39v mies ja 19v poika?
Joo tiedän että on laillista, mutta muuten hyväksyisittekö tämän?
Kommentit (25)
Alan Turing, tietokoneen keksijä, paneskeli 19-vuotiasta ollessaan itse 39v. Sai syytteen 50-luvulla (homous oli siihen aikaan rikos Englannissakin), ja joutui johonkin kemialliseen libidon poisto-ohjelmaan. Tappoi itsensä pari vuotta myöhemmin.
Sodan aikana hän pelasti arviolta 14 miljoonaa ihmishenkeä ja lyhensi sotaa kahdella vuodella ratkaisemalla saksalaisten salakirjoitusviestien koodin. Englannin pääministeri pyysi anteeksi Turingin saamaa homotuomiota muttama vuosi sitten.
Kyllä minäkin tappaisin itteni jos muhun tungettaisiin naishormonia. :(
Ikäerolla ei ole mitään merkitystä jos suhde perustuu rakkauteen eikä hyväksikäyttöön.
ei tossa mitään pahaa ole, antaa kaikkien kukkien kukkia :D
Tätähän se vähemmistö huutaa, tasa-arvoista avioliittolakia. Sallittakoon sitten se e19 vuotiaan vedättää vanhaa ukkoa ja periköön sen omaisuuden.
Liian iso ikäero minun mielestäni. Mutta molemmat täysi-ikäisiä, joten siitä vain.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:04"]Mulla on kaveri 19v joka seukkaa 60v kans. Ovat onnellisia. Miehiä molemmat siis.
[/quote]
Sugar daddy ; )
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:48"]
Tätähän se vähemmistö huutaa, tasa-arvoista avioliittolakia. Sallittakoon sitten se e19 vuotiaan vedättää vanhaa ukkoa ja periköön sen omaisuuden.
[/quote]
Jaa, että heteroilla pitäisi olla sallittua tämä perintövedätys, mutta homoseksuaaleilla ei?
Ei oikein pääse vielä vedättämään samoin kuin heterot, kun ei ole se tasa-arvoinen avioliittolaki voimassa
Insesti on suomessa kielletty, eli ei.
Insesti tarkoittaa lähisukulaiseen sekaantumista.
hyväksyn, ei sillä että minun (tai teidän) hyväksyntää kukaan tarvitsisi. mullakin ystävä 16-vuotiaana alkoi suhteeseen lähemmäs 40-vuotiaan kanssa. asuvatkin nyt myöhemmin yhdessä, eikä todellakaan mitään ongelmia ikäeron kanssa. paitsi että miehen naissukulaiset jostain kumman syystä vihaavat nuorta upeaa naista, vaikka hän on mitä sydämellisin ihminen :D
Oota vaan, kunhan ensin saadaan läpi tämä tasa-arvoinen avioliittolaki, niin sitten ruvetaankin vaatimaan, että avioliitto sisrusten valillä pitää hyväksyä tasa-arvon nimissä
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:22"]
Alan Turing, tietokoneen keksijä, paneskeli 19-vuotiasta ollessaan itse 39v. Sai syytteen 50-luvulla (homous oli siihen aikaan rikos Englannissakin), ja joutui johonkin kemialliseen libidon poisto-ohjelmaan. Tappoi itsensä pari vuotta myöhemmin. Sodan aikana hän pelasti arviolta 14 miljoonaa ihmishenkeä ja lyhensi sotaa kahdella vuodella ratkaisemalla saksalaisten salakirjoitusviestien koodin. Englannin pääministeri pyysi anteeksi Turingin saamaa homotuomiota muttama vuosi sitten.
[/quote]
Eli taas juutalainen homomafia vaikutti sen, että hommalaiset ei voittaneet sodassa.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:04"]Mulla on kaveri 19v joka seukkaa 60v kans. Ovat onnellisia. Miehiä molemmat siis.
[/quote]
Todella kuvottavaa. Oikein paappa ja pikkupoika.
Mulla on kaveri 19v joka seukkaa 60v kans. Ovat onnellisia. Miehiä molemmat siis.
8. Mä en saa mitään tyydytystä siitä että yhtyisin mieheeni eikä mieheni tykkää siitä.. niin näin on tosi hyvä ja seksiäkin on päivittäin. Terveisin 6