Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kerronpa mitä tapahtui tänään kaupungilla

Vierailija
27.08.2014 |

Vieläkin on aika järkyttynyt olo. Olin lapseni kanssa bussipysäkillä odottamassa bussia kunnes siihen tuli 2 alkoholistia. Toinen kysyi onko euroa ja minulla kun ei ylimääräistä rahaa ole, pudistin päätäni. Tämä vastaus ei miespuolista alkoholistia miellyttänyt, hän alkoi todella aggressiivisesti huutamaan että olen rotta jne. haukkumista. 5 vuotiaani oli aivan kummissaan tästä käytöksestä joten sanoin lapselleni että mennään ja menimme kauemmas odottamaan autoa. Tässä vaiheessa mies raivosi kuinka opetan lapselleni huonoja arvoja.

Tämä mies oli niin aggressiivinen etten todellakaan uskaltanut vastata hänelle mitään sillä jo siinä vaiheessa kun hän tuli luokseni hän näytti siltä että käy fyysisestikkin päälle. Tämä tapahtui noin kello kahden aikaan päivällä. Näinköhän sitä saa pelätä ihan jo keskellä päivää kaupungilla. Juu ja oli näillä alkoholisteilla ollut varaa kaljaan sillä muovipussi oli täynnä kaljaa etten usko että Se kotiin pääseminen minun eurostani oli kiinni.

Lapsi kyseli kovasti jälkeen päin miksi se mies huusi jne. Tuntuu pahalta että jo noin pienen maailma järkyttyy kun tuntemattomat ihmiset käyttäytyy noin. Tämän tarinan nyt lähinnä halusin jakaa ja kuunnella onko muilla tullut vastaavaa vastaan

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt tuollaisiin alkoholisteihin, mutta mulle on useampaan otteeseen huutanut ja riehunut anoppi lasten kuullen. Käyttää vielä hermostuessaan todella törkeää kieltä. En voi ihan oikeasti käsittää, ei taida tuollaisilla ihmisillä olla kaikki palikat kohdallaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla