Hävettääkö teitä muitakin suihinotto?
Minusta on ihan kiihottavaa antaa miehelle suihinottoja, mutta hapeän tilannetta ja varsinkin sitä kun mies katsoo. Eli jos mies on seisaallaan, niin minusta on tosi noloa olla kontallaan hänen edessään ja ottaa suihin kun hän katselee. Makuuasennossa ei ole niin paha kun on jalkojen haarovälissä. Useasti ehdotan ja laitan huivin tai siteen silmille ja olen oppinut taktiikan niin että harvemmin kukaan kieltäytyy. Ensin käsihyväilyä tai vain muutama lipaisu ja sen jälkeen otan huivin esiin ja kysyn haluatko saada "yllätyksen". Kaikkein parasta on jos mies suostuu siihen että saan kiinnittää hänen kätensä ja jalkansa levälleen side silmillä 🤩
Kommentit (6)
Mitäs sitä häpeilemään, kivaa puuhaa puolin ja toisin. Naisena tuppaan tulemaan vaan nopsaan maaliin, en kestä kauan.
Parasta on katsekontakti samaan aikaan. T:M42
Minuakin hävetti kun vaimo otti aamulla suihin, mutta kun otti kalun suusta ja sanoi "anna vaan sun sperman ruiskuta mun suuhun" niin hävisi hävetys sen siliän tien. :D
Ei hävetä. Olen ottanut Niin kauan siltä suihin =). yli 30 vuotta
Vaimoa kai hävettää kun ei ole koskaan suihin ottanut. Onneksi maksullisia naisia ei hävetä. Heidän luona käyn säännöllisesti imettämässä kaluani.
Ei minua hävetä. Monet miehet tykkää katsoa. Jos ei tykkää, niin sitten varmaan laittaa silmät kiinni. Ja kyllä se mua kiihottaa, jos mies katsomisesta kiihottuu.