Deadline parin viikon päästä, kaveri hengittää niskaan?
Eli meillä on siis amkissa työ mikä palautetaan pareittain. Deadline on parin viikon päästä mutta kaveri hengittää jo niskaan ja painostaa tekemään osuuteni. Eikä riitä että työ menee läpi vaan pitää saada huippuarvosana. En oikein pidä siitä kun minua painostetaan ja minulle keskivertoarvosana on ihan hyvä kun oppii uutta... joten mitä teen tämän kanssa?
Kommentit (10)
Valitse seuraavalla kerralla pari, jolle myös riittää keskivertoarvosana ja jota ei stressaa palauttaa työ vasta viimeisinä päivinä. Inhottava tilanne.
Kaverisip on oikeassa. Jos työ pitää palautta 2 viikon päästä, sen päähommien olisi hyvä olla tehtynä nyt. Sit niitä osia vois lopuksi vähän viilata yhteen ja palauttaa työn ilman paniikkioa tai loppusähellystä ja näin saisi kohtuuhyvän arvosanan vähällä vaivalla. Sun tapa on oikeasti hankalampi ja tuottaa huonompia tuloksia.
Teet osuutesi, jotta kaveri ehtii parannella sen ja saada haluamansa arvosanan.
Tai sitten ilmoitat kaverille, että aiot tehdä työn hutiloiden, jolloin kaverilla on mahdollisuus tehdä työ yksin ja saada haluamansa arvosana.
t. hikipinko jota vituttaa rimanalittajat
Nyt teet kiltisti työsi niin kuin parisi tahtoo. Ei siksi, että se olisi reilua vaan siksi, että sulla itselläsi on silloin mukavampi kaksi viikkoa.
Meillä saa onneksi valita, tekeekö yksin vai parin kanssa. Yksin tehdyt työt on aina parempia kuin kahden tekemät, vaikka sen pitäisi olla ihan päinvastoin.
APn kaltaiset tyypit on syynä AMK-opinahjojen huonoon maineeseen, kaikessa pitäisi päästä helpoimmalla ja opintojen todellinen motivaatio on ihan väärä. Häpeäisit.
tee tehtävä ajoissa, jotta saat kaverin pois niskasta. Mikäli tulevaisuudessa tulee paritöitä ja saat valita parin niin koita valita sellainen, jolla on samat tavoitteet ja työtyyli.
Kaappaan ketjun.
Entä mitä avuksi kun itse on se motivoitunut osapuoli ja toinen lanaa? Valitus opettajalle?