Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mie son tyhmä

Vierailija
29.08.2021 |

Mies laitto että seksiviestejä vaan että ei laita mitän mutt a kuin sekisä ja olen surullinen koska olen rakastunut ja miesä kiinnostaa vain seksi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä h*lvettiä nyt taas!?

miest jota rakastan ei kiinnozta kuin seksi minusta ja laitaa vaan seksiviestejä eik enää mutta

Kyllä nyt on mies kovassa puutteessa. Kuitenkin siis halusi sun kanssa, oikeasti? En ole mikään tuomitsemaan. Paha puute ja alkoholi ovat hirveä yhdistelmä. En minäkään kiimassa kysy osaatko kirjoittaa? Miehenä tiedän puutteesta parin tuhatsivuisen kirjan verran. 

Vierailija
22/25 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla suomalainen, kieli ei oikein hallussa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä h*lvettiä nyt taas!?

miest jota rakastan ei kiinnozta kuin seksi minusta ja laitaa vaan seksiviestejä eik enää mutta

Kyllä nyt on mies kovassa puutteessa. Kuitenkin siis halusi sun kanssa, oikeasti? En ole mikään tuomitsemaan. Paha puute ja alkoholi ovat hirveä yhdistelmä. En minäkään kiimassa kysy osaatko kirjoittaa? Miehenä tiedän puutteesta parin tuhatsivuisen kirjan verran. 

ymm'rtlö että pana kirjotaa mutta kun olen niin surullline niin se takia. Ja mies huiasi rkastavansa muta nyt ei enä sano rakastavansa mutts haliaa vaan seksii eiikä puhu muusta.

Vierailija
24/25 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisiko parempi puhua sille miehelle asiasta ?

Voisi mennä paremmin perille, tuskin hän täältä sitä asiaa löytää...

Vierailija
25/25 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät jonkun paljon paremman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan