kyseiseen naisihmiseen, miten suhtautua noihin jeesus-kommentteihin? Itse olen ateisti.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että suurin osa taloyhtiöstä haluaisi viettää sunnuntaina ja juhlapyhinä leppoisaa vapaapäiväänsä, ilman mattojen tampauksen, imurin tai remontin ääniä, puhumattakaan aamuhetkistä, eikä se ole edes uskontoon sidottu vaan omaan hyviin vointiin ja jaksamiseen. 

Jostakin syystä, monille hyvät tavat ja toisen huomioon ottaminen ei merkitse mitään. Sunnuntaisin ja juhlapyhinä paukutellaan mattoja jo aamuhämärissä, tehdään rempat jne. oman aikataulun mukaan, kissojen ja koirien omistajat pesevät ja kuivaavat pyykinsä taloyhtiön tiloissa, siivoamatta jälkiään, jolloin seuraavan pesijän liina-ja alusvaatteet ovat kauttaaltaan lemmikin karvoissa ja hilseessä jne. Mutta sehän ei ketään luulisi haittaavan.

Ei ihme, jos naapurisopu on usein koetuksella, ihan vain muutaman naapurin vuoksi. 

Vierailija
22/24 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Saapa nähdä missä vaiheessa meidän lestanaapurit tulee inisemään aiitä että leikataan ruoho sunnuntaisin j muutenkin pyritään tekemään äänekkäät pihatyöt sunnuntaisin. Ihan siitä syystä että nää lestat katsoo oikeudekseen möykätä arkena yömyöhään. Lapsellista, joo, tiedän, mutta me ei sentään rikota lakia, toisin kuin eräät. Ja omakotitaloalueella tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita sille, että olet buddhalainen , ja buddha ei tunne sunnuntaipäiviä ja tykkää puhtaasta kodista  ; )

Tai uskot spagettihirviöön.

Vierailija
24/24 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, Marx, Engels ja Lenin eivät taineet opettaa viettämään lepopäivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä