Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesukoneen luukku ei aukea ja laskee pesun aikana vettä yli, mitä tehdä???

Vierailija
29.08.2021 |

Pitäisi saada pyykit pois koneesta mutta luukkukaan ei suostu aukeamaan. Ja pesun aikana vaahtoa ja vettä on tulvinut yli.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie kierrätykseen

Vierailija
22/34 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää kirjoittaa vauvapalstalle. Eikä suinkaan soittaa huoltofirmaan ja pyytää huoltohenkilöä avuksi.

Jospa täältä löytyisi ideoita miten ratkaista ongelma muutoin kuin maksaa huoltohenkilölle [avusta jonka olisi voinut saada ilmaiseksi]. 🙄

Ap

Nukkasihtiaukon kautta saa tyhjennettyä vedestä jos on lattiakaivollisessa tilassa. 

Ai se kone ei aukase luukkua, koska siellä on vettä sisällä (täynnä)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kerran käynyt noin. Talvitakin pesussa koneeseen tuli jostain syystä tosi paljon vaahtoa ja sitä tursui ulos. Kone katkaisi ohjelman ja varoajan jälkeen kun sain auki, koneen luukku ja kaikki vapaa tila oli aivan vaahdossa. Otin takin pois huuhtelin ämpärissä ja kauhoin koneesta vaahdot pois. Takki takas koneeseen ja huuhtelut päälle.

Vierailija
24/34 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on yleensä sellainen hätäkytkin nukkasihdin vieressä josta koneenlukituksen saa avattua.

Vierailija
25/34 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pesukoneen käyttöohje ??? Netistä varmaan löytyy jos ei ole paperiversiota

Vierailija
26/34 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää kirjoittaa vauvapalstalle. Eikä suinkaan soittaa huoltofirmaan ja pyytää huoltohenkilöä avuksi.

Jospa täältä löytyisi ideoita miten ratkaista ongelma muutoin kuin maksaa huoltohenkilölle [avusta jonka olisi voinut saada ilmaiseksi]. 🙄

Ap

Nukkasihtiaukon kautta saa tyhjennettyä vedestä jos on lattiakaivollisessa tilassa. 

Ai se kone ei aukase luukkua, koska siellä on vettä sisällä (täynnä)?

Ei se siihen vaikuta. Lukko on jotenkin viallinen ja jumittunut puoliksi kiinni ja puoliksi auki asentoon. Ei sen olisi pitänyt voida edes lähteä käyntiin.

Vierailija
27/34 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä pesukoneen käyttöohje ??? Netistä varmaan löytyy jos ei ole paperiversiota

Onhan mulla se pdf-ohje mutta ei auta. Olen kokeillut resetiä, drainia (tyhjennystä). Kokeilen vielä puhdistaa sen nukkasihdin. Ja ongelma on, että luukkua ei saa auki! Ei edes vaikka ohjelma pysähtynyt.

Ap

Vierailija
28/34 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tämä on siis sivultatäytettävä masiina??

Vierailija
29/34 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/34 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tämä on siis sivultatäytettävä masiina??

Päältä täytettävä.

Ap

Vierailija
31/34 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti olet ottanut töpselin pois seinästä ja laittanut koneen 0 asentoon. Eikä muka luukku aukea.?

Vierailija
32/34 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietysti olet ottanut töpselin pois seinästä ja laittanut koneen 0 asentoon. Eikä muka luukku aukea.?

Kokeilen aukaista, kunhan uusi pesuohjelma on pyörinyt (nyt ei onneksi ole tullut vaahtoa yli). Mulla koneen luukku aukeaa tietyn ajan päästä ohjelman päättymisen jälkeen, kuuluu "napsahdus". Joskus ei vaan ole auennut ja olen pyörittänyt uudelleen, saa nähdä miten nyt käy kun olen jo kokeillut pikapesuohjelmaa, uudelleenhuuhtelua, tyhjennystä, reset-nappia...

Ap

Vierailija
33/34 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luukku onneksi aukesi, mutta punaisella on toi huoltosymboli.... 😐

Ap

Vierailija
34/34 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin huoltofirmaan :D

Teboilin huollon yhteydessä olevan kahvion parlamenttiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä