Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttuu jos menen häntä ennen nukkumaan

Vierailija
29.08.2021 |

Onko muilla samanlaista ?

Meillä mies iltavirkku ja valvoo arkenakin klo 24 asti vaikka menee töihin kasiksi. Mun on mentävä nukkumaan viimeistään klo 23, muuten en pysty heräämään virkeänä ja suoriutumaan ajatustyötä vaativasta työstäni. Minäkin menen kasiksi töihin .

Mies huutoraivoaa koska menen häntä ennen nukkumaan. Se on kuulemma merkki että en rakasta häntä. Ja jos rakastaisin niin kuulemma tarjoaisit seksiä siinä hiukan ennen klo 24 ennen kuin hän käy nukkumaan.

En vaan jaksa valvoa enkä varsinkaan petipuuhia arkisin puolen yön aikaan . Mies ei suostu tukemaan sänkyyn ennen klo 24, koska häntä ei kuulemma väsytä .

Mies uhkailee jo erolla tämän vuoksi. Onko normaalia ? Seksiä on kyllä 4-6 kertaa viikossa muulloin.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mies väittää , että se kun menen häntä aiemmin nukkumaan on seksuaalista torjuntaa. On tää oikeesti hullua…

Ap

Miehen logiikkaa, en ole koskaan sitä ymmärtänyt. Eivät osaa ajatella asioita muuten kuin mistä ja miten saa itselleen eniten hyötyä ja kaikki maailman naiset on heitä varten synnytetty, palvelijaksi ja äidiksi. Aloittavat jopa vuosikausien valehteluepisodin ettei tarvitse tehdä jotain itselle vastenmielistä vaan naisen kuuluu tehdä miehen puolesta.

Vierailija
22/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helmi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aamuvirkku ja iltauninen, ja nuorempana yritti pakottaa mut nukkumaan samaan aikaan kanssaan. Kävi vähän väliä makarin ovella vttuilemassa ja märisemässä, kun ei kuulemma voinut nukkua kun mä valvon. Sanoin sit että ok, jos mun on iltaisin maattava tuntikausia hiljaa ja liikkumatta valveilla, sama koskee häntä itseään aamuisin. Ensin väitti että oon hullu, sitten mietti uudestaan ja pyysi anteeksi typeryyttään. Nyt meillä saa jokainen nukkua ja valvoa silloin kun haluaa, ei kukaan huutele perään.

Vierailija
24/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan täysjärkinen tuollaisen miehen kanssa oikeasti elä???

Vierailija
25/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma exäni suhtautui noissa tilanteissa minuun kuin olisin ollut jättämässä häntä. Kun siis halusin mennä nukkumaan ennen häntä. Kun hän itse halusi mennä ennen minua nukkumaan niin se oli tietysti ihan ok. Paino sanalla ex.

Ap:n suhde kuulostaa sairaalta, ja sen ei tulisi jatkua enää kauan.

Vierailija
26/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olette sitä mieltä että mies on kohtuuton. No niin minäkin olen, mutta kun olen tässä suhteessa elänyt jo vuosikaudet niin tämä on muuttunut minulle ”normaaliksi ” ja sitä alkaa miettiä olenko minä se outo kun en pidä miehen tavasta haukkua minua nukkumaanmenostani.

Mutta tällaista arkea mä elän, ei ole provo todellakaan.

Ap

Nainen tarvitsee 30min enemmän unta vuorokaudessa kuin mies koska naisen aivot toimii tehokkaammin. Mitä mieheesi tulee hän voi alkaa nukkumaan klo 23. Mitä sinuun tulee niin hyvä ihminen tunge monon kuva sen perseeseen ja nuku silloin kun huvittaa.

Vierailija
27/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule. Meilläkin oli monen verisen riidan aiheena, ennen kuin vasta eron partaalla tajusi, että ei toisen vuorokausirytmiä saa eikä edes voi pakottaa omaan muottiinsa.

