Liian vilkas aineenvaihdunta
Tämäkin voi olla näköjään ongelma. Tympäisee juosta vessassa isolla hädällä useita kertoja päivässä (ei ole ripulia). Syön kyllä paljon kuitupitoista ruokaa ja urheilen. Onko kellään vastaavaa?
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 07:06"]
Tämäkin voi olla näköjään ongelma. Tympäisee juosta vessassa isolla hädällä useita kertoja päivässä (ei ole ripulia). Syön kyllä paljon kuitupitoista ruokaa ja urheilen. Onko kellään vastaavaa?
[/quote]
Miksi et tee asialle jotain, jos kerran tympii?
Niin,mitä voisi tehdä? Urheilla vähemmän ja syödä huonommin? Ap
te author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 07:13"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 07:06"]
[/quote]
Miksi et tee asialle jotain, jos kerran tympii?
[/quote]
Sähän syöt jo nyt huonosti, jos paskalla käyt yhtenään.
Onko kilpirauhanen ja keliakia tsekattu? onko kipuja?
Itse asiassa kilpirauhasen vajaatoiminta on. Noh,aika paljon kahvia juon,sitä voisin vähentää. Ei ole minkäänlaisia kipuja.
Vessassa käyminen ei liity aineenvaihduntaan. Aivan eri asia.
Olisko mennyt liikatoiminnan puolelle, vai oletko aina ollut "läpipasko?" Yleensä tälläiset ihmiset ovat laihoja, vanhemmiten aineenvaihdunta hidastuu.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 07:54"]Vessassa käyminen ei liity aineenvaihduntaan. Aivan eri asia.
[/quote]
OK. Kerropa sitten,mistä tietää,millainen aineenvaihdunta on hidas tai vilkas?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 08:00"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 07:54"]Vessassa käyminen ei liity aineenvaihduntaan. Aivan eri asia.
[/quote]
OK. Kerropa sitten,mistä tietää,millainen aineenvaihdunta on hidas tai vilkas?
[/quote]
Se liittyy ruoansulatukseen, ei aineenvaihduntaan
-eri ano
Ihminen on luonnollisessa tilassa silloin kun käy 2-3krt päivässä isommalla.
Täällä yksi 'läpipasko' jolla myös herkästi ärtyvä suoli. Aamulla voi vatsa toimia sellaisella rytmillä että jos pitäisi julkiseen kulkuneuvoon vielä ehtiä niin olisin monesti pulassa. Ja hoikka olen aina ollut sekä vähäuninen. Liikunta lisää tietysti suolen aktiivisuutta entisestään. Pienempikin asia juoksuttaa vessaan useita kertoja päivässä. Kilpirauhaskokeissa ei koskaan mitään epänormaalia, ne on otettu monesti.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 08:06"]
Ihminen on luonnollisessa tilassa silloin kun käy 2-3krt päivässä isommalla.
[/quote]
Jossain ketjuissa on luonnollista syödä 5-6 kertaa ja täällä taas käydä isommalla 2-3 kertaa päivässä.
Mitähän muuta sitä ehtis päivän aikana?
Minulla on vilkas aineenvaihdunta.
Onko mitään yhteyttä suolistoon?
Minulla on vilkas aineenvaihdunta
Minulla on vilkas aineenvaihdunta.
Ihan normaalisti käyn isolla hädällä 3-5 kertaa päivässä