Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kriisiytynyt suhde :`(

Vierailija
30.08.2006 |

Huoh, yhteistä taivalta takana kolme ja puoli vuotta. kihloissa ollaan ja olen ko9vasti odottanut hääpäivän vahvistusta..

mies sanoi ettei halua olla kanssani koko loppuelämää... juuri äsken.. itkettää ja kovasti. olen aina toivonut ja kaivannut sitä, miten joku rakastaa, rutistaa ja kehuu kuinka hyvä/ tärkeä kulta sinä juuri olet... kukaan ei sano mulle niin, en oo tärkeä..

haluaa jatkaa näin mutta ei halua naimisiin ja haluaa että muutun. tuntuu etten uskalla erota JOS TÄSTÄ JOSKUS tuleekin jotain... tuntuu niin stanan pahalta että oksennan kohta

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan oikeesti mies sanoi että ei halua sun kanssa loppuelämää olla?

sanoiko silleen että en ole varma-tyylisesti vai silleen että vain ajankulua-tyyppisesti?

voi huoh. koita jaksaa...

Vierailija
2/9 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kanssasi mukavuus syistä. Sinun on löydettävä kumppani jolla on sama päämäärä kuin sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei halua olla sun kanssa lopunelämää, niin miksi annat sen kiusata sua. Koskaan et tiedä, että kuinka kauan sen sitten vielä haluaa olla. Käske sen painua helvettiin sitten jos ei kerran oikeesti kiinnosta. Sä et voi muuttua sellaiseksi kuin se haluaa. tsemppiä!

Vierailija
4/9 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuntuukin nyt pahalta, muista että usein jostakin hyvin ikävästä asiasta kumpuaa jotakin upeaa! Huomaat sen ehkä vasta kun tästä hetkestä on jo paljon aikaa.

Ensi tuntuma oli, että ilman muuta sinun pitäisi erota miehestä, joka vaatii sinua muuttumaan. Mutta saanko kysyä, mitä hän sinussa haluaa muuttaa?

Vierailija
5/9 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina sovitaan ja riidellään.. on koitettu monta kertaa taas yrittää, mutta jo samana iltana alkaa vänkääminen....

itkettää, rintaa puristaa, pelottaa jos tää ei ookaan lopullista, pelottaa kaikki...

OLISIN NIIN TOIVONUT AVIOLIITTOA, LAPSIA JA YHTEISTÄ HYVÄÄ ELÄMÄÄ!!! joten uskotteko, en edes tajua tätä vielä...

nyt yritän lähteä yksin pitkälle lenkille miettimään.. on niin tuskainen olo

ap

Vierailija
6/9 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, et halua lapsia tuollaiseen suhteeseen!

Ainahan voi ajatella niin, että kun nyt eroatte, jos teidät on tarkoitettu toisillenne ja rakastatte toisianne valtavasti, palaatte yhteen uudestaan yhteen väistämättä.

5

Vierailija
7/9 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aika kohtuuton vaatimus mieheltäsi kaiken kaikkiaan. Sitä paitsi mistä voi tietää riittääkö sekään muutos miehellesi. Voi olla että mikään ei loppujen lopuksi riitä. Tarkoitan siis, että entä jos suostutkin muuttumaan niin voihan olla että mies sitten toteaa, että ei tästä kuitenkaan mitään tule tai lähtee jonkun toisen matkaan, joka tuntuu hänestä sopivammalta. Mieti onko se kaikki sen arvoista.

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että mitä pikemmin pääsee eroon tuollaisesta " väliaikaisesta" suhteesta, sen parempi. Jos ette aio olla yhdessä lopun ikäänne niin miksi olisitte ollenkaan. Jossain on varmasti joku, jonka kanssa voit olla onnellinen ihan omana itsenäsi ja ikuisesti. Paremmat mahdollisuudet sinulla on löytää tuo uusi kumppani, jos et roiku nykyisessä huonossa suhteessasi.

Ja varmasti nyt tuntuu raskaalta ja itkettää, mutta selviät kyllä. Voimia!

Vierailija
8/9 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein jaksa itse kirjoittaa ja rinnasta ottaa-.... ajatelin hakeutua mahd pian psykologin juttusille erosta selvitäkseni.... ap

Vierailija
9/9 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua on lohduttanut ajatus siitä että koskaan en voi saada tämän tilanteen tilalle mitään jollen ole tästä valmis luopumaan... ajattele sinäkin niin, et voi saada ketään parempaa ja parempaa elämää itsellesi jos roikut vanhassa.

Ja mies joka haluaa muuttaa sinua jo muutaman vuoden seurustelun jälkeen tulee haluamaan kaikenlaisia muutoksia sinussa jatkuvasti. Tuossa vaiheessa ihmiset ovat vielä aika rakastuneita, jollei ole niin parempi lähteä!

Mieti nyt, jos elämä tuntuu ahdistavalta jo kolmen vuoden jälkeen, mitä se on 10v päästä....

Lapset ei suhdetta paranna jos alunperin teillä kahdella on jo paha olla. Ole tyytyväinen että voit kävellä ulos suhteesta yksin, löydät varmasti sellaisen miehen joka todella sinua arvostaa ja silloin kun teillä kahdella menee hyvin ovat lapsetkin tervetulleita!

Itse voin kertoa lyhyesti kokemuksesta sen verran että olen ollut suhteessa jossa oli pettämistä 5vuotta ja suhteessa jossa mies joi ja pahoinpiteli minua 4vuotta.

Mitään en ole niin paljon katunut kuin niitä vuoisia jotka uhraasin odotellasi muutosta ja parempia aikoja... joita ei sitten tullut.

Nyt minulla on ihana mies jonka kanssa olen naimisissa ja meillä on poika. En ole koskaan ollut onnellisempi ja olen 32v.

Jollen olisi aikoinani pystynyt lähtemään huonoista suhteista, olisin vieläkin petettävänä ja potkittavana...

Siispä, kun lähdet ja jätät huonon suhteesi, etkä jää odottelemaan muutosta, sitä nopeammin löydät sen mitä elämä on varallesi suunnitellut! Jotain paljon parempaa.. jokainen meistä voi onneksi valita seuransa! Älä jää onnettomaan suhteeseen vaan ole rohkea ja lähde etsimään onneasi!!!