Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisempien häpyhuulten pienennysleikkaus

Vierailija
01.10.2014 |

Onko kukaan ollut tälläisessä operaatiossa? Itse olen kärsinyt teini-iästä asti todella(?) suurista sisemmistä häpyhuulista. Mielestäni ne ovat rumat ja aina vaikuttaneet seksielämääni, häpeilen niitä jopa pidemmässä parisuhteessa. Niistä on välillä ollut haittaa myös esim pyöräillessä ja etenkin spinningissä, ne tulevat todella kipeiksi. Nyt olen alkanut vakavasti harkitsemaan plastiikkakirurgille menoa. Soittelin tuossa Mehiläiseen ja siellä olisi plastiikkakirurgi joka näitä leikkauksia tekee, hinta kuulema 1500-2000e. Ajattelin että ensin on pakko käydä tämän kirurgin tai ainakin gynekologin vastaanotolla ja miettiä onko leikkaus todella aiheellinen jne keskustella, mutta kuulema ajan saa varattua ihan suoraan leikkaukseenkin.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Älä pienennä niitä. Joissain Afrikan maissa muun muassa on tapana että niitä venytetään. Näin vanhempana valkoihoisena suomalaisena miehenä sanon että mahtavaa hypistellä ja venytellä pitkiä häpyhuulia. Jos vain itse kestät tuon kivun urheiluharrastuksilta niin olisiko parempi ettet niitä laikkaisi. Itse arvostaisin kovasti tuon kaltaisia häpyhuulia ja onhan niitä vastaankin muutamia tullut. Jos vain oppisit seksin aikana nauttimaan niistä. En itse pidä ihanteena mitään pelkkää "viivaa" vaan kunnon luonnollisia häpyhuulia. Itse toki joudut päätöksen tekemään. Puolesta tai vastaan.

Vierailija
42/55 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki pyörään pehmustettu satula, niin loppuu kipeytyminen. Myös pehmustetutuista pyöräilyhousuista on apua alapään puutumiseen ja kipeytymiseen. Pyöräilyhousuja voi käyttää myös spinningissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on kavereita käymässä. Niitä on 6 miestä. Mä tein galluppia eli kysyin niiltä millasista häppäreistä ne tykkää. Kaikki vastas et isoista:D

Vierailija
44/55 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisiakohan häppäreitä he pitävät isoina? Musta tuntuu että puhuttaessa isoista häppäreistä monet ajattelevat sellaisia hieman normaalia isompia. Että ei mikään viivapillu, vaan että häppärit ovat näkyvillä. Itselläni on mielestäni todella isot, paljon tummunutta kohtaa, mikä on sitä ns. ylimääräistä. Ajattelin käydä ensin juttelemassa kirurgin kanssa ja kuuntelemassa mitä hän on mieltä, ja sitten mietin vielä jonkun aikaa menenkö leikkaukseen vai en. Tokihan leikkauksessa on riskinsä, kuten joku sanoikin, mutta sisempien häppäreiden pienennysleikkaus on kuitenkin yksi helpoimpia ja riskittömämpiä kauneusleikkauksia.

Vierailija
45/55 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisempien häpyhuulten liikakasvusta puhutaan lääketieteessä kun niiden ulostyöntyvä osa on yli 4cm. (protruusio) 

Vierailija
46/55 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioi että leikkauksessa voit menettää tuntoa alapäästäsi. Arpikudosta voi myös muodostua. Saattaa näyttää pahemmalta kuin nyt, jos sillä ulkonäöllä on niin väliä.

Vierailija
47/55 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen kyllä miettinyt. Siksi varaankin ajan hyvälle plastiikkakirurgille. Ja siksi myös täällä kyselen onko joitain ketkä käyneet tässä leikkauksessa ja voisivat kertoa kokemuksiaan.

Vierailija
48/55 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä sellainen pillu näyttää kiihottavammalta missä on reilut häppärit,viiva ei ole kuin viiva.

tv. mies

Vierailija
49/55 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten häpyhuulien (labia minora) "kauneus"leikkaus on sukupuolisen nautinnon kannalta hyvin tärkeiden elinten silpomista. Leikkaus väistämättä tuhoaa hermoja ja sen myötä tuntoaistimuksia.

Älä puhu omista olettamuksistasi faktoina. Lääkärit ja kirurgit sanovat että mahdollisuus tuntoaistimuksen heikkenemiseen on, mutta usein niin ei kuitenkaan tapahdu. Myös tähän ketjuun kirjoittaneista parista ihmisestä on sanonut ettei tuntoherkkyys muuttunut ollenkaan.

Vierailija
50/55 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppundahl

Vierailija
51/55 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä miten tuntuu että jotkut ottavat kamalan henkilökohtaisesti jos joku on suunnitellut menevänsä jonkinlaiseen kauneusleikkaukseen :D Kaverini kävi ottamassa silikonit ja voi herran jumala mikä haloo siitä on kylillä ollut. Mitä se ketään haittaa jos joku kävi ottamassa silarit? Ärsyttääkö kun itsellä ei ole niin isot tissit? Vai mikä ihme siinä on?

Vierailija
52/55 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 11:20"]

Älä puhu omista olettamuksistasi faktoina. Lääkärit ja kirurgit sanovat että mahdollisuus tuntoaistimuksen heikkenemiseen on, mutta usein niin ei kuitenkaan tapahdu. Myös tähän ketjuun kirjoittaneista parista ihmisestä on sanonut ettei tuntoherkkyys muuttunut ollenkaan.

[/quote]

No mutta sinähän voit ihan itse kokeilla onneasi. Leikkaukseen vaan, jos siltä tuntuu. Jos sitten ei tunnu, on lääkäreiden antama "mahdollisuus" toteutunut.

Täällä on myös kirjoitus, jossa kirjoittaja kertoi tuntoaistin ja sukuelinten ulkonäön muuttuneen huonompaan suuntaan.

Onnea vaan matkalle. Älä koskaan katso taaksesi ja mikä tärkeintä, älä koskaan ajattele asioita ja "mahdollisuuksia" etukäteen.

Vierailija
53/55 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

BTW, opettele lainaamaan.

Vierailija
54/55 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 19:15"]Tätä olen kyllä miettinyt. Siksi varaankin ajan hyvälle plastiikkakirurgille. Ja siksi myös täällä kyselen onko joitain ketkä käyneet tässä leikkauksessa ja voisivat kertoa kokemuksiaan.
[/quote] on leikattu ja tunto ei ole hävinnyt mihinkään. Laserleikkauksena tehtiin. Kipeä oli vain sen illan

Vierailija
55/55 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"""""Itseasiassa minä olen kuullut parikin kertaa "velhon hihat" heittoja joskus nuorempana, kun olin erään kundin kanssa ollut sängyssä ja ilmeisesti sitten kaikille kavereilleen kertonut isoista häppäreistäni."""""

Kakarat on kakaroita.

Tosimiehet säveltäisivät huulistasi oodin rakkaudelle.