Sisempien häpyhuulten pienennysleikkaus
Onko kukaan ollut tälläisessä operaatiossa? Itse olen kärsinyt teini-iästä asti todella(?) suurista sisemmistä häpyhuulista. Mielestäni ne ovat rumat ja aina vaikuttaneet seksielämääni, häpeilen niitä jopa pidemmässä parisuhteessa. Niistä on välillä ollut haittaa myös esim pyöräillessä ja etenkin spinningissä, ne tulevat todella kipeiksi. Nyt olen alkanut vakavasti harkitsemaan plastiikkakirurgille menoa. Soittelin tuossa Mehiläiseen ja siellä olisi plastiikkakirurgi joka näitä leikkauksia tekee, hinta kuulema 1500-2000e. Ajattelin että ensin on pakko käydä tämän kirurgin tai ainakin gynekologin vastaanotolla ja miettiä onko leikkaus todella aiheellinen jne keskustella, mutta kuulema ajan saa varattua ihan suoraan leikkaukseenkin.
Kommentit (55)
Minä en usko että nauttisit seksistä yhtään sen enempää, vaikka alapääsi olisi silvottukin. Kunnalliselle puolelle on ihan turha yrittääkään, elleivät häpyhuulet ole niin isot, että joudut ostamaan miesten kalsareita rytätäksesi ne sinne pussiin.
Spinningissä tulee persepuoli kipeäksi oli isot häpyhuulet tai ei, ihmistä nyt ei vaan ole luotu istumaan koko painollaan sellaisen suikulasatulan päälle, siinähän paine kohdistuu pelkästään haaroväliin, pakaroillehan siinä satulassa ei ole sijaa.
Mene ihmeessä leikkauttamaan ne sinne yksityiselle jos uulet siitä avun saavasi. Itse veikkaan, että kun saat vielä lisää ikä ja pääset kolmenkympin päälle, voit unohtaa koko alapääongelmasi ja nauttia elämästäsi huuliensi kaikkinesi.
Miten miehet voi pyöräillä/ harrastaa spinningiä? Off topic... sori.
Aloita vaan kierre ap. Kun pillu on korjattu, haluat uuden nenän, huulet, poskipäät ja leuan. Sitten pohkeet. Rasvaimun. Tervemenoa, kauneuskirurgia kiittää. Voisit myös keskittyä asioihin jotka ovat elämässäsi hyvin, ja joilla on merkitystä. Lahjoittamalla tuon 2000 hyväntekeväisyyteen saat 25 tyttöä käymään koulua kaksi vuotta.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 16:28"]
Suo anteeksi ap, mutta minusta ongelma kuulostaa enemmän siltä kuin se olisi pääsi sisällä.
Harrastat ilmeisesti paljon pyöräilyä ja spinningiä, tarkotuksenasi ilmeisesti sitä kautta muokata kehoasi vastaamaan utopistisia nykyihanteita.
Nykymedia asettaa jo pikkulapsille ulkonäköpaineita, puhumattakaan herkistä teini-ikäisistä. Haluaisin muistuttaa, että kaikki esim. julkkiksista julkaistut kuvat ovat aina rankasti photoshopattuja. Niiden mallien toteuttaminen on mahdotonta.
Minullakin on todella suuret sisemmät häpyhuulet. Olen harrastanut liikuntaakin, pyöräilemme retkeillen joka kesä jopa satoja kilometrejä.
Minä en luopuisi häpyhuulistani, koska seksissä ne ovat ihanat. Suurempi pinta-ala tuntee myös enemmän:)
On myös paljon miehiä, jotka oikeasti pitävät suurista häpyhuulista.
Pyydän sinua miettimään motiivejasi leikkaukseen.
Jos niistä on oikeasti fyysistä haittaa, ok. Mutta, jos olet tyytymätön useampaan asiaan kehossasi, en usko, että häpyhuulten pienennysleikkaus saa sinut arvostamaan itseäsi enemmän. Oikea ongelma ei poistu sillä.
Jos itsetutkiskelun kautta päädyt siihen, että kehonkuvasi on jollain lailla vääristynyt, kannattaa ne leikkausrahat käyttää ennemmin hyvään terapeuttiin. Saat silloin parempaa vastinetta rahallesi.
[/quote]
Siis voi jumankekka, että joku voi olla noin idiootti! Eikö muka ihminen voi harrastaa spinnigiä ja pyöräilyä ihan vaan siksi, että tykkää siitä?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 15:51"]
Onko kukaan ollut tälläisessä operaatiossa? Itse olen kärsinyt teini-iästä asti todella(?) suurista sisemmistä häpyhuulista. Mielestäni ne ovat rumat ja aina vaikuttaneet seksielämääni, häpeilen niitä jopa pidemmässä parisuhteessa. Niistä on välillä ollut haittaa myös esim pyöräillessä ja etenkin spinningissä, ne tulevat todella kipeiksi. Nyt olen alkanut vakavasti harkitsemaan plastiikkakirurgille menoa. Soittelin tuossa Mehiläiseen ja siellä olisi plastiikkakirurgi joka näitä leikkauksia tekee, hinta kuulema 1500-2000e. Ajattelin että ensin on pakko käydä tämän kirurgin tai ainakin gynekologin vastaanotolla ja miettiä onko leikkaus todella aiheellinen jne keskustella, mutta kuulema ajan saa varattua ihan suoraan leikkaukseenkin.
[/quote]
Ap, sinun vikasi tuntuu olevan yläpäässäsi: olet saanut päähäsi, että alapääsi näyttää rumalta ja syytät häpyhuuliasi siitä, että kipeydyt liikuntaharrastuksissasi. Nyt sitten olet saanut päähäsi mennä silpomaan itseäsi ja kuvittelet, että sillä sinun ongelmasi ratkeavat. On ihan hyvä, että olet menossa lääkäriin kysymään neuvoa. Toivon, että lääkärisi ovat fiksuja ihmisiä ja vaivautuvat valistamaan sinua leikkauksen haitoista. Toivottavasti he suosittelevat sinulle myös terapiaa, jossa saat korjattua vinoutuneen ruumiinkuvasi kohdalleen.
Myös minä harrastan pyöräilyä ja paljon. Pitkän pyöräretken jälkeen alapää voi kipeytyä todella pahastikin, mutta koskaan en ole syytellyt tästä häpyhuuliani. Syy kipeytymiseen kyllä löytyy jostakin muusta, lähinnä yläpäästä, koska en ole malttanut aloittaa pyöräilykauttani varovaisesti ja olen ahnehtinut liian pitkiä matkoja liian vähäisellä tauottelulla ja venyttelyllä. Niin, eikä minunkaan pimppani muuten näytä mitenkään kauniilta. Karvojen seassa on ensin tummaa ihoa ja paljon vaaleanpunaisia poimuja. Mitä siitä. Se on minun alapääni. Minulle riittää, että yksi ihminen himoitsee niitä yli kaiken.
Ja jos oikein tarkkaan rupeaa miettimään, eivät miestenkään sukuelimet erityisemmin kauniilta näytä. Silti ne tuntuvat himottavilta. Tai ainakin yksi kerrallaan.
Minä ap.
No niin, saatiinhan tänne kamalasti asiasta papattajia, enemmän olisin kiinnostunut kuitenkin ihmisistä ketkä ovat tällaisessa leikkauksessa käyneet ja ovatko olleet tyytyväisiä jne.
En ymmärrä kuinka jotkut suhtautuvat niin kamalan ärhäkkäästi kauneusleikkauksiin. Muokkaavathan ihmiset vaikka millä tavoin ulkonäköään; värjäämällä hiuksiaan, kulmiaan, ottamalla ripsien ja hiustenpidennyksiä, geelikynsiä, käymällä salilla saamassa lihaksia jne jne. Usein tuntuu että kaikkein ärhäkkäimmin kauneusleikkauksiin suhtautuvat ihmiset ketkä ovat ei-niin-hyvännäköisiä ja hautaan asti täysiä luomuleenoja. En nyt tällä kommentilla osoittanut ketään sormella, mutta siltä usein tuntuu..
