Nainen! Mitä ajattelet thaimaalaisesta miehestä?
Ovatko rumia vai voisitko seurustella?
T. Nuori thaikundi
Kommentit (37)
En uskaltaisi seurustella thaimaalaisen kanssa silla siellapain ihmisten moraalikasitys on vahan erilainen kuin lansimaissa. Siellapain minua on yritetty huijata niin monta kertaa etta luottamus on mennyt. Suomessa rehellisyys on hyve, Thaimaassa se on osoitus tyhmyydesta ja sinisilmaisyydesta. Lisaksi heidan tapansa hymyilla aina on hammentava; miten voisin koskaan tietaa, milla paalla han oikeasti on??
Heissa on paljon hyviakin puolia mutta parisuhde ilman luottamusta ei ole yhtaan mitaan, joten parisuhdetta ajatellen kaannyn mieluummin lansimaisten miesten puoleen.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:15"]
MUTTA, ihmisessä ei ole tärkeintä ulkoiset asiat, vaan se millainen ihminen on kokonaisuudessaan, mitä tekee, kuinka mukava, kiva, hauska jne on. Että kyllä voisin olla thaimaalaisen kanssa jos hän on mieletön tyyppi.
[/quote]
Mutta, jos ei kompensoi ihan älyttömästi olemalla mieletön tyyppi, niin ei kiitos.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:20"]
En uskaltaisi seurustella thaimaalaisen kanssa silla siellapain ihmisten moraalikasitys on vahan erilainen kuin lansimaissa. Siellapain minua on yritetty huijata niin monta kertaa etta luottamus on mennyt. Suomessa rehellisyys on hyve, Thaimaassa se on osoitus tyhmyydesta ja sinisilmaisyydesta. Lisaksi heidan tapansa hymyilla aina on hammentava; miten voisin koskaan tietaa, milla paalla han oikeasti on??
Heissa on paljon hyviakin puolia mutta parisuhde ilman luottamusta ei ole yhtaan mitaan, joten parisuhdetta ajatellen kaannyn mieluummin lansimaisten miesten puoleen.
[/quote]
Hyvä vastaus, arvostan.
Kyllä siellä tuntuu raha menevän edellä. Onneks olen asunut siellä ja tunnen heidän ajattelutapansa. Joskus ajattelen täällä suomessa, että olette hulluja kun olette niin sinisilmäisiä, mutta kun melkein koko elämänsä täällä viettänyt niin tulee itsekin sinisilmäiseksi.
Ap
Että ne miehet haluaa silikonitissit, ruiskuttaa huuliin täytettä, pidemmät hiukset ja että heitä kutsutaan Ladyboy nimellä.
Sitten tietyt suomalaiset julkkisnaiset haluaa myös muistuttaa heitä, muokkaavat piirteitään kulmikkaiksi miesmäisiksi, ja hankkivat silikonitissit.
Niin ja suomessahan jotkut ei halua? Johtuiskohan kaikista paineista mitä suomessa on. "Homothan ei pelaa lätkää tai viedään saunan taakse" kommentteja kuulee edelleen, ihmekös kun ei tule homo kaapista ulos. Luulin että me eletään 2000-lukua. Onko myöskin asukasluvulla mitään tekemistä asian kanssa? Suomessa 5.5 miljoona asukasta kun taas thaimaassa melkein 70 miljoonaa.
Kävin aikoinaan lukiossa "elämyksellistä kulttuuritietoa"-kurssin missä http://fi.wikipedia.org/wiki/Marja-Sisko_Aalto kävi koulullamme puhumassa suomen suoritus,- ja ulkonäön paineista. Hän kertoi, että tunsi jo pienenä syntyneensä väärään kehoon, mutta päätti silti mennä naimisiin ja hankkia lapsia, koska paineet olivat niin kovat. Hän ei ollut koskaan onnellinen kunnes vaihtoi sukupuolensa.
Tarkoitukseni ei ollut puolustaa millään tavoin thaimaalaista "ladyboyta" vaan avartaa teidän ajattelutapaanne. Kokemuksen mukaan kapeakatseimmat ovat keski-ikäisiä suomalaisia miehiä, jotka ovat huonolla itsetunnolla varustettu jotka yrittävät olla "miehestä miehein". Uskon että jos suomessa ei olisi niin kovat paineet niin kaikki olisi omaitsensä.
Ja ei, en ole homo enkä ladyboy vaikka pystyn usein vitsailemaan siitä kavereiden kanssa.
Ap
Ihan hyvin voisin seurustella jos on mukava tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 16:06"]
Tykkäätkö poimia marjoja?
[/quote]
Empä oikeastaan, mutta en jätä syömättä jos patikoin metsässä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 02:23"]
No onhan niissä jotain outoa kun antavat vaimojensa ja tyttäriensä myydä itseään
[/quote]
Ehkä se päivä tulee joku päivä Suomeenkin kunhan talous tarpeeksi romahtaa....
Minä olen reissannut paljon Thaimaassa (olen 26-vuotias nainen), ja thaimaalaiset miehet ovat aina kohdelleet minua kunnioittavasti. Inhottaa kun esimerkiksi Välimeren maissa miehet viheltelee ja yrittää lähennellä, mutta Thaimaassa miehet eivät ole samanlaisia törkimyksiä. Kyllä voisin olla thaimaalaisen miehen kanssa.
Aika stereotypinen kuva täällä jengillä thaimaalaisista ja aasialaisista yleensä. Itseäni viehättää kovasti aasialaiset piirteet ja monet thaikundit on kyllä tosi söpöjä. Ei mitään syytä miksen voisi seurustella, jos on kiva kundi.
Ajattelen, että housussa on pieni pippeli.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 02:29"]
Niin joo, perheen isän vikahan se on. Jos perheellä ei ole rahaa riittävästi, vaikka isä kuinka raataisi, naisen on usein vain pakko työskennellä sillä alalla, koska siellä on kysyntää. "Parhaassa tapauksessa" saa jopa pitkäaikaisen elättäjän koko perheelle ulkomaalaisesta miehestä. Itse kääntäisin syyttävän sormen meihin länsimaalaisiin jotka sitä seksiä sinne lähtevät ostamaan juuri näiltä äideiltä ja (jopa ala-ikäisiltä) tyttäriltä. T. Se 175 cm
[/quote]
Onko oikeasti pakko? Jos kukaan ei seksiä heiltä ostaisi, mitä sitten tapahtuisi?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 02:23"]
No onhan niissä jotain outoa kun antavat vaimojensa ja tyttäriensä myydä itseään
[/quote]
ei siellä vaimot myy pimppaa. naimattomia tai yh naisia, jotka haluavat helppoa rahaa. thai mies ei antaisi vaimonsa hankkia rahaa huoraamalla. menis maine kaikkien silmissä. eikä vastuulliset isät varmasti anna tyttäriensä myydä pimppaa.
edelleen nuoret naiset ovat varmasti jonkun tyttäriä mutta eivät ne kerro vanhemmilleen mitä tekevät. pattayallakin on satoja muita töitä kuin vain seksibusiness. tytöt kertovat vanhemmilleen olevansa 7/11 myyjiä, tai kaupassa, tai tarjoilijoita, vaatekaupan myyjiä jne... ei kukaan kerro olevansa seksin myyjä.
tytöt tietävät mistä rahaa saavat, koska kaverit kertovat parhaat vinkit. kylän joku myy tyttö meni myymään seksiä, ja kertoi toisille mistä saa rahaa parhaiten... ulkomaisilta miehiltä.
olen jutellut näistä thai naisten kanssa lukemattomia kertoja ja muutama ollut tyttöystävänäni.
t. thaimaassa asunut mies
Joo mäkin olen monta dokumenttia aiheesta katsonut. Kyllä ne likat ihaili kuinka jotkut ovat päässeet länsimaalaisen kanssa naimisiin ja asuivat nyt hienoissa taloissa.
En kuitenkaan usko että pelkkä helppo raha saa heidät tuohon. Usein ei ehkä muuta vaihtoehtoa ole, jos ei vaan töitä ole ja lapsi tai useampi ruokittavana. Kun ne asiakkaat on oikeesti suurin osa sellaisia, ettei pimppaa saa mistään muualta. Yli 150 kg hikoilevia sikoja. Ei kai kukaan semmoisesta työstä nauti.
T. 175 cm
Thaimaalaisissa, kiinalaisissa ja japseissa on kaikissa sama homma: naiset ovat kauniita, siroja ja hyväkroppaisia, mutta käännettynä miehen ominaisuuksiin, nuo ei olekaan hyviä asioita. Miehet on liian pieniä, hippuloita, epäseksikkäitä, liian feminiinejä.
MUTTA, ihmisessä ei ole tärkeintä ulkoiset asiat, vaan se millainen ihminen on kokonaisuudessaan, mitä tekee, kuinka mukava, kiva, hauska jne on. Että kyllä voisin olla thaimaalaisen kanssa jos hän on mieletön tyyppi.