Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttuu jos menen häntä ennen nukkumaan

Vierailija
29.08.2021 |

Onko muilla samanlaista ?

Meillä mies iltavirkku ja valvoo arkenakin klo 24 asti vaikka menee töihin kasiksi. Mun on mentävä nukkumaan viimeistään klo 23, muuten en pysty heräämään virkeänä ja suoriutumaan ajatustyötä vaativasta työstäni. Minäkin menen kasiksi töihin .

Mies huutoraivoaa koska menen häntä ennen nukkumaan. Se on kuulemma merkki että en rakasta häntä. Ja jos rakastaisin niin kuulemma tarjoaisit seksiä siinä hiukan ennen klo 24 ennen kuin hän käy nukkumaan.

En vaan jaksa valvoa enkä varsinkaan petipuuhia arkisin puolen yön aikaan . Mies ei suostu tukemaan sänkyyn ennen klo 24, koska häntä ei kuulemma väsytä .

Mies uhkailee jo erolla tämän vuoksi. Onko normaalia ? Seksiä on kyllä 4-6 kertaa viikossa muulloin.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks työkaveri kertoi kerran samaa. Jäin katsomaan suu auki. Ero olisi tuollaisessa tilanteessa mielestäni enemmänkin mahdollisuus kuin uhka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli hoono

Vierailija
4/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten olisi se ero? Et menettäisi yhtään mitään.

Vierailija
5/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei suutu, mutta haluaa aina mennä minun kanssa samaan aikaan. Minä olen se iltavirkku ja tämä haukottelee ja valvoo, jotta voi mennä samaan aikaan. Kun sais mennä ihan silloin kun ite haluu..

Vierailija
6/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka kauan olitte asuneet yhdessä, kun tämä alkoi?

Vierailija
7/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa, jaksoit vääntää paljon paskaa

Vierailija
8/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS.

Ja tollasia urpoja oikeasti on. Esim. eksäni. On syystä eksä.

Vierailija
9/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa siitä miehestä!

Vierailija
10/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies iltavirkku 😑😑😑😑😑 ei v... OPETELKAA KIRJOITTAMAAN KUNNOLLA.

Vierailija
11/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmösiä ihmisiä on oikeasti olemassa ja se on jotain aivan karseaa, iso vauva monkuu. Järkyttäviä.

Vierailija
12/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun mies on vuorotöissä.

Vierailija
13/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olette sitä mieltä että mies on kohtuuton. No niin minäkin olen, mutta kun olen tässä suhteessa elänyt jo vuosikaudet niin tämä on muuttunut minulle ”normaaliksi ” ja sitä alkaa miettiä olenko minä se outo kun en pidä miehen tavasta haukkua minua nukkumaanmenostani.

Mutta tällaista arkea mä elän, ei ole provo todellakaan.

Ap

Vierailija
14/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JSS.

Näitä tosiaan oikeasti on. Mun eksä taas oli aamunvirkku ja minä illanvirkku ja jos en mennyt sänkyyn makoileen pimeään silloin kun hän halusi mennä nukkumaan, tämä urpo sammutti sähköt koko talosta ja istuin sitten pimeässä tai kuunvalossa kun ei väsyttänyt yhtään. En saanut edes tvtä katsoa äänettömällä, koska se häiritsi häntä. ja kyseessä oli siis työtön luuseri eikä mikään pakko aamulla herätä klo 6 aikaan. Kontrollinhaluisiahan nämä luuserit on. Eroamaan vaan, parempia löytyy tai jos ei löydy niin ainakin saa sitten valvoa ja nukkua miten itselle parhaiten sopii. Jatkuva toisen oikkujen mukaan eläminen ei tee kenellekään hyvää.

Vierailija
15/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olette sitä mieltä että mies on kohtuuton. No niin minäkin olen, mutta kun olen tässä suhteessa elänyt jo vuosikaudet niin tämä on muuttunut minulle ”normaaliksi ” ja sitä alkaa miettiä olenko minä se outo kun en pidä miehen tavasta haukkua minua nukkumaanmenostani.

Ap

Et ole outo, on vain erilaiset vuorokausirytmit teillä. Jos ei tuota keskustelemalla saa selvitettyä niin lähtisin. Ei mies voi määrätä ihan kaikesta. Tulee vain mieleen että mistä muusta mies päättää ja  kävelee ylitsesi?

Vierailija
16/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies väittää , että se kun menen häntä aiemmin nukkumaan on seksuaalista torjuntaa. On tää oikeesti hullua…

Ap

Vierailija
17/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No jos ei ole provo niin mies on ISO VAUVA.

Vierailija
18/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos mä en seurustele eikä ole vaaraa, että joku haluis mun kanssa seurustella.

Vierailija
19/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et ole outo, on vain erilaiset vuorokausirytmit teillä. Jos ei tuota keskustelemalla saa selvitettyä niin lähtisin. Ei mies voi määrätä ihan kaikesta. Tulee vain mieleen että mistä muusta mies päättää ja  kävelee ylitsesi?

Aika monesta asiasta mies päättää. Mm ruokaostokset, mihin rahaa käytetään ja jopa mun vaatteet . Mies ostaa monesti mun vaatteet, että olisi kuulemma viettelevä. Kai tästä on lähdettävä…

Ap

Vierailija
20/78 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JSS.

Näitä tosiaan oikeasti on. Mun eksä taas oli aamunvirkku ja minä illanvirkku ja jos en mennyt sänkyyn makoileen pimeään silloin kun hän halusi mennä nukkumaan, tämä urpo sammutti sähköt koko talosta ja istuin sitten pimeässä tai kuunvalossa kun ei väsyttänyt yhtään. En saanut edes tvtä katsoa äänettömällä, koska se häiritsi häntä. ja kyseessä oli siis työtön luuseri eikä mikään pakko aamulla herätä klo 6 aikaan. Kontrollinhaluisiahan nämä luuserit on. Eroamaan vaan, parempia löytyy tai jos ei löydy niin ainakin saa sitten valvoa ja nukkua miten itselle parhaiten sopii. Jatkuva toisen oikkujen mukaan eläminen ei tee kenellekään hyvää.

Eikä tuo ihan oikeasti käynyt ilmi seurusteluaikana, kun vietitte aikaa yhdessä toisen tai molempien asunnolla?