tyttöystäväni syö paljon
Eilen tyttö ystäväni oli luonani ja ruoalla söi kaksi ruisleipää perunamuussia kauhallisen ja neljä lihapullaa ja kastiketta ja leivällä oli juustoa ja kurkkua! Onko tämä normaalia ja pitääkä rajottaa tyttö ystävän syömisiä sanomalla että en halua lihavaa?
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:30"]Mikäs kukkakeoopi ap oikein on? Jos jollekin tuo on iso määrä niin huhhuh!
[/quote]
paljon NAISELLE ei isole MIEHELLE
[/quote]
Tuo määrä ei ole edes naiselle paljon.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:29"]
tyttö ystävä on laiha vielä mutta miten kauan jos syö noin? naisen kalorin tarve on 1200 kalori päivässä. Jos urheilee.
[/quote]
Ai 1200? Ja jos urheilee? No ei vittu pidä paikkaansa. Ihme dillejä tälläkin palstalla hengailee.
[/quote]
Samaa mieltä. Ap taitaa olla harvinaisen yksinkertainen ihminen!
Musta on ihan hauskaa, että kerrankin poikakaveri huolestuu liian paljon syövästä likkakaverista, yleensähän täällä naiset raivoavat kun, uusi ukko syö kaapit tyhjiksi eikä maksa edes ruuista mitään. Silloin kyllä sataa naiselle ymmärrystä mutta annas olla kun miespuolinen on huolissaan syödyistä ruuista, niin vastaan sataa vaan haukkuja?
en olisi (vielä) lihomisesta huolissaan, mutta jos maksat sapuskat itse ja vielä teet ne ja muutenkin passaat, niin jossain vaiheessa olisi korkea aika muistuttaa morsmaikulle, että hänen hommansa ei ole syödä sinua vararikkoon.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:29"]tyttö ystävä on laiha vielä mutta miten kauan jos syö noin? naisen kalorin tarve on 1200 kalori päivässä. Jos urheilee.
[/quote]
Mun peruskulutus on päivässä melkein 3000 kcal ja oon nainen :D
[/quote]
Sama täällä..
Syön päivittäin n. 2000-3000 kaloria ja olen erittäin hoikka. Mistähän noi sun "faktat" on revitty.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:29"]
tyttö ystävä on laiha vielä mutta miten kauan jos syö noin? naisen kalorin tarve on 1200 kalori päivässä. Jos urheilee.
[/quote]
Ai 1200? Ja jos urheilee? No ei vittu pidä paikkaansa. Ihme dillejä tälläkin palstalla hengailee.
[/quote]
Sen takia te olette lihavaa ämmiä kun syöte yli 1200 kaloria päivässä!!
Yrittäkää nyt näiden provojenne kanssa edes.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:36"]Musta on ihan hauskaa, että kerrankin poikakaveri huolestuu liian paljon syövästä likkakaverista, yleensähän täällä naiset raivoavat kun, uusi ukko syö kaapit tyhjiksi eikä maksa edes ruuista mitään. Silloin kyllä sataa naiselle ymmärrystä mutta annas olla kun miespuolinen on huolissaan syödyistä ruuista, niin vastaan sataa vaan haukkuja?
en olisi (vielä) lihomisesta huolissaan, mutta jos maksat sapuskat itse ja vielä teet ne ja muutenkin passaat, niin jossain vaiheessa olisi korkea aika muistuttaa morsmaikulle, että hänen hommansa ei ole syödä sinua vararikkoon.
[/quote]
tyttö ystävä maksaa puolet aina ja samoin minä kun olen hänellä. Määräatä vaan huolestunut kun en halua lihavaa ämmää
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:29"]
[/quote]
[/quote]
Sen takia te olette lihavaa ämmiä kun syöte yli 1200 kaloria päivässä!!
[/quote]
Me oltais nälkäkuoleman partaalla olevia luuviuluja jos syötäis noin vähän. Nyt suosittelen ihan pikkuisen perehtymään asiaan. Ja kannattais myös opetella kirjoittamaan.
Tästä haisee elämänkoulu, se haisee niin kauas.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:36"]Musta on ihan hauskaa, että kerrankin poikakaveri huolestuu liian paljon syövästä likkakaverista, yleensähän täällä naiset raivoavat kun, uusi ukko syö kaapit tyhjiksi eikä maksa edes ruuista mitään. Silloin kyllä sataa naiselle ymmärrystä mutta annas olla kun miespuolinen on huolissaan syödyistä ruuista, niin vastaan sataa vaan haukkuja?
[/quote]
tyttö ystävä maksaa puolet aina ja samoin minä kun olen hänellä. Määräatä vaan huolestunut kun en halua lihavaa ämmää
[/quote]
Meinaatko että hän haluaa latvasta lahon idiootin? Sääliksi käy sitä naista!
Terkkuja Porvoosta. Että nyt ei naiset saisi edes syödä enää. Pitäis vissiin vaan riutua pois o_0
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:36"]Musta on ihan hauskaa, että kerrankin poikakaveri huolestuu liian paljon syövästä likkakaverista, yleensähän täällä naiset raivoavat kun, uusi ukko syö kaapit tyhjiksi eikä maksa edes ruuista mitään. Silloin kyllä sataa naiselle ymmärrystä mutta annas olla kun miespuolinen on huolissaan syödyistä ruuista, niin vastaan sataa vaan haukkuja? en olisi (vielä) lihomisesta huolissaan, mutta jos maksat sapuskat itse ja vielä teet ne ja muutenkin passaat, niin jossain vaiheessa olisi korkea aika muistuttaa morsmaikulle, että hänen hommansa ei ole syödä sinua vararikkoon. [/quote] tyttö ystävä maksaa puolet aina ja samoin minä kun olen hänellä. Määräatä vaan huolestunut kun en halua lihavaa ämmää
[/quote]
Hyvä AP. Olet selvästikin mamu, sillä kielelliset taitosi ovat kuin apinalla. Sinun on hyvä tietää, että suomalaiset ämmät tulevat aina olemaan läskejä. He alkavat iän myötä myös määräilemään sinua ja kiukuttelemaan joka asiasta. Heidän vaginansa hiekoittuvat kuin Kalaharin keitaat. Paras neuvo olisikin sinulle, hyvä AP, ota hatkat kun vielä pystyt.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:43"]
Terkkuja Porvoosta. Että nyt ei naiset saisi edes syödä enää. Pitäis vissiin vaan riutua pois o_0
[/quote]
Saa syödä kuhan syö NAISELLE sopivan määrän! kauhallinen muussia ja kaksi lihapulaa on NAISEN annos.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:43"]
[/quote]
Saa syödä kuhan syö NAISELLE sopivan määrän! kauhallinen muussia ja kaksi lihapulaa on NAISEN annos.
[/quote]
Hahah. :D mä syön puolikkaan kattilallisen perunamuusia ja ainakin 10lihapullaa. :D
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:36"]Syön päivittäin n. 2000-3000 kaloria ja olen erittäin hoikka. Mistähän noi sun "faktat" on revitty.
[/quote]
Pepusta taitavat olla revittyjä :)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:43"]
[/quote]
[/quote]
Hyvä AP! Muusin lisäksi ainoat pullat, jotka NAISELLE laitetaan suuhun roikkuvat jalkojesi välissä!
XD
Olen monesti vetänyt itse miehenikin ruuat, jos hän ei ole siihen enää kyennyt, esim. aikoinaan baari-illan jälkeen kahdet makkaraperunat 8)
BMI normaali, ruokahalu erittäin hyvä.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:29"]
[/quote]