Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pillifarkut jo ihan out?

Vierailija
29.08.2021 |

Nyt näkyy nuorilla paljon bootcutia ja leveämpää lahjetta.
Kysymys otsikossa.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on ne pari sesonkia sitten muodissa olleet housut: leveät ja liaan lyhyet lahkeet ja vyötärö melkein kainalossa.

Vierailija
22/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mene ikinä pois muodista. Farkut on sellainen vaate joka on muodissa aina, ja kaikki mallit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään oikeastaan kaiken mallisista farkuista. Pillifarkut 10/10. Keskisiniset 10/10.

Ja olen siis mekkohullu mutta tykkään farkuista.

Leveälahkisten ongelma on että meinaan kompastua niihin. Ovat jotenkin epäkäytännölliset.

Vierailija
24/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveälahkeiset tekee tällaisesta persjalkaisesta täysin muodottoman ja jalattoman. Muutenkin sain niistä jo lapsena tarpeekseni, aina jäi farkunlahje polkupyörän kettingin väliin… joten pillilahkeissa pysyn.

Vierailija
25/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut sopivat hyväraamisille ihmisille. Ei väliä pitkä vai lyhyt kunhan on raamit kunnossa.

Vierailija
26/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N65 - pidän pillifarkkuja, koska voin! On useampia, eri värejä - eikä näytä pahalta. ;) Leveälahkeisia on pidetty jo aikanaan, en silloinkaan tykännyt. Aina tiellä kävellessä, likaiset lahkeet jne. Kainaloihin asti ulottuvia korkeavyötäröisiä taas inhottava pitää. Joten näillä mennään.

Vierailija
27/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on typillinen ilmiö, joka toistuu jokaisen uuden muoti ilmiön kohdalla. Muotiteollisuus luottaa siihen, että ihmiset ostaa vain niitä tuotteita, joita HE tuovat markkinoille ja saavat näin ns. vanhat trendit väistymään. Heille tärkeintä on vain saada rahaa ja mainetta. Ei muuta.

Vierailija
28/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli out jo 80- luvun alkupuolella.

Vierailija
29/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just pari-kolme viikkoa sitten oli juttu jossain iltapäivälehdessä, että pillifarkut ovat nyt palaamassa muotiin 😁

Vierailija
30/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pillifarkuista on tullut ihan klassikkomalli aivan kuten parkatakista ja prätkärotsistakin.

Vierailija
31/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhtään isompi/paksumpi reisi tulee kunnon gamel toe esiin, ei imartele yhtän 40+ tätiä sellainen, jos nyt se ketään muutakaan imartelee. Nuorilla noi on hyvännäköisiä lyhkästen toppien ja paitojen kanssa, kun vähän ihoa vilahtaa, näyttää ihan raikkaalle joillakin.

Vierailija
32/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mua ei voisi vähempää kiinnostaa mikä on out ja mikä ei. Pukeudun miten haluan.

Vierailija
33/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti. En hevin keksi epäpukevampaa trendiä. Eivät näytä hyviltä etenkään pyöreillä, mutta eivät kyllä edes hoikilla.

Vierailija
34/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kertoa, että millaiset housut ja/tai farkut käyvät lyhyelle, lyhytjalkaiselle, lihavahkolle keski-ikäiselle naiselle, joka ei halua näyttää tantalta? MILLAISET FARKUT...

Vierailija
35/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne poissa muodista nyt. Se ei kuitenkaan tarkoita ettei osa käyttäisi pillifarkkuja edelleen. Vähän vanhemmat naispuoliset usein käyttää "last season"-vaatteita, koska lämpenevät hitaammin uusille villityksille. Muistan kun pillifarkut tuli muotiin joskus 2006(?) ja silloin tosi moni oli että hyi en varmaan pue päälleni moisia rumiluksia, mutta niin vaan bootcut-muoti väistyi pillifarkkujen tieltä.

Nyt sitten pillifarkut on jo out ja nuoriso on ottanut uuden housumuodin vastaan, mutta me vanhemmat ollaan vielä kiinni pillifarkuissamme. Kauankohan menee, että mekin lämmetään uudelle housumuodille?

No, sitä ootellessa. Oon käyttänyt pillifarkkuja 60-luvulta saakka.

Vierailija
36/57 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut ovat klassikko, aina muodissa.

Vierailija
37/57 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär on vaatekaupassa töissä ja hän usein ohjeistaa asiakasta, että väljän yläosan kanssa kapea alaosa ja päinvastoin. Toki riippuu ihmisen kropan mallistakin, mikä sopii, mutta usein näin.

Vierailija
38/57 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama onko in vai out mutta pillifarkuista en luovu!

N41

En luovu minäkään.

Toinen N41

Samat sanat!

N47

Vierailija
39/57 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne kyllä out. Mutta sopii nuorille ja pitkäraajaisille.

Vierailija
40/57 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just pari-kolme viikkoa sitten oli juttu jossain iltapäivälehdessä, että pillifarkut ovat nyt palaamassa muotiin 😁

Hyvä hyvä, mulla on niitä jemmassa yksi hyllyllinen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi