Nainen! Mitä ajattelet thaimaalaisesta miehestä?
Ovatko rumia vai voisitko seurustella?
T. Nuori thaikundi
Kommentit (37)
Jos on mukava tyyppi niin tietenkin voisin seurustella. Ulkonäöstä minulla ei ole mitään suoraa vastausta, osa on rumia ja osa ei.
Seurusten thaimaalaisen miehen kanssa. On hyvännäköinen ja erittäin ystävällinen.
No onhan niissä jotain outoa kun antavat vaimojensa ja tyttäriensä myydä itseään
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 02:23"]No onhan niissä jotain outoa kun antavat vaimojensa ja tyttäriensä myydä itseään
[/quote]
Niin joo, perheen isän vikahan se on. Jos perheellä ei ole rahaa riittävästi, vaikka isä kuinka raataisi, naisen on usein vain pakko työskennellä sillä alalla, koska siellä on kysyntää. "Parhaassa tapauksessa" saa jopa pitkäaikaisen elättäjän koko perheelle ulkomaalaisesta miehestä. Itse kääntäisin syyttävän sormen meihin länsimaalaisiin jotka sitä seksiä sinne lähtevät ostamaan juuri näiltä äideiltä ja (jopa ala-ikäisiltä) tyttäriltä.
T. Se 175 cm
Antaa tai ei anna. Olen saanut käsityksen, että tämä ei ole hyväksyttyä mutta mitä mahdat aikuisen ihmisen päätökselle? Vrt homouteen. Vanhemmat ei ehkä hyväksy homoutta, mutta miten estät homouden?
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:04"]
Minä olen reissannut paljon Thaimaassa (olen 26-vuotias nainen), ja thaimaalaiset miehet ovat aina kohdelleet minua kunnioittavasti. Inhottaa kun esimerkiksi Välimeren maissa miehet viheltelee ja yrittää lähennellä, mutta Thaimaassa miehet eivät ole samanlaisia törkimyksiä. Kyllä voisin olla thaimaalaisen miehen kanssa.
[/quote]
Kiva kuulla jotain positiivistakin.
Ap
Olen nähnyt lukuisia hyvännäköisiä aasialaismiehiä, ei siinä mitään. Voisin seurustella, mutta toistaiseksi suomalainen on ykkössijalla :) t.nainen 21v
Mulle kelpais kanssa thaikkumies! Ja oonpa muutaman kanssa kuumia öitä viettänytkin...;)
Lyhyitä ovat, varmaan on pieni kalukin, en voisi kuvitella alkavani seurustelemaan, saati menemään edes yhden illan juttuna sänkyyn.
Jotenkin itselleni Thai-miehet ovat liian pienikokoisia.Laihoja ja lyhyitä. Kasvonpiirteetkään eivät innosta. Pidän isokokoisista ja vaaleista miehistä.
Makuasiahan tää sattuukin olemaan.
Ap
Täällähän on saatu keskustelu kulkemaan. Teksteissä huomaa ketkä ovat matkustelleet ja ketkä taas ovat olleet omissa koloissaan ja imenny kaikki negatiivisuus itseensä.
Ap
Aasialaiset miehet eivät ole haluttuja länsimaalaisten naisten keskuudessa, johtuu varmaan tuosta pienuudesta. Säälittää kaltaisesi suomalainen mies + aasialainen nainen -kombinaation pojat, jotka ovat käytännössä ulkona suomalaisesta parinmuodostuksesta. Ehkä jos menisit sinne Thaimaahan, niin löytäisit ehkä thaitytön? Tosin teidänkin pojilla on aikanaan sama ongelma edessä...
No tiedä sitten, minulla ainakin riittänyt vientiä nuoruudessani. :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 02:06"]
Ajattelen, että housussa on pieni pippeli.
[/quote]
housu
Homo joka kyselee mitä nainen ajattelee siitä. Aivan.
Miksi kysyn vaikka on nuoruudessa vientiä on silkkaa uteliaisuutta, mitä ihmiset ajattelee thaikundista kun tiedän jo mitä ennakkoluuloiset ajattelevat thainaisesta. "Huora, lutka" on yleisimpiä. Mutta harvoin puhutaan thaikundeista, (paitsit "niillä on pieni muna") siksi kysyn.
Ainakin liian pienikokoinen minulle. Etsi joku pienikokoinen nainen! Ei rumia, lapset ainakin ihan älyttömän suloisia!
T. Thaimaassa matkustellut 175 senttinen nainen