Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyttöystäväni syö paljon

Vierailija
01.10.2014 |

Eilen tyttö ystäväni oli luonani ja ruoalla söi kaksi ruisleipää perunamuussia kauhallisen ja neljä lihapullaa ja kastiketta ja leivällä oli juustoa ja kurkkua! Onko tämä normaalia ja pitääkä rajottaa tyttö ystävän syömisiä sanomalla että en halua lihavaa?

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 16:51"]

Voi vitun IDIOOTTI. Urheileva ja liikuvan ihmisen NAISEN kaloritarve on n. 2300kcl. VÄHINTÄÄN AINAKIN 1800KCL PÄIVÄSSÄ. Mene etsimään itselles Afrikasta nälkiintynyt nainen. Ja käytä vaikka sitä googlea kun et tunnu faktoja tietävän. jos sä et oo provo nii sä oot hyvin tyhmä :"D T. Terveysalalla opiskeleva. 165cm pitkä 54kiloa. päivässä n. 2300-2600kcl ravintoa ja 4x liikuntaa viikossa.

[/quote]

Ja ton 54 kiloa pitäis muka olla jotenkin hyvä 165 pituiselle? Ei hyvää päivää, kyllä suomalainen nainen on tyhmä. Taitaa olla ihraa aivojenkin tilalla. 
[/quote]

Paljonko susta sit 165 cm naisen kuuluis painaa :D jolla on urheilullinen ja lihaksikas kroppa.

etsitkö itsellesi lastenmitoissa olevaa.? Suosittelen sua googlettamaan BMI laskurin :D 165cm olisi lievästi vasta ylipainoinen painaessaa 68kiloa.
alipainoinen jo 50 hujakoilla.

pakko kysyä paljonko sä itse painat? Onko sun aivot jo nälkiintyneet vai mikä sulla on hätänä?

Vierailija
82/98 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:36"]

Musta on ihan hauskaa, että kerrankin poikakaveri huolestuu liian paljon syövästä likkakaverista, yleensähän täällä naiset raivoavat kun, uusi ukko syö kaapit tyhjiksi eikä maksa edes ruuista mitään. Silloin kyllä sataa naiselle ymmärrystä mutta annas olla kun miespuolinen on huolissaan syödyistä ruuista, niin vastaan sataa vaan haukkuja?

en olisi (vielä) lihomisesta huolissaan, mutta jos maksat sapuskat itse ja vielä teet ne ja muutenkin passaat, niin jossain vaiheessa olisi korkea aika muistuttaa morsmaikulle, että hänen hommansa ei ole syödä sinua vararikkoon.

[/quote]

Eiköhän ap:n mamma ole pyöräyttänyt lihapullat ja veivannut perunamuussit. Ap vaikuttaa aika nuorelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa jos tämä ei ole provo. Silloin ap.olisi kontrollifriikki munaton ääliö.

Kamalaa, jos mun Mies olisi tollanen. En kestäisi päivääkään ä.

Vierailija
84/98 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali ateria ja monipuolinen. Ei tollasesta liho. Jostain muusta lihoo. Suklaasta ja muusta herkusta.

Vierailija
85/98 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:38"]

quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 16:51"] Voi vitun IDIOOTTI. Urheileva ja liikuvan ihmisen NAISEN kaloritarve on n. 2300kcl. VÄHINTÄÄN AINAKIN 1800KCL PÄIVÄSSÄ. Mene etsimään itselles Afrikasta nälkiintynyt nainen. Ja käytä vaikka sitä googlea kun et tunnu faktoja tietävän. jos sä et oo provo nii sä oot hyvin tyhmä :"D T. Terveysalalla opiskeleva. 165cm pitkä 54kiloa. päivässä n. 2300-2600kcl ravintoa ja 4x liikuntaa viikossa. [/quote] Ja ton 54 kiloa pitäis muka olla jotenkin hyvä 165 pituiselle? Ei hyvää päivää, kyllä suomalainen nainen on tyhmä. Taitaa olla ihraa aivojenkin tilalla.  [/quote] Paljonko susta sit 165 cm naisen kuuluis painaa :D jolla on urheilullinen ja lihaksikas kroppa. etsitkö itsellesi lastenmitoissa olevaa.? Suosittelen sua googlettamaan BMI laskurin :D 165cm olisi lievästi vasta ylipainoinen painaessaa 68kiloa. alipainoinen jo 50 hujakoilla. pakko kysyä paljonko sä itse painat? Onko sun aivot jo nälkiintyneet vai mikä sulla on hätänä?

