Onko pillifarkut jo ihan out?
Nyt näkyy nuorilla paljon bootcutia ja leveämpää lahjetta.
Kysymys otsikossa.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan
Onpa. Ja ollut jo kauan.
Mulle on ihan sama onko in vai out mutta pillifarkuista en luovu!
N41
Onhan ne ollut jo pitkään, mutta silti pidän. Sopivat pitkille ja hoikille säärille.
Mietin kun itselleni ne sopii. Olen 180 cm pitkä ja hoikka nainen. Mut toisaalta sopii leveämmätkin... olen palaamassa töihin äitiyslomalta ja haluaisin vähän uudistaa vaatekaappia. Siellä on pelkästään pillifarkkuja... 🙈
-ap
Vierailija kirjoitti:
N41
En luovu minäkään.
Toinen N41
En käytä. Tuntuu kamalalta, puristavat .Toivottavasti menevät pian pois muodista. Olen pitkäjalkainen, ei se siitä ole kiinni
Onhan ne poissa muodista nyt. Se ei kuitenkaan tarkoita ettei osa käyttäisi pillifarkkuja edelleen. Vähän vanhemmat naispuoliset usein käyttää "last season"-vaatteita, koska lämpenevät hitaammin uusille villityksille. Muistan kun pillifarkut tuli muotiin joskus 2006(?) ja silloin tosi moni oli että hyi en varmaan pue päälleni moisia rumiluksia, mutta niin vaan bootcut-muoti väistyi pillifarkkujen tieltä.
Nyt sitten pillifarkut on jo out ja nuoriso on ottanut uuden housumuodin vastaan, mutta me vanhemmat ollaan vielä kiinni pillifarkuissamme. Kauankohan menee, että mekin lämmetään uudelle housumuodille?
Pillit sopivat hoikille ja pitkille ja pitkä jalkaisille. Itse pitäisin olkoon in tai out. Saappaissa varsinkin todella kätevät.
Itse en pahemmin edes housuja käytä. Tulee alaston olo nykyään jos vedän päälleni. Yhdet farkut on kaapissa ja ne taitaa olla enemmän suoralla lahkeella ja normaalilla vyötäröllä. Jos olisin pidempi jalkainen ja pienempi persauksinen niin saattaisin käyttää housuja enemmän ja varsinkin pillinä. Persevänä ja lyhyet jalat omistavana käytän vain suoralahkeisia housuja.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne poissa muodista nyt. Se ei kuitenkaan tarkoita ettei osa käyttäisi pillifarkkuja edelleen. Vähän vanhemmat naispuoliset usein käyttää "last season"-vaatteita, koska lämpenevät hitaammin uusille villityksille. Muistan kun pillifarkut tuli muotiin joskus 2006(?) ja silloin tosi moni oli että hyi en varmaan pue päälleni moisia rumiluksia, mutta niin vaan bootcut-muoti väistyi pillifarkkujen tieltä.
Nyt sitten pillifarkut on jo out ja nuoriso on ottanut uuden housumuodin vastaan, mutta me vanhemmat ollaan vielä kiinni pillifarkuissamme. Kauankohan menee, että mekin lämmetään uudelle housumuodille?
40+ nuo harvoin sopii, kun keskivartalo tukevampi ja rinnat roikkuu. Näyttää mittasuhteet niin hassulle ettei tuu ostettua, sitten se tätimäisyys vaan korrostuu. Tasapaksu pötky, isoilla liehuvilla tönköillä lahkeilla, ei kiitos.
BMW kirjoitti:
En käytä. Tuntuu kamalalta, puristavat .Toivottavasti menevät pian pois muodista. Olen pitkäjalkainen, ei se siitä ole kiinni
miksi niiden pitäis mennä pois muodista, jos sinä et niistä tykkää? eihän ne muiden jalassa sinua purista
BMW kirjoitti:
EI ne ole tarkoitettukaan lihaville.
Vierailija kirjoitti:
N41
Tämä. Ei kiinnosta, onko jotkut vaatteet muodissa vai ei, kunhan itse tykkää.
Minulle on aivan sama ovatko ne in vai out. Toki pillifarkkuja on vaikeampi löytää, kun kaupoissa pakkosyötetään muita housumalleja. Minulla olisi eräskin sana sanottavana niistä housuista, jotka ovat in tällä hetkellä, mutta se menisi ohi aiheen.
Voisin muuten käyttääkin muitakin kuin pillifarkkuja, mutta omalla kohdalla pilleihin "jämähtäminen" on kyllä ihan tarkoituksellista siinä mielessä että arkivaatteissa eli farkuissa jos laitan leveämmät jalkaan näin vähän jo tukevoituneena, lopputulos on todella tanttamainen.
Pilleillä & esim. myöskin parjatulla tunikalla saa sentään jotain muotoa figuuriin, toki ne (molemmat vaatteet) pitää olla hyvin istuvat/laskeutuvat ja itselle sopivat, ei mikään nakinkuori.
N49
Tahtoisin käyttää leveälahkeisia housuja/farkkuja, mutta tuntuu, että pituudesta katoaa 20 senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin muuten käyttääkin muitakin kuin pillifarkkuja, mutta omalla kohdalla pilleihin "jämähtäminen" on kyllä ihan tarkoituksellista siinä mielessä että arkivaatteissa eli farkuissa jos laitan leveämmät jalkaan näin vähän jo tukevoituneena, lopputulos on todella tanttamainen.
Pilleillä & esim. myöskin parjatulla tunikalla saa sentään jotain muotoa figuuriin, toki ne (molemmat vaatteet) pitää olla hyvin istuvat/laskeutuvat ja itselle sopivat, ei mikään nakinkuori.
N49
Mä kokeilin bootcut-farkkuja just ja ne sai jalat näyttämään kahdelta tasapaksulta tukilta.
N40
On ne "out".