Martina ja hengenpelastajat. Elina Tervo
Onko tolla joku massakausi ollut menossa kuvausten aikaan. En kyllä fitnesstähteä hänessä näe...
Kommentit (57)
Kuinkahan kaukaa olet tämän havaintosi tehnyt, sillä omasta mielestäni Sofia on todella pienikokoinen nainen :)
Ihanan muodokas vartalo. Kuitenkin vatsa on litteä ja pidän paksuista, kiinteistä reisistä ja suurehkoista lihaksista naisella. Naisellinen.
Mielellään tuommoista naisvartaloa ihailee, kuin näitä anorektisen laihoja fitnesstypyjä.
Näyttää siltä että Elinaa pelottaa se että hän on jo menneen talven lumia. Uudet fitnesspimut astuu varpaille.
Ei myöskään ole koskaan kisannut oikeissa kisoissa ja mahtaa olla huono olla, kun nythän se yrittää itsekin vaihtaa liittoa ... Ei vaan ymmärrä ettei persjalkaisella rakenteella pärjää, vaikka se tuskin on ensimmäinen huolen aihe. Kehosta näkee että kroppa on aivan loppu ja sekaisin, rasva on niin paksun näköistä telkkarissa ja kuvissa että noihin ei pelkkä kisadieetti enää pure.
En ymmärrä alkuunkaan, miksi ihminen joka suree joka toisessa blogi merkinnässään vakavia Suolisto-ongelmia päättää lähteä kisaamaan? Ja vielä "ammattilainen" ? Haloo....
En ymmärrä miten se elina voi päästä finaaliin?? Hyvä jos on voittanut edes mitään kilpailua linda on voittanut todella todella monet.. Ei voitu vaan päästää martinan suosikkia jatkoon ja kahta punaista, linda oli kaikista kovin joka ärsyttää... Elina ei kyllä ole fitnestä koskaan edes nähnyt, ja todellakin muisuttaa mervi tapolaa
Yöks mikä tyyppi! Just sellainen kateellinen ämmä, jolle on maistunut vähän liikaa pulla ja on alkanut katkeroituu. Voisin kuvitella, et jossain lähiössä kasvanut, sen verran karkeeta on toi tyyli kohdella toisia ihmisiä. Vastenmielistä Martinalta päästää toi hyypiö jatkoon.
Tuli mieleen kans joku ahdistava kiusaajatyyppi, jolla on tarve alistaa toisia.
Jimin haastattelussa kommentoi että "Linda on tietynlainen henkilö ja ei tulla vieläkään toimeen" . Olis vaan sanonut että "olen läski ja katkera ja mua vituttaa että Linda on kaikessa mua parempi" . Mokas ton viimeisenkin tehtävän niin pahasti. Linda oli niin nopea että vei Noran voittoon.
Elina Tervo aah, voiko täydellisempää vartaloa olla. Sopivan muodokas ja kaikki muodot juuri oikeissa paikoissa. Täydellinen :)
Taitaa vaan kateelliset täällä taas huudella.
nimim. Kehonrakentaja5789 mies.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:27"]Elina Tervo aah, voiko täydellisempää vartaloa olla. Sopivan muodokas ja kaikki muodot juuri oikeissa paikoissa. Täydellinen :)
Taitaa vaan kateelliset täällä taas huudella.
nimim. Kehonrakentaja5789 mies.
[/quote]
Mää oon miettiny aivan samaa!
Olen mies, pidän muodokkaista vartaloista ja kävin katsomassa tämän naisen kuvia joiden perusteella ei valittamista. Mutta tämä kateellisuuskortin käyttö, aina kun joku arvostelee jotain naisjulkkista jostain, on ihan saatanan lapsellista ja typerää.
Elina kirjoittelee täällä itse?
Hän tituleeraa itseään fitness urheilijana, tällöin hänen on hyväksyttävä se että hänen kehoaan arvostellaan, sillä hän kisaa kehollaan ja kehon arvostelu lajissa. Ja fitness urheilijasta tämä maatilanemännän näköinen tantta on hyvin kaukana. Sen naamakin on kuin taikinaa...
Linda on suuri uhka elinalle myös todellisessa elämässä, se riittää naiselle syyksi.
Elina haukkuu Lindaa, koska tietää, ettei pärjää Lindalle loppupeleissä. Yritti saada pahimman vastustajan ulos.
Mua huvittaa, kun Tervo sanoo blogissaan että aikoo jatkaa 12-20 toiston sarjoilla, koska hän on jo tarpeeksi "iso" fitnesskisoihin. Tervohan ei ole millään muotoa liian (tuskin edes tarpeeksi) lihaksikas bikini fitnekseen. Kun tuon verran on läskiä ruhossa niin ne pienet lihaksetkin näyttää omaan silmään suuremmilta kuin todellisuudessa ovat. Totuus paljastuu sitten kun aletaan kuorimaan sitä läskiä pois. Näyttääkö tämä http://www.propowermedia.com/wp-content/uploads/2012/11/IMG_1738.jpg kroppa jonkun mielestä voittajakropalta esimerkiksi IFBB:n kisoissa? Ehkä tuolla voitettiin jonkun pilipaliliiton overallit, mutta tuolla vartalolla ei päästäisi edes biksufitnessfinaaliin Suomessa.
2