[/quote]

Kuules läskimamma, miehen painoa ei voi verrata naisen painoon. Ja pieneen "alipainoon" ei ole kukaan koskaan kuollut. näyttää paremmalta ja on paljon terveellisempää kuin olla tuollainen siiderivalas. Mutta suominainen ei tätä ymmärrä. 

Vierailija
86/98 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näillä lassukka miehillä oo parempaakaan tekemistä kun haukkua naisia av-palstalla

Vierailija
87/98 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap provo vai anorektikko, joka hakee jotain omalle syömiselleen? 1200 kcal/päivä  on minimi, mitä vähempää ei pitäisi syödä, joskin lyhyet sitä vähemmän dieetit ovat mahdollisia, mutta esim. 800 kcal dieettiä ei saisi pitää kahta viikkoa enempää. Normaali pienikokoisen paljon liikkuvan naisen kalorimäärä on 1700 kcal, tai ainakin mulle PT teki sellaisen ruokavalion ja hyvin pysyn painossa, jos pysyn ruokavaliossa. 

Vierailija
88/98 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle vinkki. kun syötte yhdessä naisesi kanssa, laita naisellesi annos itse valmiiksi, niin ei naisen tule porsasteltua. Laita mielellään annos alakanttiin, niin näet, jos nainen on läskeilyyn taipuvainen (pyytää siis lisää). Jos ei pyydä, niin saatpahan ylimääräistä pois, jos syötte usein yhdessä. Yritä muutenkin huomautella naisesi syömisistä (ja juomisista! Kukaan ei halua siiderivalasta).

Vierailija
89/98 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie niin toivon,että sun tyttöystäväsi näkee tämän ketjun ja jättää sut siihen paikkaan..ihan älytöntä..pitääkö naisen olla sit syömättä ja nääntyä..

Vierailija
90/98 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

´mä kulutan 1700 kcal päivässä vaikka vaan lojuisin sohvalla..

Vierailija
91/98 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te revitte nuo kalorit? Olen mies ja syön esimerkkipäivänä juustosämpylän aamulla (n. 200 kcal), Bic Mac-aterian (900 kcal juomineen) ja illalla leipää lisukkeineen (500 kcal). Yhteensä 1600 kcal. Lisäksi järjettömiä määriä mustaa sokeritonta kahvia ja sokerittomia juomia, ei mehuja, ei alkoholia. Painan 100 kg ja enemmänkin on paino lisääntymään päin (pituus n. 180 cm). Liikunta vähäistä. Syön mielestäni paljon, vähemmänkin voisi syödä.

Vierailija
92/98 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei kerta nyt ole ollenkaan lihava niin etkö ole ajatellut että tuollainen ruokamäärä voi olla hänelle ihan sopiva? Jos hän alkaisi paisumaan niin sitten vasta rajoitat. Mitä väliä vaikka han söisi nyt 5000kcal päivässä jos ei lihoa? Niin kauan kun pysyy painossaan, ihan sama miten syö, niin et tietenkään rajoita !

Vierailija
93/98 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

176 ja 57 kg ja tuo on minulle kevyt välipala...

Vierailija
94/98 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"McDonald'skin on ryhtynyt valistamaan kuluttajia aterioidensa kaloreista. Se kertoo näkyvästi, että nainen tarvitsee päivässä vain 2 000 kaloria ja että miehellekin riittää 2 500. Kunnon Big Mac -ateria tuo siis yli puolet naisen tarvitsemasta päivän energiasta."

Vierailija
95/98 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihih, aloittaja luulee, ettei kukaa huomaa... luulee olevansa mies, mutta teiniys huutaa läpi. Moikka vaan 13v tyttöystävästä haaveilija. Lapsellinen ja nolo olet vielä,mutta itse sen ymärrät vasta myöhemmin. Ja sitten vasta nolottaakin...

Vierailija
96/98 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui.

Vierailija
97/98 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap paska ihminen ja toivon että jäät ilman naista

Vierailija
98/98 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä alkanutta lihomista todella vaikea pysäyttää.

Parempi pitää huoli ettei tyttis alota edes ylensömistä.

moniko tän palstan tyypeistä painaa saman verran kuin vaikkapa parikymppisenä?

vai onko vähän tullu kiloja lisää kun syöpötellyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä