Onko 45 vuotias mieshenkilö jo vanha? Puhutaanko siis keski-ikäisestä?
Kommentit (99)
Seksiin ja työsuhteeseen jo vanha. Muuhun ei.
Todellakin keski-ikäinen. "Vanha" ei, muuta kuin jos yrittää deittailla alle 35-vuotiaita ja parikymppisiä, siihen on liian VANHA.
Mun mielestä ei oo vanha, mutta nuorempana ois ollu.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin keski-ikäinen. "Vanha" ei, muuta kuin jos yrittää deittailla alle 35-vuotiaita ja parikymppisiä, siihen on liian VANHA.
Olen pian tuon ikäinen ja deittailen alle kolmekymppisiä. En ole komea enkä varakas.
Vierailija kirjoitti:
Tosi vanha on joo.
t. Danny
50-vuotias on vasta keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
No mitä käyttöä tuommoiselle miehelle sitten on, jos on liian vanha seksiin ja töihin?
kyllähän se kolmevitonenkin on jo vanha - valitettavasti
Vierailija kirjoitti:
Mietis huviksesi mistä termi keski-ikäinen tulee.
Kuitenkin parempi kuin 45 vuotias nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pian tuon ikäinen ja deittailen alle kolmekymppisiä. En ole komea enkä varakas.
Siitä nyt ainakin tietää olevansa vanha, että pitää hakea pönkitystä ja statusta nuoren kumppanin kautta. Että kuinka nuorta vielä saa. Onko ne naiset mitään muuta kuin ikänumeroita?
On vanha jos miettii mun ikäiselle kumppaniksi. Olet nuori varmaan 60-vuotiaan mielestä. Ja keski-ikäinen olet jo ollut pidempään.
N27
Nuorten ja nuorten aikuisten silmin ”vanha”, keski-ikäisten silmin samanlainen keski-ikäinen kuin muutkin, seitsenkymppisten silmin ”poikanen”.
Riippuu vähän. Chewbacca wookie voi elää yli 300v, Yoda eli yli 800v.
45v on kakara. Sith-lordi voi elää ikuisesti, jollei häntä tuhota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietis huviksesi mistä termi keski-ikäinen tulee.
Lapsuus, nuoruus, keski-ikä, vanhuus.
Vierailija kirjoitti:
Rekryfirmag soittelee meidän firman yli viisikymppisillekin. Tarjotaan hyviä asemia ja rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä nyt ainakin tietää olevansa vanha, että pitää hakea pönkitystä ja statusta nuoren kumppanin kautta. Että kuinka nuorta vielä saa. Onko ne naiset mitään muuta kuin ikänumeroita?
Ei ole jos se numero on kovin suuri. Itse nautin lihani tuoreena, ja jätän vanhat huuhkajat rauhaan kuivine koloineen. Hyhhyh.
Darth Laniakea kirjoitti:
Riippuu vähän. Chewbacca wookie voi elää yli 300v, Yoda eli yli 800v.
45v on kakara. Sith-lordi voi elää ikuisesti, jollei häntä tuhota.
Joo nyt ei ole kyse fantasiasta.
On keski-ikäinen. Raja menee neljänkympin korvilla.