Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksin mökillä ja pelottava tilanne!! Mitä teen?

Vierailija
02.10.2014 |

Yksin olen mökillämme ja ulkoa kuuluu kolinaa ja rapinaa! Joku myös tähyilee sisälle taskulampulla! Pelottaa ihan kauheasti, ja kännykästä loppui akku jo alkuillasta ja laturi jäi kotiin. Aattelin pärjääväni huomiseen ilman kännyä, mutta nyt tuntuu että ulkona on jotain hämärätyyppejä! En uskalla poistua mökistä ja olen linnoittautunut saunan pukuhuoneeseen :( Auttakaa rakkaat ystävät

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 02:06"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 02:05"]

En ymmärrä mitä ne värjöttelee puoli tuntia pihalla, mutta jos niillä olisi ollut tarkoitus murtautua sisälle, niin olisivat murtautuneet jo ajat sitten.

[/quote]

Niinpä! Ja tuskin mitään kalamiehiäkään ovat jotka olisivat tulleet pitämään terassille tukikohtaa. Eihän yöllä kalasteta??

ap

[/quote]

Tilanne ratkesi jo, mutta kerronpa pari asiaa:

a) öisin kyllä kalastetaan. Kala syö öisin hyvin. Ja tyyninä syysöinä varsinkin tuulastus on suosittua.

b) hätänumeroon voi soittaa vaikka akku olisi lopussa. Kun yrität avata puhelinta jonka akku on finito, se antaa soittaa 112:een.

Vierailija
62/64 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 01:33"]

Yksin olen mökillämme ja ulkoa kuuluu kolinaa ja rapinaa! Joku myös tähyilee sisälle taskulampulla! Pelottaa ihan kauheasti, ja kännykästä loppui akku jo alkuillasta ja laturi jäi kotiin. Aattelin pärjääväni huomiseen ilman kännyä, mutta nyt tuntuu että ulkona on jotain hämärätyyppejä! En uskalla poistua mökistä ja olen linnoittautunut saunan pukuhuoneeseen :( Auttakaa rakkaat ystävät

Olet ilmiselvästi katsonut liikaa slasher elokuvia.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle miten soitetaan häkeen iPhonella josta on akku loppu? Jos sen yrittää avata tulee vain lataussymbolin kuva.

Vierailija
64/64 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOI