Miten vaikeaa sinun on pitää idioottimaisia kommentteja mahassasi?
Onko pakko sanoa jotain nokkelaa, kun ilmoitetaan vapaasta kassasta?
Onko pakko kysyä, "pelaatko koripalloa", jos näet pitkän miehen?
Onko pakko kysyä, "oletko tehnyt töitä mallina", jos näet kauniin naisen?
Tänään jouduin pahaan pinteeseen, kun tilasin hampurilaisaterian. Kaikki meni normaalilla kaavalla, sain kaiken tarjottimelle, paitsi hampurilaisen. Silloin se tapahtui. Minulle ilmoitettiin, että "hamppari tuodaan pöytään". Minun piti koota kaikki henkiset voimani, etten kommentoinut millään tuhat kertaa kuullulla vitsillä hampparin tuontiin.
Miten muilla. Onko vaikeaa pitäytyä idioottimaisista kommenteista ja/tai kysymyksistä?
Kommentit (8)
Mäkkärissä oli joskus tähtiateriat, kulta-. hopea- ja pronssitähtiateriat. Multa kysyttiin kun tilasin ateriani lisäkysymys "minkä tähden?" Vastasin, tietysti, että "no koska mun on nälkä.. " eli en voi hillitä.
Tuohon listaan voisi lisätä "Ei taida mennä verotukseen", kun myyjä tarjoaa kuittia.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 22:00"]
Tosi elämässä ei, täällä lähes mahdotonta. :)
[/quote]
No täällä ei tulisi kuuloonkaan pitäytyä idioottimaisista kommenteista! Siinähän menisi koko palstan idea. Ei kai täällä kukaan kuvittele asiallisen keskustelun olevan millään muotoa mahdollista. Tai jos kuvittelee, saa pettyä pahemman kerran.
Oon aika ujo, joten en helposti sano mitä tahansa mieleen tulee, kun en aina uskalla sanoa edes ihan fiksuja juttuja. En muuten ymmärtänyt ap:n tarinaa. Siis mitä sun teki mieli sanoa?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 22:20"]
Oon aika ujo, joten en helposti sano mitä tahansa mieleen tulee, kun en aina uskalla sanoa edes ihan fiksuja juttuja. En muuten ymmärtänyt ap:n tarinaa. Siis mitä sun teki mieli sanoa?
[/quote]
No vaikka, "Ei nyt tarvitse sentään kaikkia hampuuseja minun pöytääni ohjata".
Oon varmaan aika tylsä kun en lauo tollasia. Ja harvemmin ne on musta oikeasti hauskoja, enemmän tulee olo et halutaan nolata toinen :(
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 22:25"]
Oon varmaan aika tylsä kun en lauo tollasia. Ja harvemmin ne on musta oikeasti hauskoja, enemmän tulee olo et halutaan nolata toinen :(
[/quote]
Ei se tylsyyttä ole vaan juuri sitä järkeä, jota saisi olla enemmän ja useammallakin.
Tosi elämässä ei, täällä lähes mahdotonta. :)