Onko pillifarkut jo ihan out?
Nyt näkyy nuorilla paljon bootcutia ja leveämpää lahjetta.
Kysymys otsikossa.
Kommentit (57)
Ei ne mene ikinä pois muodista. Farkut on sellainen vaate joka on muodissa aina, ja kaikki mallit.
Mä tykkään oikeastaan kaiken mallisista farkuista. Pillifarkut 10/10. Keskisiniset 10/10.
Ja olen siis mekkohullu mutta tykkään farkuista.
Leveälahkisten ongelma on että meinaan kompastua niihin. Ovat jotenkin epäkäytännölliset.
Leveälahkeiset tekee tällaisesta persjalkaisesta täysin muodottoman ja jalattoman. Muutenkin sain niistä jo lapsena tarpeekseni, aina jäi farkunlahje polkupyörän kettingin väliin… joten pillilahkeissa pysyn.
Pillifarkut sopivat hyväraamisille ihmisille. Ei väliä pitkä vai lyhyt kunhan on raamit kunnossa.
N65 - pidän pillifarkkuja, koska voin! On useampia, eri värejä - eikä näytä pahalta. ;) Leveälahkeisia on pidetty jo aikanaan, en silloinkaan tykännyt. Aina tiellä kävellessä, likaiset lahkeet jne. Kainaloihin asti ulottuvia korkeavyötäröisiä taas inhottava pitää. Joten näillä mennään.
Tämä on typillinen ilmiö, joka toistuu jokaisen uuden muoti ilmiön kohdalla. Muotiteollisuus luottaa siihen, että ihmiset ostaa vain niitä tuotteita, joita HE tuovat markkinoille ja saavat näin ns. vanhat trendit väistymään. Heille tärkeintä on vain saada rahaa ja mainetta. Ei muuta.
Ne oli out jo 80- luvun alkupuolella.
Just pari-kolme viikkoa sitten oli juttu jossain iltapäivälehdessä, että pillifarkut ovat nyt palaamassa muotiin 😁
Minusta pillifarkuista on tullut ihan klassikkomalli aivan kuten parkatakista ja prätkärotsistakin.
Jos on yhtään isompi/paksumpi reisi tulee kunnon gamel toe esiin, ei imartele yhtän 40+ tätiä sellainen, jos nyt se ketään muutakaan imartelee. Nuorilla noi on hyvännäköisiä lyhkästen toppien ja paitojen kanssa, kun vähän ihoa vilahtaa, näyttää ihan raikkaalle joillakin.
Itse mua ei voisi vähempää kiinnostaa mikä on out ja mikä ei. Pukeudun miten haluan.
Toivottavasti. En hevin keksi epäpukevampaa trendiä. Eivät näytä hyviltä etenkään pyöreillä, mutta eivät kyllä edes hoikilla.
Voisiko joku kertoa, että millaiset housut ja/tai farkut käyvät lyhyelle, lyhytjalkaiselle, lihavahkolle keski-ikäiselle naiselle, joka ei halua näyttää tantalta? MILLAISET FARKUT...
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne poissa muodista nyt. Se ei kuitenkaan tarkoita ettei osa käyttäisi pillifarkkuja edelleen. Vähän vanhemmat naispuoliset usein käyttää "last season"-vaatteita, koska lämpenevät hitaammin uusille villityksille. Muistan kun pillifarkut tuli muotiin joskus 2006(?) ja silloin tosi moni oli että hyi en varmaan pue päälleni moisia rumiluksia, mutta niin vaan bootcut-muoti väistyi pillifarkkujen tieltä.
Nyt sitten pillifarkut on jo out ja nuoriso on ottanut uuden housumuodin vastaan, mutta me vanhemmat ollaan vielä kiinni pillifarkuissamme. Kauankohan menee, että mekin lämmetään uudelle housumuodille?
No, sitä ootellessa. Oon käyttänyt pillifarkkuja 60-luvulta saakka.
Pillifarkut ovat klassikko, aina muodissa.
Tytär on vaatekaupassa töissä ja hän usein ohjeistaa asiakasta, että väljän yläosan kanssa kapea alaosa ja päinvastoin. Toki riippuu ihmisen kropan mallistakin, mikä sopii, mutta usein näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama onko in vai out mutta pillifarkuista en luovu!
N41
En luovu minäkään.
Toinen N41
Samat sanat!
N47
On ne kyllä out. Mutta sopii nuorille ja pitkäraajaisille.
Vierailija kirjoitti:
Just pari-kolme viikkoa sitten oli juttu jossain iltapäivälehdessä, että pillifarkut ovat nyt palaamassa muotiin 😁
Hyvä hyvä, mulla on niitä jemmassa yksi hyllyllinen :)
Parasta on ne pari sesonkia sitten muodissa olleet housut: leveät ja liaan lyhyet lahkeet ja vyötärö melkein kainalossa.