Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille parempaa kasvatusta naisten kanssa toimimiseen liittyen

Vierailija
27.08.2014 |

Ongelma: itsevarmat, naisten kanssa rennosti juttelevat pojat/miehet saavat suhteettoman paljon kiinnostusta ja epävarmat suhteettoman vähän

Syy A: Itsetuntokasvatus on huonoa. Kaikki lapset ovat peruskoulun kautta tavoitettavissa, mutta niille jotka kärsivät sosiaalisista peloista, harvoin tarjotaan apua ennen kuin ongelmat ovat todella vakavia. Tämä tietysti vaikuttaa kaikkiin elämänalueisiin molemmilla sukupuolilla.

Syy B: Monet miehet oppivat täysin vääränlaisia asioita siitä, miten naisiin tulisi suhtautua. Monet miehet oikeasti kuvittelevat esim. että epätoivoisuudella (osoitat stalkkaamalla ja roikkumalla kuinka paljon välität naisesta) saadaan naisen sydän valloitettua. Tuskin juuri kenelläkään naisella on tällaisia kuvitelmia, koska heille kerrotaan esim. naistenlehdissä, että epätoivoisuus voi viedä miehen kiinnostuksen. Naistenlehdissä annetaan muutenkin ohjeita vaikkapa vaikeassa parisuhteessa oleville naisille. Miehillä ei ole mitään tällaista tietolähdettä. Yleisesti ottaen naiset ovat paljon paremmin perillä miesten ajatuksenjuoksusta kuin miehet naisten. Nuoret naiset opetetaan myös terveellä tavalla kriittisiksi miehiä kohtaan ("älä anna miehen painostaa sinua seksiin", "miehet usein valehtelevat olevansa kiinnostuneempia kuin oikeasti ovat" ym.). Miehet joutuvat oppimaan asioita enemmän kantapään kautta.

Ratkaisu: Kun keskiverto nuoren miehen itsetunto on vahvempi ja ymmärrys siitä miten naisten kanssa toimitaan parempi, niiden miesten, jotka olisivat saaneet nämä asiat muutenkin kasvuympäristöstä, etu on pienempi. He eivät sen jälkeen erotu samalla tavalla. Tämän seurauksena naiset kiinnostuvat laajemmasta joukosta miehiä ja viihtyvät myös pidempään suhteessa miesten kanssa, kun se särmikkäältä vaikuttanut kaveri ei enää paljastukaan tahdottomaksi tossukaksi parin kuukauden jälkeen. Tämä johtaa kokonaisuudessaan yksinäisyyden vähenemiseen, niin miesten kuin naistenkin osalta. Tästä seuraa myös, että kun naiselle on tarjolla enemmän kiinnostavia poikaystäväkandidaatteja, ei välttämättä ole enää niin houkuttelevaa mennä sänkyyn jonkun viehättävän pelimiehen kanssa, joka siirtyy heti muijaan seuraavaan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 16:38"]

Sä taas. 

Mites nyt vielä ne perustelut, miksei itsetunnon vahvistaminen koske lainkaan naisia vaan kohdistuu pelkästään miehiin?

[/quote]

Voiko idiottimaisempaa vastausta olla?Eh?

Hyvä ap, hyvin pohdittu juttu. Komppaan.Naisena ei tule muuten ajatelleeksikaan, kuinka vähän opetusta te miehet saatte seukka-asioista. Mutta tottahan se on: ne pienet murut, joita me poimimme naistelehdestä ja muualta, ovat itse asiassa todella iso tietolähde.

T: Nainen (huomattavasti fiksumpi ja itsetuntoisempi kuin tuo brutaali vastaaja, jonka ensi reaktio miehiin on vissiin aina hyökätä kimppuun kynnet esillä)

Vierailija
2/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 19:03"]

Sä taas. 

Mites nyt vielä ne perustelut, miksei itsetunnon vahvistaminen koske lainkaan naisia vaan kohdistuu pelkästään miehiin?

[/quote]

Hyvä ap, hyvin pohdittu juttu. Komppaan.Naisena ei tule muuten ajatelleeksikaan, kuinka vähän opetusta te miehet saatte seukka-asioista. Mutta tottahan se on: ne pienet murut, joita me poimimme naistelehdestä ja muualta, ovat itse asiassa todella iso tietolähde.

T: Nainen (huomattavasti fiksumpi ja itsetuntoisempi kuin tuo brutaali vastaaja, jonka ensi reaktio miehiin on vissiin aina hyökätä kimppuun kynnet esillä)

[/quote]

Kiitos ystävällisistä sanoista. Totta puhuen miehenkin on fiksumpaa lukea naisten lehtiä kuin miehille suunnattuja julkaisuja (tai en tiedä jostain Men's Healthista, mutten ole kuullut kenenkään edes lukevan sitä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä taas. 

[/quote]

[/quote] Et ole nainen vaan lassukka. Turha esittää.

Vierailija
4/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/10.

Vierailija
5/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä taas. 

[/quote]

[/quote]

Hehe, olisit sinäkin lukenut sen yli 5 sivuisen keskustelun jossa ap jäi hienosti alakynteen muille oman näkökulmasta paremmin argumentoineille kirjoittajille :)

Vierailija
6/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän nimenomaan lukee paljon naistenlehtiä että osaavat huijata oikein! 

Vierailija
7/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 19:20"]

[/quote]

En ole kyllä kuullut. Mitä huijauksia miehet sitten yleensä käyttävät?

Vierailija
8/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa musta ap kuulostaa olevan ihan perillä asioista. Enkä tod. ole mikään lassukka.

Vierailija
9/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virhe edellä, kyllä se oli kymmensivuinen...

http://www.vauva.fi/keskustelu/4248885/ketju/epavarmojen_miesten_yksinaisyyden_tragedia

Aisia, joka ei näissä jaksa lakata hämmästyttämästä minua, on tämä lähtökohta: siis ennen kaikkeahan on tarkoitus:

Ratkaisu: Kun keskiverto nuoren miehen itsetunto on vahvempi ja ymmärrys siitä miten naisten kanssa toimitaan parempi, niiden miesten, jotka olisivat saaneet nämä asiat muutenkin kasvuympäristöstä, etu on pienempi. He eivät sen jälkeen erotu samalla tavalla.

ennen kaikkea vähentää "toisten" miesten etua, ei kasvattaa molempien sukupuolten välstä ymmärrystä, kommunukaatiota, whatnot. Siis jälleen kerran tässäkin aloituksessa näemme eräiden miesten kannan elämään: kilpailu toisten miesten kanssa, ja pohdinta, miten sitä toisten etumatkaa voisi pienentää omaksi edukseen.

Ja tämän lisäksi saamme usein  lukea, miten miesten kanssa on NIIIIIIIIIN paljon helpompi tulla toimeen, he kun ovat reiluja! Noh joo, jos jättää tämän pakonomaisen kilpailuvietin huomiotta...mutta korostan, onneksi tämä on vain joidenkin, ei kaikkien miesten ominasuus.

Sori pojat, game is on, ja te olette siellä kentällä keskenänne, ja voi voi kun paras mies voittaa! Älkää nyt herranjumala odottako meitä naisia tätä kiistaa ratkomaan, meillä on omamme.

T: nainen, joka on huomattavasti fiksumpi kuin naiset, jotka ryntäävät paapomaan ja kannustamaan tätä miesten välistä kilpailua siinä toiveessa, että häntä pidetääisiin fiksuna naisena ja hyvänä jätkänä.

Vierailija
10/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 19:23"]

[/quote]

[/quote]

Ei ne sitä tietenkään mainosta, oletko yksinkertainen? 

Vierailija
11/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virhe edellä, kyllä se oli kymmensivuinen...

http://www.vauva.fi/keskustelu/4248885/ketju/epavarmojen_miesten_yksinaisyyden_tragedia

Aisia, joka ei näissä jaksa lakata hämmästyttämästä minua, on tämä lähtökohta: siis ennen kaikkeahan on tarkoitus:

Ratkaisu: Kun keskiverto nuoren miehen itsetunto on vahvempi ja ymmärrys siitä miten naisten kanssa toimitaan parempi, niiden miesten, jotka olisivat saaneet nämä asiat muutenkin kasvuympäristöstä, etu on pienempi. He eivät sen jälkeen erotu samalla tavalla.

ennen kaikkea vähentää "toisten" miesten etua, ei kasvattaa molempien sukupuolten välstä ymmärrystä, kommunukaatiota, whatnot. Siis jälleen kerran tässäkin aloituksessa näemme eräiden miesten kannan elämään: kilpailu toisten miesten kanssa, ja pohdinta, miten sitä toisten etumatkaa voisi pienentää omaksi edukseen.

Voithan sen noinkin tulkita, mutta ei ollut siitä kyse. Tarkoitus ei ole näyttää toisille miehille, vaan lisätä hyvien seksuaalisten suhteiden määrää. Sinkkunaiset eivät ole enää samalla tavalla niiden muutaman laatuyksilön kimpussa, jos on enemmän tarjontaa. Tästä hyötyvät kaikki.

