Miksi menkkojen aikana haluttaa enemmän kuin yleensä?
Toisaalta seksi ällöttää silloin kun on aivan turvoksissa (pahimmillaan paino heittää jopa 10kg) ja ei se verikään kiihota.
Kommentit (7)
No ei mua ainakaan. Sit tekee paljon mieli kun ne loppuu :)
hormoneista johtuvaa,eikö munasolu irtoa vähän menkkojen jälkeen? silloin voi sitten raskautua.
mutta ei meidän akka halua munaa edes sillloin.
tv. mies
Mua varmaan siksi, koska mies ei halua menkkojen aikaan. Kielletty hedelmä :D
Mä hoitelen usein itse itseni menkkojen aikaan, koska me ei silloin panna. Menkkojen jälkeen kyllä haluttaa ihan hirveästi heti, itsellä taitaa ovulaatio tulla hyvin pian kuukautisten päätyttyä, koska kierto on pikemminkin lyhyt kuin pitkä.
Johtuu ihan hormoneista, varsinkin jos sinulla ei ole hormonaalinen ehkäisy käytössä. Jotkut kokevat jonkinlaisen piikin ovulaation aikaankin kuulemma.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 19:24"]hormoneista johtuvaa,eikö munasolu irtoa vähän menkkojen jälkeen? silloin voi sitten raskautua.
mutta ei meidän akka halua munaa edes sillloin.
tv. mies
[/quote]
No mä syön pillereitä eli munasolut ei irtoa.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 19:30"]Johtuu ihan hormoneista, varsinkin jos sinulla ei ole hormonaalinen ehkäisy käytössä. Jotkut kokevat jonkinlaisen piikin ovulaation aikaankin kuulemma.
[/quote]
Mutta mistä hormoneista? Miksi? Eihän siinä ole mitään järkeä, toisin kuin ovulaatiopanetuksessa