Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pillifarkut jo ihan out?

Vierailija
29.08.2021 |

Nyt näkyy nuorilla paljon bootcutia ja leveämpää lahjetta.
Kysymys otsikossa.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin elämäni ekat pillifarkut vasta muutama vuosi sitten. Mutta ne näytti mun päällä ihan siltä kuin ois ollut paksut leggingsit ja jäi nilkoista löysiksi. Lisäksi haalistuivat äkkiä. Pidän mielummin leggingsejä tai urheilutrikoita sitten. Housut on ollut suoria tai leveälahkeisiä jo nuoresta saakka. En siis koskaan ehtinyt omaksua pillifarkkumuotia ja nyt mun tyyli on taas muotia.

N40

Vierailija
42/57 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet lihava, niin kaikki on "out". Jos taas hoikka, niin kaikki näyttää hyvältä. Näin helppoa se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin muuten käyttääkin muitakin kuin pillifarkkuja, mutta omalla kohdalla pilleihin "jämähtäminen" on kyllä ihan tarkoituksellista siinä mielessä että arkivaatteissa eli farkuissa jos laitan leveämmät jalkaan näin vähän jo tukevoituneena, lopputulos on todella tanttamainen. 

Pilleillä & esim. myöskin parjatulla tunikalla saa sentään jotain muotoa figuuriin, toki ne (molemmat vaatteet) pitää olla hyvin istuvat/laskeutuvat ja itselle sopivat, ei mikään nakinkuori.

N49

Mä kokeilin bootcut-farkkuja just ja ne sai jalat näyttämään kahdelta tasapaksulta tukilta.

N40

Kenen housuja kokeilit? Mulle Vero Modan bootcutit on ihan täydellisiä.

Vierailija
44/57 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne poissa muodista nyt. Se ei kuitenkaan tarkoita ettei osa käyttäisi pillifarkkuja edelleen. Vähän vanhemmat naispuoliset usein käyttää "last season"-vaatteita, koska lämpenevät hitaammin uusille villityksille. Muistan kun pillifarkut tuli muotiin joskus 2006(?) ja silloin tosi moni oli että hyi en varmaan pue päälleni moisia rumiluksia, mutta niin vaan bootcut-muoti väistyi pillifarkkujen tieltä.

Nyt sitten pillifarkut on jo out ja nuoriso on ottanut uuden housumuodin vastaan, mutta me vanhemmat ollaan vielä kiinni pillifarkuissamme. Kauankohan menee, että mekin lämmetään uudelle housumuodille?

Pillifarkkuja oli kuules jo 70-luvulla. Tiedän varmasti, etten tule koskaan lämpiämään millekään muodille. Mulle on aivan sama, mitä joku muu pukee päällensä, mulla on edelleen vain pillifarkut.

Vierailija
45/57 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs muuten ole aikoihin katsonut kaupungilla että joko skinnyfarkut on kadonneet kaupunkikuvasta. Täytyy ensi kerralla ihmisten ilmoilla katsoa millaisia farkkuja näkyy enimmäkseen.

Vierailija
46/57 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä perse ja kauniit sääret niin ne ei ole koskaan OUT!

Vierailija
47/57 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpinäkyvät legginssit vieneet hieman markkinaa, mutta ei ne koskaan ole kauneilla ja seksikkäillä out.

Vierailija
48/57 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on aina olleet rumat

Vierailija
49/57 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne ollut jo pitkään, mutta silti pidän. Sopivat pitkille ja hoikille säärille.

ei muuten ole :D

Vierailija
50/57 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että te jotka ette enää käytä pillifarkkuja, mihin farkkumalliin olette siirtyneet: suorat kapeat, suorat leveät, trumpettilahkeiset, bootcutit vai mom jeansit?

Vierailija
51/57 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä naurattaa kun joillakin ne näyttää ihan pitkiltä kalsareilta.

Vierailija
52/57 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itse vaatteeni loppuun, seuraamatta mikä on juuri nyt muodikkainta.

Vierailija
53/57 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että te jotka ette enää käytä pillifarkkuja, mihin farkkumalliin olette siirtyneet: suorat kapeat, suorat leveät, trumpettilahkeiset, bootcutit vai mom jeansit?

Tosi korkeavyötäröisiin mom jeanseihin, lahje hieman käärittynä ja löysähkö yläosa housuun tungettuna. Olen ihan persjalkainen ja tämä tyyli saa alaosaan pituutta. 

Vierailija
54/57 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti.

Minusta pillihousut ovat aina olleet hirveät. Kiva jos housujen ostaminen olisi vaihteeksi helppoa, leveälahkeisia kun on ollut pitkän aikaa todella vaikeaa saada. Ainakin täyspitkiä ja sellaisia missä vyötärö ei yllä kainaloihin asti...

Vierailija
55/57 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lopetin käytännössä farkkujen käytön kokonaan. Minulla on joitain suoria, kapealahkeisia mustia housuja, jotka eivät ola farkkukangasta. Suosin silti enemmän hameita ja mekkoja nykyään.

Vierailija
56/57 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan ei saa enää käyttää.

Vierailija
57/57 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti on out. Tuhoaa maailman ja ihmisen luonteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme