Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

esirukous

Vierailija
01.10.2014 |

Onko täällä joku joka haluaisi että puolestasi rukoillaan?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 15:42"]

[/quote]

o/

Kädet kyynärpäitä ristiin, että vaimolta heruu peppua tänään!

Vierailija
2/24 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Mä olen köyhä kotiäiti ja tarvitsisin hyvän ulkoilupuvun. Eilen tuli rahat ja meni laskuihin ja sitä rataa. Uskon Jumalan huolenpitoon.

Kiitos :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Että kaikki nyt mieltä painavat asiat selkiytyisivät kaikille parhaaksi.

Vierailija
4/24 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 15:58"]Joo! Mä olen köyhä kotiäiti ja tarvitsisin hyvän ulkoilupuvun. Eilen tuli rahat ja meni laskuihin ja sitä rataa. Uskon Jumalan huolenpitoon.

Kiitos :)
[/quote] siunausta sinulle, rukoilin puolestasi ja mieleeni nousi Matteus 28-30.

Vierailija
5/24 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :) siunausta myös sulle ja kiitos kun välität.

Vierailija
6/24 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaan. Perheessämme oli kuolintapaus ja työpaikallani on hyvin vaikeaa. Minulla on vaikeuksia jaksaa ja nähdä valoa. Kiitos!

Vierailija
7/24 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että asuntomme menisi kaupaksi kelpo hinnalla. Siis juuri oikealla. Se kun on jokatapauksessa pakko myydä.

Vierailija
8/24 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 16:00"]Minä. Että kaikki nyt mieltä painavat asiat selkiytyisivät kaikille parhaaksi.
[/quote] siunausta myös sinulle, lue psalmi 23 ajatuksella ja omista se itsellesi. Muista myös Jumalan sanat minä johdatan heitä,kun he kulkevat rukoillen. Asiasi ovat parhaissa käsissä.

Vierailija
9/24 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tuhlata aikaasi tyhjälle puhumiseen? Tekisit jotain mielekästä.

Vierailija
10/24 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 16:08"]Minä kaipaan. Perheessämme oli kuolintapaus ja työpaikallani on hyvin vaikeaa. Minulla on vaikeuksia jaksaa ja nähdä valoa. Kiitos!
[/quote] mieleeni nousi voimakkaasti tuon psalmi23 pimeä laakso. Nyt vaellat siellä pimeässä laaksossa näkemättä valoa, mutta Jumala kulkee kanssasi,et ole yksin, muista myös Jeesuksen sanat kuka avuksensa minua huutaa, se pelastuu. Ole siunattu Herrassa.

Vierailija
11/24 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 16:08"]Minä kaipaan. Perheessämme oli kuolintapaus ja työpaikallani on hyvin vaikeaa. Minulla on vaikeuksia jaksaa ja nähdä valoa. Kiitos! [/quote] mieleeni nousi voimakkaasti tuon psalmi23 pimeä laakso. Nyt vaellat siellä pimeässä laaksossa näkemättä valoa, mutta Jumala kulkee kanssasi,et ole yksin, muista myös Jeesuksen sanat kuka avuksensa minua huutaa, se pelastuu. Ole siunattu Herrassa.

[/quote]

Kiitos! Jumala sinua siunatkoon!

Vierailija
12/24 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 15:42"]

[/quote]

Haluaisin että eämämme selkeytyisi,että mies saisi töitä ja olisimme onnellisia ja osaisimme nauttia elämästä ilman stressiä!KIITOS SINULLE!

Vierailija
13/24 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 16:09"]Että asuntomme menisi kaupaksi kelpo hinnalla. Siis juuri oikealla. Se kun on jokatapauksessa pakko myydä.
[/quote] Älkää olko mistään huolissanne, vaan saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen Jumalan tietoon. Silloin Jumalan rauha, joka ylittää kaiken ymmärryksen, varjelee teidän sydämenne ja ajatuksenne, niin että pysytte Kristuksessa Jeesuksessa. (Fil. 4:6–7)

Vierailija
14/24 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri nyt yksi elämäni suurimmista kriiseistä ja ahdistus on sen mukainen! Jeesus, auta!

Vierailija
15/24 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap tästä ketjusta. Rukoilkaamme toistemme puolesta.

Vierailija
16/24 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan ehdit niin rukoile perheemme puolesta että taloudelliset ongelmat helpottaisivat ja mieheni työhaaveet toteutuisivat. Ja jotenkin helpottaisi jos tämä kaaosmainen ilmapiiri tasaantuisi.

Vierailija
17/24 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Ja siunausta Sinulle itsellesi! Meille kaikille.

Vierailija
18/24 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 15:42"]

[/quote]

Haluaisin että eämämme selkeytyisi,että mies saisi töitä ja olisimme onnellisia ja osaisimme nauttia elämästä ilman stressiä!KIITOS SINULLE!
[/quote] rukoilen puolestanne. Uskon,että näinä vaikeina aikoina Jumala haluaa muistuttaa meille, että hän on vastaus kaikkeen. Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä, Herra valistakoon kasvonsa teille ja olkoon teille armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa teidän puoleenne ja antakoon teille rauhan! Daniel ystävineen oli todella stressaavissa tilanteissa, mutta kuten Danielin ystävät tulisen pätsin äärellä, todetkaamme mekin elämme TAI kuolemme, emme käänny pois Jumalasta (ja se todellakin kannatti, vaikka tilanne NÄYTTI johtavan tuskalliseen kuolemaan)

Vierailija
19/24 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 16:20"]Minulla on juuri nyt yksi elämäni suurimmista kriiseistä ja ahdistus on sen mukainen! Jeesus, auta!
[/quote] Pyydän sinulle Jeesuksen veren suojaa(pyydä sitä myös itse) koen, että sinua vastaan hyökätään! Mutta älä pelkää, turvaa Jumalaan. Hän on jo valmistanut vapautuksen. Hän on suurempi kuin se mikä vaikuttaa tässä maailmassa!!! Ja muista Jeesus rakastaa sinua!!!

Vierailija
20/24 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 16:12"]Miksi haluat tuhlata aikaasi tyhjälle puhumiseen? Tekisit jotain mielekästä.
[/quote] En puhu tyhjälle vaan kuninkaiden kuninkaalle. Vetoan auttajista parhaaseen! Siunausta myös sinulle!