Ja tämän lisäksi saamme usein  lukea, miten miesten kanssa on NIIIIIIIIIN paljon helpompi tulla toimeen, he kun ovat reiluja! Noh joo, jos jättää tämän pakonomaisen kilpailuvietin huomiotta...mutta korostan, onneksi tämä on vain joidenkin, ei kaikkien miesten ominasuus.

Ei tässä ole kilpailusta kyse, vaan siitä että ihmisten ei tarvitse niin paljon olla yksin tai kusta parisuhteitaan typeriin olettamuksiin, kuten että "naiset oikeasti ovat tyytyväisiä kun pääsevät pompottamaan miestä ja suhde kaatuu jos mies ei tätä hyväksy".

Sori pojat, game is on, ja te olette siellä kentällä keskenänne, ja voi voi kun paras mies voittaa! Älkää nyt herranjumala odottako meitä naisia tätä kiistaa ratkomaan, meillä on omamme.

Mitä yleistä hyötyä mielestäsi on siitä, että tietyt miehet saavat suhteettoman osuuden naisista?

T: nainen, joka on huomattavasti fiksumpi kuin naiset, jotka ryntäävät paapomaan ja kannustamaan tätä miesten välistä kilpailua siinä toiveessa, että häntä pidetääisiin fiksuna naisena ja hyvänä jätkänä.

Kuulostaa vähän kylmältä ja kyyniseltä suhtautumiselta toisiin naisiin, jotka eivät välttämättä näe asiaa ollenkaan kuten sinä.

ap

Vierailija
12/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 19:23"]

[/quote]

[/quote]

Ei ne sitä tietenkään mainosta, oletko yksinkertainen? 

[/quote]

No sitten mä olen yksinkertainen. Mitä ne kusetukset sitten on?

ap

Vierailija
13/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa höntti juttu. Miksi kaikkien miesten pitäisi olla samanlaisia?

Mies

Vierailija
14/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkohan muuten miehet ymmärtävät sen radikaalin totuuden, että naiset ihan oikeasti nauttivat hyvästä seksistä, minkä vuoksi se pelimies, joka panee eikä ihmissuhdettele, tulee aina olemaan houkutteleva?

Tämä aloitusteoria perustuu jälleen kerran siihen vanhentuneeseen "totuuteen", että kaikki ihmiset ja etenkin naiset haluavat jonkun hemmetin ihmissuhteen ennen kaikkea.

Eikähän se ole niin, että seksiä sitä hakee aika moni, ja jos siitä sitten vielä ihmissuhdekin saatika joku hemmetin parisuhde sukeutuu, niin sehän on yllättävä bomus. Tai ällustyttävä elämänkäänne.

Vierailija
15/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 19:48"]

Olipa höntti juttu. Miksi kaikkien miesten pitäisi olla samanlaisia?

Mies

[/quote]

Asiahan on päinvastoin. Itsevarmat ihmiset uskaltavat paremmin tuoda persoonansa esiin. Epävarmat ihmiset ovat paljon enemmän toistensa kaltaisia. Muuten olen vain esittänyt, että miehiä pitäisi kasvattaa siihen, etteivät tee kaikista typerimpiä virheitä naisten kanssa, kuten roikkuminen, mielistely, pompoteltavaksi suostuminen, saavutuksilla ylpeily, pakkomielteinen naisen viihdyttäminen ja hauskuuttaminen jne. Kenenkään miehen naissuhteet eivät muutu paremmiksi noita asioita tekemällä, mutta kun mies ne lopettaa, osaa hän paremmin olla oma itsensä naisten seurassa.

ap

Vierailija
16/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin mielettömän hyvä olo tällaisia ketjuja lukiessa, kun olen sinkku mutta  ilman että kaipaan muuta kuin sooloseksiä tai ihmissuhdetta. Yksinäisyydestä huolimatta olen käsittämättömän hyväntuulinen ja onnellinen koko ajan. Suhteissa olen ollut itkuinen, ahdistunut ja vailla itsetuntoa.

Siitä huolimatta en voi olla miettimättä, että jos miehet saisivat tosiaan vähän enemmän etukäteistietoa ihmissuhteista eikä niiden tarvitsisi tosiaan edetä vain jokaisen virheen itse tekemällä, niin olisikohan minullekin löytynyt joku, jonka kanssa olisi sittenkin synkannut?

TArkoitan että t ietysti minäkin tein virheitä mutta ehkäpä silti ainakin riiitojen setiviminen ja muu olisi ollut helpompaa sellaisten miesten kanssa, joiden alkuasenne ei olisi ollut se, että kaikki ihmissuhdetaidot ja tunnejutut ovat vain naisten keksimä pakkopulla, ja niiden hoitamisessa tosimiehen kunnia-asia on epäonnistua, ei suinkaan onnistua kun sellainen olisi akkamaista.

Mulla on tutina että miehet saattaisivat olla halutessaan tosi taitavia niissä asioissa mutta eivät ole, koska se tosiaan olisi epämiesmäistä. Jossain lehtijutussakin juuri oli juttua siitä, miten valokuvia katselleiden miesten ja naisten aivoaaltoja mitattiin ja miesten tunnereaktiot olivatkin itse asiassa naisten reaktioita vahvempia. Siellä suunnalla taitaa olla tosi paljon tuhlattua potentiaalia.

Vierailija
17/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 19:50"]

Tämä aloitusteoria perustuu jälleen kerran siihen vanhentuneeseen "totuuteen", että kaikki ihmiset ja etenkin naiset haluavat jonkun hemmetin ihmissuhteen ennen kaikkea.

[/quote]

Jos tällainen kuva tuli, niin se ei ollut tarkoitus. Jokainen voi hakea sellaisia suhteita kuin haluaa ja kaikenlaiset typerät ajatukset siitä, että naiset eivät pidä seksistä tai että he aina tarvitsevat siihen jotain syvempää, ovat aivan oikein myös niitä samoja perverssejä oppeja, mitä miehille ei pitäisi opettaa.

ap

Vierailija
18/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän miesten tulisi ottaa mallia ranskalaisista joiden puheet ja käytöstavat ovat hurmaavia , mutta teot naisia kohtaan täyttä paskaa :D

Vierailija
19/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 19:59"]

Mulla on niin mielettömän hyvä olo tällaisia ketjuja lukiessa, kun olen sinkku mutta  ilman että kaipaan muuta kuin sooloseksiä tai ihmissuhdetta. Yksinäisyydestä huolimatta olen käsittämättömän hyväntuulinen ja onnellinen koko ajan. Suhteissa olen ollut itkuinen, ahdistunut ja vailla itsetuntoa.

Siitä huolimatta en voi olla miettimättä, että jos miehet saisivat tosiaan vähän enemmän etukäteistietoa ihmissuhteista eikä niiden tarvitsisi tosiaan edetä vain jokaisen virheen itse tekemällä, niin olisikohan minullekin löytynyt joku, jonka kanssa olisi sittenkin synkannut?

TArkoitan että t ietysti minäkin tein virheitä mutta ehkäpä silti ainakin riiitojen setiviminen ja muu olisi ollut helpompaa sellaisten miesten kanssa, joiden alkuasenne ei olisi ollut se, että kaikki ihmissuhdetaidot ja tunnejutut ovat vain naisten keksimä pakkopulla, ja niiden hoitamisessa tosimiehen kunnia-asia on epäonnistua, ei suinkaan onnistua kun sellainen olisi akkamaista.

Mulla on tutina että miehet saattaisivat olla halutessaan tosi taitavia niissä asioissa mutta eivät ole, koska se tosiaan olisi epämiesmäistä. Jossain lehtijutussakin juuri oli juttua siitä, miten valokuvia katselleiden miesten ja naisten aivoaaltoja mitattiin ja miesten tunnereaktiot olivatkin itse asiassa naisten reaktioita vahvempia. Siellä suunnalla taitaa olla tosi paljon tuhlattua potentiaalia.

[/quote]

Hyviä ajatuksia. Yksi ongelma miehillä on myös se, että miehet helposti oppivat ympäristöstä, ettei naiselle pidä olla avoin kaikesta ja että mies pitää asioita sisällään. Tämähän vain johtaa siihen, että möröt kiusaavat miestä. Kun mies puhumalla asioista kieltäytyy häpeämästä niitä, hän muuttuu myös itsevarmemmaksi. Toki monilla naisillakin on tässä ongelmia, mutta kyllä he esim. juuri niistä naistenlehdistä oppivat paljon paremmin puhumaan ongelmistaan kuin miehet.

ap

Vierailija
20/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei kyllä kannata paljastaa kaikinta herkintä puoltaan tai nainen iskee siihen

tilaisuuden tullen ja syö miehen sydämmen kuin peto. Ohjesääntö on , että ole herkkä vain jos saat siten runoillasi ja biiseilläsi rahaa. Muuten keksi joku vale mikä on herkkyytesi niin voit pitää naispaholaiset kurissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme