Muuten kiva mies, mutta häntä vaivaa "beige-rutto"
Elikkäs kaikki vaatteet beigeä. Beiget housut, beige kauluspaita, beige takki, beiget sukat. Eikö tuo beige-vaihe iske vasta joskus eläkeiän lähellä? Kyseessä kuitenkin vasta 34-vuotias mies. On tosin DI, joten se ehkä selittää jotain. Voiko tähän nyt sitten puuttua, jos suhteesta tulee jotain? Muuten kyllä ihan 4/5, mutta ne vaatteet tuo mieleen jonkun 200 kertaa Teneriffalla käyneen eläkeläismiehen. Vai beige safarihattu puuttuu.
Kommentit (46)
Jos hän on lukenut jonkun artikkelin, että kannattaa ostaa yhteensopivia vaatteita ja hän on vähän ylireagoinut, pukeutumista, muotia ja tyyliä taitamattomana. Voi olla, että hänellä ei ole mitään tyylitajua ja on ratkaissut asian hätäpäissään näin. Älä tuomitse, asia voi olla autettavissa lempeällä opastuksellasi. Anna muuten ihanalle miehelle mahdollisuus.
Ihme valittamista ja pinnallisuutta. Nuoret naisethan pukeutuvat nykyään pelkkään beigeen, asunnot on instassa beigejä, elämä on yhtä beigeä! Ehkä mies yrittää vain olla trendikäs...
Tuon tähänkin ketjuun mielikuvat kokovartalocamoon pukeutuvasta miehestäni. Hänellä on camocrocsitkin. Ei haittaa, itsekseni olen huvittunut
Mitä vikaa siinä beigessä nyt on? Samalla 13 tusinassa naisista pukeutuu mustaan.
Entäs nuorekas, yli viisikymppisenä kolmevitosesta menevä, kokofarmariasuun pukeutunut charmikas hopeakettu?
Nyt sulla on älyttömän helppoa! Kun mies pukeutuu aina pelkkään beigeen voit sovittaa oman asusi sopivaksi siihen värimaailmaan ja lisäksi miehelle on helppo ostaa vaatelahjoja. Katsot vaan mikä mätsää beigen kanssa eli lähes kaikki!
Ajattele niin, että tilanne voisi olla paaaaaljon pahempi. Katso vaikka Tauskia tai Esko Eerikäistä. Printtipaita ja lippalakki ja revityt farkut. Aaaarrgggghhhhh!!! Beigemies koska tahansa noihin verrattuna - siis jos se beigehomma meinaa kauluspaitaa ja kunnon housuja (ei farkkuja siis eikä mitään järkyttäviä verkkareita).
Suunnilleen biljoona kertaa mielummin beigemies kuin räppärin tyylinen keski-ikäinen joujou-mies.
Minua kiinnosti mieheni tavatessa hänen vaatteitaan enemmän se, mitä niiden vaatteiden sisältä löytyi. Nykyään kiinnostaa kaikkein eniten se, mitän hänen pään sisältään löytyy. Olen kuitenkin parisuhteessa ihmisen enkä hänen vaatteidensa kanssa.
Mutta joillekin naisillehan mies on asuste, samoin kuin koira. Ei voi näyttäytyä väärin pukeutuneen miehen kanssa julkisesti, kun joku tuttuhan vois nähdä!
Kun aloin miettiä tätä aloitusviestiä, niin ainoa ihan oikeasti vähän ongelmallinen pukeutumistyyli minulle miehessä olisi sellainen lippismies, joka yrittäisi olla (yli)nuorekas, vaikka ikää jo kertyy.
Vierailija kirjoitti:
Kun aloin miettiä tätä aloitusviestiä, niin ainoa ihan oikeasti vähän ongelmallinen pukeutumistyyli minulle miehessä olisi sellainen lippismies, joka yrittäisi olla (yli)nuorekas, vaikka ikää jo kertyy.
Kun ollaan jo kolmevitosia ja ylikin, niin pitää miehen osata jo pukua ja solmiota käyttää. Ei välttämättä koko ajan, mutta pukuhan miehen tekee. Ei siitä mihinkään pääse. Siististi leikatut hiukset, parta ajettu, istuva puku, tyylikkäät solmio ja taskuliina sekä yhteen sopivat nahkakengät ja vyö. Siinä on sitä jotain, mitä näiltä räppäreiltä puuttuu.
En ilkiäisi alkaa aikuista ohjeistamaan tai "stailaamaan." Kunnioitan miestäni enkä halua nolata häntä.
Se camomiehen vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ollaan jo kolmevitosia ja ylikin, niin pitää miehen osata jo pukua ja solmiota käyttää. Ei välttämättä koko ajan, mutta pukuhan miehen tekee. Ei siitä mihinkään pääse. Siististi leikatut hiukset, parta ajettu, istuva puku, tyylikkäät solmio ja taskuliina sekä yhteen sopivat nahkakengät ja vyö. Siinä on sitä jotain, mitä näiltä räppäreiltä puuttuu.
Niin totta! Ja sitten, kun tulee juhlaa, häitä ja hautajaisia, niin saa nähdä mitä oudoimpia asuvirityksiä, kun räpmies ei voi sitä tavallista pukua käyttää. Kuin uppiniskainen teini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhliin ihan hyvä, muutoin vähän turhan pröystäilevä tyyli vapaa-ajalle (omaan makuuni siis)
Muuten ihan kiva mies, mutta... Aina löytyy jotain. Kuinka en ole lainkaan yllättynyt?
No voi ei on siinä prinsessalla taas murheet. Pitäskö hommata ihan oikeita ongelmia? Tuonkin asian voisit puhua sen miehen kanssa. Pyydät sen mukaan vaateostoksille makutuomariksi ja samalla voitte käydä etsimässä miehelle uusia vaatteita, tai ostat sille jonkun kivan paidan.
Mulla on päästä varpaisiin mustaa. Ja kotona suurin osa sisustuksesta on beigeä. Tuo äijä sopisi varmaan mulle, mutta olen jo varattu.
Jos vaatteiden väri on sulle deal-breaker, niin et oikeasti kyllä ole kiinnostunut miehestä itsenään. Parempi että hän löytää jonkun mukavamman naisen, joka arvostaa häntä ja haluaa hänet ihan vaatteista huolimatta.
Pitäisikö sitten pukeutua kuin joku Lewis Hamilton?