Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan itkeä kun minun vuokra-asunto on ruma

Vierailija
29.08.2021 |

Tämä on ensimminen vuokra kämppäni ja ei alunperin ollut valinnanvrraa, niin muutin tänne ja tämä on kuluneen ja ränsistyneen näköinen ja nyt vain itkettää ja oksettaa. Olen yrittänyt ostaa kivoja juttuja mutta häiritsee kun kaikki niin kulunutta, esim maalit lähteneet paikoista, pinttyneitä tahroja, naarmuja yms. mitä tehdä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

maalaaminen voi olla joillekkin helppoa mutta ei sellaiselle joka ei siitä mitään tiedä. ne pohjatyötkin kun pitäisi osata tehdä ku n on huonokuntoinen kämppä. yksityinen voi vaatia korvauksia jos menee mokaamaan, ei sitä nyt ihan kokemattoman kannata lähteä duunaamaan.

Jos ei ole heikkolahjainen niin osaa etsiä ohjeet vaikka netistä tai kysyy kokeneemmilta. Maalaaminen ei ole ydinfysiikkaa.

kyllä se on ammattimiehen homma jos täytyy isompi tai joku vaativampi homma tehdä. siihen tarvitaan kokemusta ei nettiohjeilla onnistu. eihän sitä tarvisi kouluja ollenkaan jos netistä katsominen riittäisi!

Vierailija
22/27 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

maalaaminen voi olla joillekkin helppoa mutta ei sellaiselle joka ei siitä mitään tiedä. ne pohjatyötkin kun pitäisi osata tehdä ku n on huonokuntoinen kämppä. yksityinen voi vaatia korvauksia jos menee mokaamaan, ei sitä nyt ihan kokemattoman kannata lähteä duunaamaan.

Seinien maalaaminen on todella helppoa, samoin pohjatöiden tekeminen. Vaikeampaa on ovien tai kaakeleiden maalaaminen. Eli youtubesta maalausviedoita katselemaan ja maalaat seinät. Sitten ovet hinkkaat niin puhtaaksi kuin saat, jos on sopivastimoven yläosassa tahroja tai kolhuja niin vaikka joku juliste oveen peittämään. Kaakelit saa myös aika puhtaaksi pestyä, ja kaakelien saumat voi vetää uudestaan puhtaan näköisiksi sellaisella massalla mitä saa joka rautakaupasta. Ei kannata jäädä itkeskelemään, ota homma haltuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vielä kirjoitti:

Pääsit sentään turvalliseen Suomeen asumaan.

Ei paremmasta haaveilu ole kiellettyä.

Vierailija
24/27 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole heikkolahjainen niin osaa etsiä ohjeet vaikka netistä tai kysyy kokeneemmilta. Maalaaminen ei ole ydinfysiikkaa.

kyllä se on ammattimiehen homma jos täytyy isompi tai joku vaativampi homma tehdä. siihen tarvitaan kokemusta ei nettiohjeilla onnistu. eihän sitä tarvisi kouluja ollenkaan jos netistä katsominen riittäisi!

Joo, jos täytyy tehdä joku vaativampi homma. Sileän seinän maalaa kuka vain. Betonikuutioissa ei ole kovin vaikeaa maalattavaa.

Vierailija
25/27 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

144 kirjoitti:

Maksatko ap kelan rahoilla?

Miten tämä liittyy YHTÄÄN mihinkään ???

Vierailija
26/27 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole koskaan maalannut niin en suosittele sitä itse tekemään. olen ollut kauan alalla ja näitä tee-se-itse tyyppien jälkiä korjaillut paljonkin. taito tulee vain kokemuksella. ohjeet ei pelkästään riitä.

Vierailija
27/27 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pitää hioa ja kitata huonokuntoisia seiniä niin ei sitä kokematon kunnolla osaa tehdä. ja taatusti ei, ilman että sotkee katon, osaa seiniä tasaiseksi maalata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän