Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri punastelee

Vierailija
01.10.2014 |

Ihana huomata kun miespuolinen työkaveri punastelee kun puhuu mun kans kaksin. Muiden aikana on hyvinkin rento. Suloinen <3

Ja ollaan ihan aikuisia jo (40v) ;)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se söpöä. Ja imartelevaakin varmasti. :)

Vierailija
2/7 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei punastelu tarkoita mitään ihastumista :-D Iteki punastelen melkein aina ku puhun jollekin hyvän päivän tutulle tai vastaan opettajan kysymykseen. Ja olen punastellut jo 20v!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vähän flirttiä peliin!

Vierailija
4/7 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:36"]

Ei punastelu tarkoita mitään ihastumista :-D Iteki punastelen melkein aina ku puhun jollekin hyvän päivän tutulle tai vastaan opettajan kysymykseen. Ja olen punastellut jo 20v!

[/quote]

Kyllä tarkoittaa, jos punastelu tapahtuu vain tietyn henkilön kanssa jutellessa eikä muiden kanssa ujostuta. Näinhän ap sanoi.

Itsekin olen punasteluherkkä, koska olen hiukan ujo. Iän myötä vaiva on hiukan helpottanut, mutta punastelen kyllä, jos joudun vaikkapa esiintymään tai puhumaan isommalle joukolle, joka on itselleni vieras. Samoin jos olen jostain syystä huomion keskipisteenä. 

Vierailija
5/7 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä ns. keittää aina kun puhuu sun kanssa?

Itsellä alkaa puna nousta päähän ja ohisuonet pullistuu kanssa joidenkin tyyppien seurassa ;)

Vierailija
6/7 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Toivottavasti kukaan ei luule minun olevan ihastunut punasteluni vuoksi. :D En punastele kaikkien seurassa, eikä ihastuminen tms. kiinnostuminen vaikuta punasteluuni. Jostain syystä jotkut vain laukaisevat sen.

Vierailija
7/7 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:57"]Lisää vähän flirttiä peliin!
[/quote]

Mieli tekis mutta oon itsekin ujo. Mutta ehkä mä nyt rohkaisen mieleni, on se niin ihana mies :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi