Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset rinnat olisit valinnut itsellesi jos olisit saanut valita ennenkuin omasi alkoivat kasvaa?

Vierailija
28.08.2021 |

minä ehkä yhden tai kaksi kokoa isommat mitä nyt,mutta ihan tyytyväinen olen tälläisiin pikkuisiinkin

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervottoman kokoiset riipparit

Vierailija
22/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-kuppi, olen tyytyväinen:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöset pienehköt ja sievät mitkä nytkin on. Ikä alkaa jo näkyä, mutta ei paha kun aika pienet, ei roiku polvissa tms. Imetyksetkin olleet armolliset tisuilleni

Nännit tosin jäi imetyksestä pitkäksi ja muutenki vähä isonsorttiseksi.

Vierailija
24/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan tissejä. Onneksi vain A, joten ei mitään riesaa.

Vierailija
25/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku C-kuppi. Kiinteät, pyöreät ja pieni nännipiha. Nyt voin saada pienemmät ja kiinteämmät ainoastaan menemällä plastiikkakirurgille. En tiedä varmaksi, mutta saattaisi täyttyä kriteerit, että pääsisin pienennysleikkaukseen julkiselle puolelle.

Vierailija
26/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä on vasta kasvanu, en käytä rintsikoita ku en tarvii vielä. Joku 75 B vois olla jees jos niin isoks ne kasvaa joskus. 

Vierailija
27/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi kasvaa noin 10 vuotiaana. Sitä ennen olisin valinnut ettei kasvaisi ollenkaan.

Vierailija
28/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienehköt ja kiinteät, sellaiset jotka ovat mahdollisimman helppoja esim. urheilun kannalta eivätkä vedä tietynlaista epätoivottua huomiota vastakkaisen sukupuolen vähemmän sivistyneiltä yksilöiltä puoleensa, mutta vaatteet silti laskeutuvat kivasti. Noh, ovat isot ja riippumat... ja huutelua on kuulunut.

Näillä mennään.

Vierailija
29/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivat mulla on ja tehtävänsä hyvin täyttäneet, kolme lasta imettäneet.

Vierailija
30/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienehköt ja kiinteät, sellaiset jotka ovat mahdollisimman helppoja esim. urheilun kannalta eivätkä vedä tietynlaista epätoivottua huomiota vastakkaisen sukupuolen vähemmän sivistyneiltä yksilöiltä puoleensa, mutta vaatteet silti laskeutuvat kivasti. Noh, ovat isot ja riippumat... ja huutelua on kuulunut.

Näillä mennään.

En sen kummemmin halua kehua, mutta minulla on juuri tuollaiset kuin sinä haluaisit. Olen ollut aina erittäin tyytyväinen. Koko on 75B. Kerran näin unta, että minulle oli kasvanut suuremmat rinnat, ja muistan miten kamalalta se unessa tuntui.

Vierailija
31/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimelonin kokoiset tisuttimet.

Vierailija
32/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikokoiset ja kiinteät. Tai ees pienet ja kiinteät..

Ei tälläsii selkäkipuja aiheuttavia jättitissejä jotka alko roikkumaan jo ennen kun täytin 20v

Vierailija
33/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiinteä d-kuppi kokoa. Nyt on c, mutta ei niin kiinteät kuin haluaisin. Silikonit on olleet jo vuosia mielessä ja nyt kun korona loppuu, meinaan ne hankkia, kun jäi matkarahat viime vuonna käyttämättä.

Vierailija
34/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juuri silloin olisin päättänyt, vieläkin pienemmät, siis jonkun AA-kupin, pelkät nännit. Ei ollut mitään kiinnostusta naisellistumista kohtaan ja koin sen ahdistavana.

Mutta nyt olen tämän A-kuppini kanssa ihan sujut ja tykkään.

Vierailija
35/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tällaiset, mitä mulla on:) Eli kokoa a, tosi söpön pyöreät ja symmetriset.

Vierailija
36/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tällaiset, mitä mulla on:) Eli kokoa a, tosi söpön pyöreät ja symmetriset.

Vierailija
37/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläiset niin kuin ne ovat.

Kiinteät, pystyt 70E-kokoa.

Vierailija
38/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hyvät on, 70/75 C-D.

Vierailija
39/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kasvoivat pari kokoa vielä yli 25v. Pienemmät on helpommat. Olivat kivat nuorena aikuisena muttei niitä kukaan päässyt näkemään.

Vierailija
40/58 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin just tälläiset rinnat, jotka mulla on.

Pulleat, pyöreät ja pystyt.   Ja ne säilyy sellaisina niin pitkään, kunnes kehoni alkaa vanhentua ja veltostua, jolloin vähänkin suuremmat rinnat alkavat väkisinkin hiukkasen riippua.