Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä kannattaa ostaa laatua. Myin juuri pojillani

Vierailija
30.09.2014 |

yhteensä kolmena talvena käytössä olleen toppahaalarin. Hintaa puvulla oli aikoinaan n. 180€. Isompi käytti sitä kaksi talvea ja pienempi viime talven. Myin sen äsken huuto.netissä hintaan 79€.

Hintaa haalarille jäi siis n. 33€ / talvi. Ja kestää siis varmaan vielä ainakin kaksi hyvälumista talvea siistinä.

Summa summarum: älä osta paskaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö te pese haalareita ollenkaan?

Kyllä mulla ainakin pesussa menee vanut kasaan aikaa myöten. Etteivät käytettynä ole niin lämpimiä kuin uutena. Ja merkistä riippumata ei ole jäänyt poikien talvivaatteista 110 cm:n jälkeen myytävää. Vai onko teillä monta haalaria käytössä?

Vierailija
22/29 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:50"]

Olen aina osannut ostaa koon niin, että se menee sen kolme talvea. Ei ole ollut liian suuri ekana eikä liian pieni vikana. Ja on kyllä kestänyt pojillakin, oli sitten halppisLassieta tai jotain muuta. Keskenään kierrätetty ja vielä serkuillakin.

Oi, kerro miten se on mahdollista? Esimerkkejä?

T: esikoiskaksosten äiti (vaatehankkinnoissa kaikki tehtävä tuplana, eikä viitsis tehä tuplavirheostoksia, vaatteita ei myöskän enää voi kierrättää nuoremmille lapsille, joten rahanmenoa riittää)

Miten 19 voi saada enemmän kun on maksanut?

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:17"]

Olen aina osannut ostaa koon niin, että se menee sen kolme talvea. Ei ole ollut liian suuri ekana eikä liian pieni vikana. Ja on kyllä kestänyt pojillakin, oli sitten halppisLassieta tai jotain muuta. Keskenään kierrätetty ja vielä serkuillakin.

[/quote][/quote]

T: esikoiskaksosten äiti (vaatehankkinnoissa kaikki tehtävä tuplana, eikä viitsis tehä tuplavirheostoksia, vaatteita ei myöskän enää voi kierrättää nuoremmille lapsille, joten rahanmenoa riittää)

Vierailija
24/29 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:53"]

ettekö te pese haalareita ollenkaan?

Kyllä mulla ainakin pesussa menee vanut kasaan aikaa myöten. Etteivät käytettynä ole niin lämpimiä kuin uutena. Ja merkistä riippumata ei ole jäänyt poikien talvivaatteista 110 cm:n jälkeen myytävää. Vai onko teillä monta haalaria käytössä?

[/quote]

Pesut myös vähentävät vedenpitävyyttä.

Vierailija
25/29 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:18"]

Olen aina osannut ostaa koon niin, että se menee sen kolme talvea. Ei ole ollut liian suuri ekana eikä liian pieni vikana. Ja on kyllä kestänyt pojillakin, oli sitten halppisLassieta oo tai jotain muuta. Keskenään kierrätetty ja vielä serkuillakin.

[/quote][/quote]

[/quote] Valitettavasti en tähän hätään muista konkreettisia esimerkkejä. Meillä tosin lapset, kaikki neljä, seikkailleet alakäyrillä, joten olisiko auttanut asiaa. Tyyliin kun lapsi on ollut 80 cm ekana vuonna, niin kolmantena vasta 90, joten se ostettu 86cm on ollut kaikkina vuosina hyvä.

Vierailija
26/29 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:18"]

Olen aina osannut ostaa koon niin, että se menee sen kolme talvea. Ei ole ollut liian suuri ekana eikä liian pieni vikana. Ja on kyllä kestänyt pojillakin, oli sitten halppisLassieta oo tai jotain muuta. Keskenään kierrätetty ja vielä serkuillakin.

[/quote][/quote]

[/quote] Valitettavasti en tähän hätään muista konkreettisia esimerkkejä. Meillä tosin lapset, kaikki neljä, seikkailleet alakäyrillä, joten olisiko auttanut asiaa. Tyyliin kun lapsi on ollut 80 cm ekana vuonna, niin kolmantena vasta 90, joten se ostettu 86cm on ollut kaikkina vuosina hyvä.

[/quote]

Ahaa, no sitten se varmaan onkin mahdollista. Itse kun katselen omaa neuvolakorttiani, niin olen ollut 11,5 kk ikäisenä 76 cm, 1v3 kk 81 cm ja 2v1kk ikäisenä 91 cm, joten lapset vähääkään tulevat äitiinsä, niin haalarikaupiille on lähdettävä joka vuosi :)

T: se kaksosten äiti

Vierailija
27/29 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 08:43"]

yhteensä kolmena talvena käytössä olleen toppahaalarin. Hintaa puvulla oli aikoinaan n. 180€. Isompi käytti sitä kaksi talvea ja pienempi viime talven. Myin sen äsken huuto.netissä hintaan 79€. Hintaa haalarille jäi siis n. 33€ / talvi. Ja kestää siis varmaan vielä ainakin kaksi hyvälumista talvea siistinä. Summa summarum: älä osta paskaa.

[/quote]

En tiedä kuka idiootti ostaa käytetyt haalarit. 

Vierailija
28/29 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
29/29 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2