Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset rinnat olisit valinnut itsellesi jos olisit saanut valita ennenkuin omasi alkoivat kasvaa?

Vierailija
28.08.2021 |

minä ehkä yhden tai kaksi kokoa isommat mitä nyt,mutta ihan tyytyväinen olen tälläisiin pikkuisiinkin

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dynaamisen tubulaariset pystyrinnat

Vierailija
42/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megalollot! (.) (.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on tyhmä. Rintani alkoivat kasvaa todella aikaisin ja se tuntui kamalalta. Nyt C80, ihan ok koko.

Vierailija
44/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin mahdollisimman isot, sillä silloin mun nuoruudessa 90-luvulla isot tissit oli poikien mieleen. Kehityin hitaasti ja seiska-kasiluokalla muistan itkeneeni, kun pojat haukkui laudaksi.

Rinnat alkoi kasvaa vasta ysillä ja sitten mulla olikin yhtäkkiä d-kuppi. Myöhemmin e. Aika nopeasti aloin toivomaan, että olis pienemmät rinnat. Jos nyt nelikymppisenä saisin päättää, niin b-kuppi olisi varmaan paras! Sopivat parhaiten hoikkaan varteen.

Vierailija
45/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia or it didn't happen!

Vierailija
46/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri sellaiset kuin haluaisinkin. Silloin nuorna ennen lapsia rinnat oli eri pariset ja pienet. Nännitkin isot ja veltot, sellaiset pikkutytön rinnat.

Nyt kahden täysimetetyn lapsen ollessa jo isoja rintani ovat sopusuhtaiset ja normaalit. Ikä vähän vaikuttanut jo, mutta melko kiinteät yhä. Tykkään että ovat nätit.

Vierailija
47/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina tyytyväinen rintoihini ja olen edelleen, ne isot ja hyvin säilyneet, terhakat. En olisi uskonut, että ikäiselläni voi olla tämännäköiset rinnat, mutta olen perinyt äidiltäni hyvän kudostyypin, hänen siskollaan myös sama juttu. Geenit ratkaisevat paljon.

Vierailija
48/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienehköt ja kiinteät, sellaiset jotka ovat mahdollisimman helppoja esim. urheilun kannalta eivätkä vedä tietynlaista epätoivottua huomiota vastakkaisen sukupuolen vähemmän sivistyneiltä yksilöiltä puoleensa, mutta vaatteet silti laskeutuvat kivasti. Noh, ovat isot ja riippumat... ja huutelua on kuulunut.

Näillä mennään.

En sen kummemmin halua kehua, mutta minulla on juuri tuollaiset kuin sinä haluaisit. Olen ollut aina erittäin tyytyväinen. Koko on 75B. Kerran näin unta, että minulle oli kasvanut suuremmat rinnat, ja muistan miten kamalalta se unessa tuntui.

Onnittelut. Voisin toki laihduttamalla saada kokoa näistä hieman pois, mutta sitten ne toki riippuvat astetta tyhjempinä pusseina. Muilla sukuni naisilla on vielä huomattavasti isommat rinnat, joista ovat myös kärsineet koko elämänsä selkäkipujen myötä - itse onneksi päässyt melko vähällä. En käsitä miksi kukaan vapaaehtoisesti haluaisi tehdä elämästään hankalampaa isommilla rinnoilla, jos nyt ei puhuta täysin rinnattomasta naisesta.

Vierailija
49/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin isot että olisin pelkkää tissiä koko mimmi.

Vierailija
50/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ihan mitä tahansa jossain normaalin rajoissa, mutta muodoltaan mieluummin aikuismaiset eikä tällaiset Tannerin puberteettitason 3 ”rinnat”…

Vierailija
51/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni B-kuppi olis täydellinen. Sellaset jotka ei roikkuis yhtään.

Vierailija
52/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset B-c kupit ovat täydelliset, kiinteät pystyt tisut.

Vierailija
53/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en saanut valita. Olin 10 v. Olisin varmasti toivonut pienempiä, mutta nämä ovat ihanat ja pyöreät.

N40+

Vierailija
54/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka olisi lähellä toisiaan, pienet tai keskikokoiset.

Vierailija
55/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut aina tyytyväinen rintoihini ja olen edelleen, ne isot ja hyvin säilyneet, terhakat. En olisi uskonut, että ikäiselläni voi olla tämännäköiset rinnat, mutta olen perinyt äidiltäni hyvän kudostyypin, hänen siskollaan myös sama juttu. Geenit ratkaisevat paljon.

Haluaisin kyllä nähdä kuvan sun rinnoista.

Vierailija
56/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen tällaiset kuin ne ovat nyt pari vuotta imetysten jälkeen. Ennen olivat pikkaisen kiusallisen isot ja painavantuntuiset urheillessa niin, että päivittäin häiritsi ajatus rintojen roikkumisesta. Nyt koon pienemmät ja nännit nätimmät. Nyt ei tarvitsisi enää muuttua, tosin veikkaan, että pienenevät vielä jos en liho ikääntyessä.

Vierailija
57/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättikokoiset Hollywood rinnat pienillä ihan vaaleilla nänneillä.

Sain jättikokoiset, mutta isot pinkit nännit :(

Ainakin mun miehet on tykänneet isoista nänneistä. Alkuun ihmettelin kun niitä kehutaan, mutta mikäs siinä :)

Teininä hävetti, kun olin nähnyt elokuvissa ja po kessa vain toisenlaisia rintoja.

Mies kyllä tykkää, kun kehuu niitä, ja oli joku eräällä la uta palstalla, kehunut sellaisia parhaiksi. Yllätyin.

Jak kokeilin aikuisena sitä peiteainetta, juu, ei sovi näihin pienet nännit :'D

Sama

Vierailija
58/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut niitä ollenkaan, mutta sain aika isot. Enkä tykkää niistä vieläkään. Parasta olisi, jos niitä ei olisi ollenkaan, tai ainakin mahdollisimman pienet, sellaiset, ettei tarvisi edes käyttää liivejä. Nuorena naisena varsinkin toivoin, että mulla olisi varaa mennä pienennysleikkaukseen, koska en yhtään tykännyt miesten typerästä kommentoinnista. Ja silloin ne sentään olivat vasta B-C-kokoa. Nyt olisi varaa, mutta en tiedä, viitsinkö vaivautua enää, kun vain mieheni niistä enää innostuu.