Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Saako koiralle rauhoittavia eläinlääkäriltä?

Vierailija
30.09.2014 |

Koirani joutuu nyt äkillisesti noin viikoksi hoitoon (joudun sairaalaan) ja koiralle siitä tulee tosi ahdistavaa (arka ja eroahdistunut koira). Antaako eläinlääkäri tällaisia tilanteita varten jotain rauhoittavia? Edellisellä kerralla hoitopaikassa koira uikutti ja huusi todella ahdistuneena ja virtsan-ja ulosteenpitokyky katosi, koira myös oksenteli ja kyse oli vain kahdesta päivästä. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Meiänkin paukkuarka collie saa uudeksi vuodeksi bentsoja eläinlääkäriltä.

Vierailija
2/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mutta koiran kanssa pitää käydä näytillä. Ettei käy niin että syöt ne lääkkeet itse ja selviää ettei sinulla olekaan koiraa -> eläinlääkäri syyllistyy rikokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, otan koiran kainaloon ja menen eläinlääkärille aamulla, jospa saisi odottaessa tai ainakin ajan huomiselle. Mä saisin kyl varmaan popsia aika paljon mun 6 kiloisen koiran lääkkeitä ennen kuin tuntuis missään ;). Mut kiitos, aivan ihana tieto, mä olen tääl ollut ihan itku silmässä. Kauhea olla, kun tietää että omalla lemmikillä ei ole kaikki hyvin ja pitäisi samalla keskittyä omaan operaatioon ja paranemiseen sairaalassa :(.

ap

Vierailija
4/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän eroahdistunut kokeili mielialalääkkeitä :) Ei apua mutta jostain syystä muutto auttoi. Olin ihan varma ettei tuu sopeutumaan uuteen kotiimme. Eka kerran kun tulin kotiin luulin että koira on tehnyt itsemurhan kun ei näkynyt mutta nukkumassa se oli :)

Vierailija
5/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eroahdistus kotona ollaan saatu kuriin, koiralle järjestetään joka ikinen kerta jotain puuhaa, esim. pakastettu kong, virikelelu yms. Kauan siinä meni, mutta kannatti. Kuitenkin aina tällaiset oudot tilanteet laukaisevat sen uudestaan. Esim. en voisi kuvitella että koiraa voisi jättää kauppareissun ajaksi autoon. Juuri ja juuri pystyy auton tankkaamaan ilman että koira-raasu joutuisi paniikkiin... Mutta pääasia että arki sujuu hyvin <3 . Mitäpä tuon koiran eteen ei tekisi.

ap