Vierailija
28/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Yksi työkaveri kärsii univaikeuksista ja hän sanoi herättävänsä miehensä, jos herää yöllä eikä saa unta. Kuulemma se on täysin reilua, että jos hän ei nuku, niin ei sitten mieskään. 😯

Vierailija
29/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja sentään. Te jotka jatkatte tällaisissa suhteissa, hyväksyttekö myös fyysisen väkivallan?

Vierailija
30/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap sinä elät narsistin kanssa. Hanki itsellesi asunto ja vain kylmästi lähde jonain päivänä. Tuollaisen sekopään kanssa ei keskustella eikä neuvotella. Sinulla on omakin elämä ja persoona, et ole ketään varten tänne laitettu.

Vierailija
31/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No valitettavasti elän. Ei mies ollut tällainen seurusteluaikana, tämä piirre on hiipinyt elämään pikkuhiljaa vuosien varrella.

Ja mä en vaan jaksa enää kuunnella syyllistämistä tästä asiasta.

Ap

Vierailija
32/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ap lapsia?

Vierailija
33/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja sentään. Te jotka jatkatte tällaisissa suhteissa, hyväksyttekö myös fyysisen väkivallan?

Ei sitä hyväksy ainakaan muille. Minulla on ollut samantapainen puoliso ja hän sai minut uskomaan että minulla ei vain ole mitään ihmisarvoa. Minua oli ok pahoinpidellä, muita ei ole. Ne vain aivopesee niin että käsitys normaalista hämärtyy.

Vierailija
34/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olette sitä mieltä että mies on kohtuuton. No niin minäkin olen, mutta kun olen tässä suhteessa elänyt jo vuosikaudet niin tämä on muuttunut minulle ”normaaliksi ” ja sitä alkaa miettiä olenko minä se outo kun en pidä miehen tavasta haukkua minua nukkumaanmenostani.

Ap

Ei ole normaalia. Jokainen saa mennä nukkumaan haluamaansa aikaan ja seksi sitten sovitetaan molempien aikatauluihin sopivaan aikaan. Et ole outo, miehesion despootti.

Vierailija
35/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä panemisessa on niin hienoa ja jännää että pitää oikein 6 kertaa viikossa harrastaa? Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
36/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, ettet ole jo aikaisemmin tajunnut eläväsi sairaassa suhteessa henkistä väkivaltaa käyttävän kontrollinhaluisen narsistin kanssa. Olin avoliitossa hetken aikaa samanlaisen tyypin kanssa, mutta älysin häipyä suhteesta nopeasti. Sen jälkeen en ole antanut kenenkään kohdella itseäni huonosti. Nykyinen mieheni on täysi kymppi. Hän arvostaa ja kunnioittaa minua, eikä painosta, hauku, kontrolloi tai syyllistä minua koskaan. Tunnen oloni aina hyväksi hänen kanssaan. Tällaista on aito rakkaus.

Vierailija
37/78 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä joku elää sellaisen miehen kanssa, joka suuttuu ja tekee elämän vaikeaksi?

Vierailija
38/78 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet ennen miestä nukkumaan, niin heräät parhaasta unesta kun hän kömpii viereen.  Sitten et enää saa unta ja suutut miehellesi vaikka oli oma syysi kun menit ennen häntä nukkumaan.

Vierailija
39/78 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et ole outo, on vain erilaiset vuorokausirytmit teillä. Jos ei tuota keskustelemalla saa selvitettyä niin lähtisin. Ei mies voi määrätä ihan kaikesta. Tulee vain mieleen että mistä muusta mies päättää ja  kävelee ylitsesi?

Aika monesta asiasta mies päättää. Mm ruokaostokset, mihin rahaa käytetään ja jopa mun vaatteet . Mies ostaa monesti mun vaatteet, että olisi kuulemma viettelevä. Kai tästä on lähdettävä…

Ap

Ja sinä tuommoiseen suostut? Sinäkö se hoivattava oletkin?

Tahdoton?

Vierailija
40/78 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna suuttua. Anna uhata erolla. Anna hakea eroa. Sittenhän silmäsi aukeavat että minkä juntin kanssa tässä ollaan oltu. Ei sinun kuulu kestää tuollaista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän