Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset seksilakkoon! - demareiden valtuutettu ehdottaa.

Vierailija
30.09.2014 |

Seksilakko on siis demarivaltuutettu Kaukolan ehdotus synnytyssairaaloiden säilymisen puolesta. Tämä logiikka ylittää nyt kyllä jo Speden Naisen logiikka- sketsit! Eli seksistä kieltäytymällä saadaan lisää rahaa synnytyssairaaloille?!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:13"]

Minä olen seksilakossa kunnes synnytyssairaaloiden lakkautusuhka on peruttu! Tosin minun kohdaltani se lakko päättyy sitten siihen, jos löydän itselleni miehen. T. Anni

[/quote]

Hah hah, kesti hetken ennen kuin tajusin tämän heiton hauskuuden ihan kokonaisuudessaan (viittauksen erääseen virheät puolueen johtohahmoon) :D

[/quote]

Ai piti tulla selittämään oma näppärä viesti kun ei muuten porukka tajunnut. Pp näköjään vauhdissa.

Vierailija
2/17 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:16"]

Miten seksilakko poikkeaa av-mammojen normaalista seksielämästä?

[/quote]

Siinä että kun ne on seksilakossa niin ne seksuaallisempia kuin normaalisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen seksilakossa kunnes synnytyssairaaloiden lakkautusuhka on peruttu! Tosin minun kohdaltani se lakko päättyy sitten siihen, jos löydän itselleni miehen. T. Anni

[/quote]Kelpaako yhdenillanjutut?

Vierailija
4/17 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:15"]

Jostain kumpujen yöstä tällaisia "taistelijoita"  aina vain nousee. Ilmeisesti tämä onneton henkilö elää vielä siinäkin harhassa, että kaikki päättäjät ovat miehiä. Miten naisten seksilakko purisi naispuolisiin kansanedustajiin ja valtuutettuihin?

[/quote]

Hän elää myös harhassa, että seksi on jotakin, mitä nainen ei halua eikä tarvitse, mutta kylläkin armosta antaa jos mies tekee niin kuin nainen käskee. Ja edelleen siinä harhassa, että suomalaisten naisten seksilakko saisi päättävässä asemassa olevat miehet tekemään mitä järjettömyyksiä tahansa. Kovat on tädillä luulot.

Vierailija
5/17 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:16"]

[/quote]

Siinä että kun ne on seksilakossa niin ne seksuaallisempia kuin normaalisti

[/quote]

Kappas, en itse tajunnutkaan =) Onhan sanassa seksilakko osana sanaa sana seksi ;)

Vierailija
6/17 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdistuisihan lakko vain suomalaisiin miehiin? Olisihan nimittäin aivan kohtuutonta, jos siskot eivät enää saisi rantalomalla paria rattopoikaa ostaa.

Vierailija
7/17 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma liittyy seksilakkoon - mies ei huomaa eroa.

Vierailija
8/17 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:18"]

[/quote]

Hah hah, kesti hetken ennen kuin tajusin tämän heiton hauskuuden ihan kokonaisuudessaan (viittauksen erääseen virheät puolueen johtohahmoon) :D

[/quote]

Ai piti tulla selittämään oma näppärä viesti kun ei muuten porukka tajunnut. Pp näköjään vauhdissa.

[/quote]

????

Vierailija
9/17 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksilakko? Mieleen tulee heti Lysistrate. Λυσιστράτη eli armeijanhajoittaja.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lysistrata

Aristofaneen komedia vuodelta 411 ennen ajanlaskun alkua. Näytelmässä seksilakkoiltiin miesten sotimisen vuoksi. Tälläiselle ajatukselle naureskeltiin siis jo noin 2400 vuotta sitten, mikä sivistymättömiltä demareilta on kai jäänyt huomaamatta.

Vierailija
10/17 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne perusteet oli niin absurdit: "olen synnyttänyt 3 lasta ja kyllä ne lapset sieltä tulevat kun ovat tullakseen". Siis mitä? Ongelma nykyään nimen omaan on se, että sokerivauvat eivät mahdu syntymään turvallisesti. Synnytyksen komplikaatioiden varalta on pakko olla hätäsektiovalmius. Vai ottaako tuo demari kontolleen hapenpuutteesta johtuvan vammautumisen? Kunhan se tapahtuu sympaattisessa ja kotoisassa lähisairaalassa?

Vierailija
11/17 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

(koko teksti)

Seksilakko on siis demarivaltuutettu Kaukolan ehdotus synnytyssairaaloiden säilymisen puolesta. Tämä logiikka ylittää nyt kyllä jo Speden Naisen logiikka- sketsit! Eli seksistä kieltäytymällä saadaan lisää rahaa synnytyssairaaloille?!!

Ja lisäksi, eikö seksi ole muuta kuin kiristyskeino naisille? Onko niin, että kaikki maailman asiat ratkeavat kun miehille ei anneta seksiä? Mitähän tämä ehdotus kertoo valtuutetun omasta seksi- ja perhe-elämästä..?

Ihan oikeasti ihmiset, miettikää nyt mitä typpejä äänestätte sinne kaupunginvaltuustoihin..

http://www.hs.fi/paivanlehti/30092014/mielipide/Naiset+ryhtyk%C3%A4%C3%A4+seksilakkoon/a1411961190608

Vierailija
12/17 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänkö synnyttämään sinne missä asioista päätetään?

Vierailija
13/17 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/17 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suo­men nai­set, ryh­ty­kää sek­si- ja syn­ny­tys­lak­koon. Ei­vät­kö­hän ne ra­ha­ha­nat avau­du."

Kannatan puoliksi tuota ehdotusta. Naisten pitää ehdottomasti ryhtyä synnytyslakkoon.

T Mies

Vierailija
15/17 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumpujen yöstä tällaisia "taistelijoita"  aina vain nousee. Ilmeisesti tämä onneton henkilö elää vielä siinäkin harhassa, että kaikki päättäjät ovat miehiä. Miten naisten seksilakko purisi naispuolisiin kansanedustajiin ja valtuutettuihin?

Vierailija
16/17 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/17 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]