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:10"]
Minä ap.
No niin, saatiinhan tänne kamalasti asiasta papattajia, enemmän olisin kiinnostunut kuitenkin ihmisistä ketkä ovat tällaisessa leikkauksessa käyneet ja ovatko olleet tyytyväisiä jne.
En ymmärrä kuinka jotkut suhtautuvat niin kamalan ärhäkkäästi kauneusleikkauksiin. Muokkaavathan ihmiset vaikka millä tavoin ulkonäköään; värjäämällä hiuksiaan, kulmiaan, ottamalla ripsien ja hiustenpidennyksiä, geelikynsiä, käymällä salilla saamassa lihaksia jne jne. Usein tuntuu että kaikkein ärhäkkäimmin kauneusleikkauksiin suhtautuvat ihmiset ketkä ovat ei-niin-hyvännäköisiä ja hautaan asti täysiä luomuleenoja. En nyt tällä kommentilla osoittanut ketään sormella, mutta siltä usein tuntuu..
[/quote]
Tai sitten ihmisiä, joiden itsetunto ei ole ulkonäön varassa.
En usko, että kauneusleikkauksilla voi hankkia itsetunnon kohotusta, ainakaan pidemmäksi aikaa. Kyllä ne todelliset syyt puskevat taas pintaan.
En usko, että näillä leikkausta vastustavilla on kokemusta ylisuurien häpyhuulien haitoista. Mulla hankautuu joskus toinen häpyhuuli rikki pyöräilyn takia. En ole harrastaja, mutta kyllähän nyt olis kiva voida ajella huoletta. Ulkonäöstä en niin stressaa, kun tiedän että meiltä naisilta löytyy tavaraa jos jonkinnäköistä. Mene ihmeessä keskustelemaan suosittelisiko lääkärikin sulle leikkausta.
Jos sinulla on jokin sinua itseäsi hyvin häiritsevä piirre, oli se sitten mitä tahansa, etkö todella usko että se voisi nostaa itsetuntoasti? Ajatellaanpa vaikka ihminen joka on muuten tyytyväinen itseensä mutta omistaa todella todella ison nenän, mistä häntä luultavasti aina kiusattukin. Jos hän saisi nenänsä pienemmäksi ja kauniiksi, uskon että se parantaisi huomattavasti hänen itsetuntoaan ja näin ollen suhtautumista elämään. Tai vaikka todella liikalihava, joka saisi hoikan kauniin vartalon. Varmasti tuntisi olonsa paremmaksi. En oikein ymmärrä miksi jotkut suhtautuvat niin negatiivisesti oman itsensä muokkaamiseen. Itse uskoisin tästä leikkauksesta olevan todellakin hyötyä seksielämän parantamiseksi mikä on kuitenkin aika tärkeä osa elämää. Olisiko se hetkittäinen apua ja sitten automaattisesti rupeaisin vaikkapa seuraavaksi häpeilemään rintojani tai jotakin muuta? En todellakaan usko.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:24"]
10=3
[/quote]
Väärä veikkaus. Oikea vastaus on 10 = 10.
Minulla ei ole tapana pyydellä anteeksi mielipiteitäni.
10
"Jos sinulla on jokin sinua itseäsi hyvin häiritsevä piirre, oli se sitten mitä tahansa, etkö todella usko että se voisi nostaa itsetuntoasti?"
*sen pois saaminen voisi nostaa itsetuntoasi pysyvästi
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:24"]
10=3
[/quote]
3 tässä. Arvasit väärin:) Tosin mukava huomata, että samoin ajatteleviakin löytyy.
En minäkään ole tyytyväinen kaikkiin asioihin ulkonäössäni. Eikä sekään, että minua on kehuttu kauniiksi, ole poistanut tyytymättömyyttäni niihin. Mutta olen rakentanut itsetuntoni ja omanarvontunteeni muiden asioiden varaan ja opetellut hyväksymään ulkonäköni.
Avainasia onkin itsensä hyväksyminen. Sillä tavoin elämästä tulee huomattavasti antoisampaa.
Suurissa häppäreissä on enemmän hermostoa, seksi tuntuu paremmalta. Ymmärrän leikkauksen jos niistä on todella haittaa, tosin leikatut häppärit on mielestäni usein rumemmat kuin originaalit. Pillu on pillu, sillä on tärkeempiä tehtäviä kuin näyttää nätiltä.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:35"]
Jos sinulla on jokin sinua itseäsi hyvin häiritsevä piirre, oli se sitten mitä tahansa, etkö todella usko että se voisi nostaa itsetuntoasti? Ajatellaanpa vaikka ihminen joka on muuten tyytyväinen itseensä mutta omistaa todella todella ison nenän, mistä häntä luultavasti aina kiusattukin. Jos hän saisi nenänsä pienemmäksi ja kauniiksi, uskon että se parantaisi huomattavasti hänen itsetuntoaan ja näin ollen suhtautumista elämään. Tai vaikka todella liikalihava, joka saisi hoikan kauniin vartalon. Varmasti tuntisi olonsa paremmaksi. En oikein ymmärrä miksi jotkut suhtautuvat niin negatiivisesti oman itsensä muokkaamiseen. Itse uskoisin tästä leikkauksesta olevan todellakin hyötyä seksielämän parantamiseksi mikä on kuitenkin aika tärkeä osa elämää. Olisiko se hetkittäinen apua ja sitten automaattisesti rupeaisin vaikkapa seuraavaksi häpeilemään rintojani tai jotakin muuta? En todellakaan usko.
[/quote]
Mulla on aika iso nenä. On siitä joku huomauttanutkin. Nenäleikkaus ei olisi kallis, mutta en silti ole menossa. Näillä menään, mitä on geeneissä saatu. Muut asiat on paljon merkityksellisempiä. Oon hyväksyny nenäni osaksi mua eikä se enää häiritse.
"En minäkään ole tyytyväinen kaikkiin asioihin ulkonäössäni. Eikä sekään, että minua on kehuttu kauniiksi, ole poistanut tyytymättömyyttäni niihin. Mutta olen rakentanut itsetuntoni ja omanarvontunteeni muiden asioiden varaan ja opetellut hyväksymään ulkonäköni.
Avainasia onkin itsensä hyväksyminen. Sillä tavoin elämästä tulee huomattavasti antoisampaa."
Tottakai. Mutta jos et vain pysty hyväksymään jotakin asiaa ja tiedät keinon sen muuttamiseen, niin miksipä ei, parempi se kuin koko loppuelämä märehtien seikkaa minkä saisit niin helpostikin muutettua. Sanoipa täällä 30 ihmistä mitä vain niin ei se saa minua hyväksymään tätä asiaa itsessäni sen enempää kuin nytkään.
Etkö itse ole koskaan muutellut mitään asioita itsessäsi? Vaikkapa värjännyt hiuksiasi tai käyttänyt meikkiä? Kaikilla on omat mielipiteensä siitä mikä on radikaalista ulkonäön muuttamista ja mikä ei. Minä itse pitäisin tätä leikkausta loppujen lopuksi aika pienenä juttuna.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:35"]
[/quote]
Mikset sitten samaniten ota vaikkapa ympärileikkausta. Siinähän vedetään häpyhuulet tiukasti yhteen. Vain kuukautisverelle jätetään pienenpieni aukko. Mies sitten saisi kunnian ratkoa alapään suhteen aluksi. :P
Ei kun oikeasti en ymmärrä, miksi ihmisillä on hinku kajota omaan alapäähänsä, joka on täynnä tuntohermoja. Häpyhuulten kipeytyminen silloin tällöin yli-innokkaan urheiluharrastuksen vuoksi on pienempi paha kuin vikaan mennyt leikkaus. Saat vielä tunnottoman alapään, tulehduksia ja muita ikäviä vaivoja riesaksesi. Leikkaus voi tosiaankin mennä pahasti pieleen.
Leikkausta ei voi koskaan perua, jos tuletkin katumapäälle jälkeenpäin.
2