Millaiset rinnat olisit valinnut itsellesi jos olisit saanut valita ennenkuin omasi alkoivat kasvaa?
minä ehkä yhden tai kaksi kokoa isommat mitä nyt,mutta ihan tyytyväinen olen tälläisiin pikkuisiinkin
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Tämmöset pienehköt ja sievät mitkä nytkin on. Ikä alkaa jo näkyä, mutta ei paha kun aika pienet, ei roiku polvissa tms. Imetyksetkin olleet armolliset tisuilleni
Nännit tosin jäi imetyksestä pitkäksi ja muutenki vähä isonsorttiseksi.
En ollenkaan tissejä. Onneksi vain A, joten ei mitään riesaa.
Varmaan joku C-kuppi. Kiinteät, pyöreät ja pieni nännipiha. Nyt voin saada pienemmät ja kiinteämmät ainoastaan menemällä plastiikkakirurgille. En tiedä varmaksi, mutta saattaisi täyttyä kriteerit, että pääsisin pienennysleikkaukseen julkiselle puolelle.
Vähä on vasta kasvanu, en käytä rintsikoita ku en tarvii vielä. Joku 75 B vois olla jees jos niin isoks ne kasvaa joskus.
Minulla alkoi kasvaa noin 10 vuotiaana. Sitä ennen olisin valinnut ettei kasvaisi ollenkaan.
Pienehköt ja kiinteät, sellaiset jotka ovat mahdollisimman helppoja esim. urheilun kannalta eivätkä vedä tietynlaista epätoivottua huomiota vastakkaisen sukupuolen vähemmän sivistyneiltä yksilöiltä puoleensa, mutta vaatteet silti laskeutuvat kivasti. Noh, ovat isot ja riippumat... ja huutelua on kuulunut.
Näillä mennään.
Ihan kivat mulla on ja tehtävänsä hyvin täyttäneet, kolme lasta imettäneet.
Vierailija kirjoitti:
Pienehköt ja kiinteät, sellaiset jotka ovat mahdollisimman helppoja esim. urheilun kannalta eivätkä vedä tietynlaista epätoivottua huomiota vastakkaisen sukupuolen vähemmän sivistyneiltä yksilöiltä puoleensa, mutta vaatteet silti laskeutuvat kivasti. Noh, ovat isot ja riippumat... ja huutelua on kuulunut.
Näillä mennään.
En sen kummemmin halua kehua, mutta minulla on juuri tuollaiset kuin sinä haluaisit. Olen ollut aina erittäin tyytyväinen. Koko on 75B. Kerran näin unta, että minulle oli kasvanut suuremmat rinnat, ja muistan miten kamalalta se unessa tuntui.
Keskikokoiset ja kiinteät. Tai ees pienet ja kiinteät..
Ei tälläsii selkäkipuja aiheuttavia jättitissejä jotka alko roikkumaan jo ennen kun täytin 20v
Tosi kiinteä d-kuppi kokoa. Nyt on c, mutta ei niin kiinteät kuin haluaisin. Silikonit on olleet jo vuosia mielessä ja nyt kun korona loppuu, meinaan ne hankkia, kun jäi matkarahat viime vuonna käyttämättä.
Jos juuri silloin olisin päättänyt, vieläkin pienemmät, siis jonkun AA-kupin, pelkät nännit. Ei ollut mitään kiinnostusta naisellistumista kohtaan ja koin sen ahdistavana.
Mutta nyt olen tämän A-kuppini kanssa ihan sujut ja tykkään.
Juuri tällaiset, mitä mulla on:) Eli kokoa a, tosi söpön pyöreät ja symmetriset.
Juuri tällaiset, mitä mulla on:) Eli kokoa a, tosi söpön pyöreät ja symmetriset.
Tälläiset niin kuin ne ovat.
Kiinteät, pystyt 70E-kokoa.
Ne kasvoivat pari kokoa vielä yli 25v. Pienemmät on helpommat. Olivat kivat nuorena aikuisena muttei niitä kukaan päässyt näkemään.
Halusin just tälläiset rinnat, jotka mulla on.
Pulleat, pyöreät ja pystyt. Ja ne säilyy sellaisina niin pitkään, kunnes kehoni alkaa vanhentua ja veltostua, jolloin vähänkin suuremmat rinnat alkavat väkisinkin hiukkasen riippua.
Hervottoman kokoiset riipparit