Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mikä ainesosa halpisteessä saa aikaan oksennusrefleksin?
30.09.2014 |
Jos erehtyy laittamaan kaksi pussia yhteen kuppiin. Vähän ajan päästä tulee oksettava olo.
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 06:44"]
Teessä ei ole kofeiinia.
[/quote]
Teessä on teiiniä. Vähän sama asia. Mutta oksettava olo johtuu siis yliannostuksesta. Pidä yhtä teepussia siellä kauemmin.
Samaa kofeiinia siinä on kuin kahvissakin, siis kemikaalisesti. Teen kofeiinia vaan kutsutaan teiiniksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Halpistee on ihan hyvää. Ainakin Rainbow ja Eldorado. Ei tietty yhtä hyvää kuin todella laadukkaat irtoteet, mutta kyllä näitä kiireessä juo. Miksi laitat kaksi pussia yhteen kuppiin?