Voiko 180cm pitkä nainen olla siro?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisilla mitoilla nainen on siro? Esim. ranteen ympärys?
No minulla on ranne 13cm. Mitta rinnan alta 63cm, vyötärö on 58cm. Ja olen 163cm ja 50kg. Jalka 36. Kaikki ainakin sanoo minua pieneksi, vaikka ihan lyhyt en olekaan.
Mulla ranne 12cm, ja olen 180cm , taidan olla sua sirompi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käännä toisinpäin. Voiko 165cm mies olla "iso"?
Ison vastakohta on pieni.
Siron vastakohta on kömpelö. Joten 165cm mies voi kyllä olla kömpelö
Kömpelö ja kankea ei kyllä ole siron vastakohdat vaikka nettisanakirja niin väittää.
Siro https://www.suomisanakirja.fi/siro
Vastakohta on iso ja ruma, kolho
Iso ei kyllä ole siron vastakohta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisilla mitoilla nainen on siro? Esim. ranteen ympärys?
No minulla on ranne 13cm. Mitta rinnan alta 63cm, vyötärö on 58cm. Ja olen 163cm ja 50kg. Jalka 36. Kaikki ainakin sanoo minua pieneksi, vaikka ihan lyhyt en olekaan.
Mulla ranne 12cm, ja olen 180cm , taidan olla sua sirompi
No jos se pelkästä ranteesta katsotaan niin sitten varmaan. :D
Ainakin hoikka ja - voi ollla myös hitsin hyvän näköinen!.
Vaimoni on hyvin siro ja pituutta on 177 cm 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikki ns huippumallit ole langanlaihoja ja kapeita kuin mitkä, eli siroja myös.
Eivät ne ole siroja. Sirouteen kuuluu pienuus ja hennot luut. Mallit ovat itsensä näännyttäneitä honkkeleita. Noista syömishäiriöisistä on sirous kaukana.
Ei vaan he ovat samanlaisia kun minä, se on ruumiinrakenne. Syön saman verran kun 186cm mieheni, bmi on 18,9 😛
Kylläpä kuulostatte katkerilta ja ilkeiltä.
Jaa, olen seksikäs 180 senttinen nainen. Enkä siro. Haittaako? No eipä haittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm... Itselläni herää kysymys, että onko Roni Back siro? Jos hän on siro niin samallalailla naisetkin voivat olla siroja. Onhan Roni pitkä kuin mikä.
ei koska leveät hartiat, ja vyötärö ei kapea,jaloissakinn varmaan isot luut
Mutta jos katsotaan näin vanhaa videota niin ei hän mitenkään harteikas ole ja en usko, että noin pitkäkään voi olla tuota sirompi, ellei sitten ole anorektikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm... Itselläni herää kysymys, että onko Roni Back siro? Jos hän on siro niin samallalailla naisetkin voivat olla siroja. Onhan Roni pitkä kuin mikä.
Mutta jos katsotaan näin vanhaa videota niin ei hän mitenkään harteikas ole ja en usko, että noin pitkäkään voi olla tuota sirompi, ellei sitten ole anorektikko.
Ei miehet voi olla siroja, heilä on aina isommat luut kuin naisilla
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö naisen olla siro? Onko se joku naiseuden mitta?
Ei naiseuden, vaan viehättävyyden mitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet voi olla siroja, heillä on aina isommat luut kuin naisilla
Tuosta syystä sitten 180cm naisetkin voivat olla siroja.
No miksei.
Tänään muuten Kalevan kisoissa oli upean uljas naisjuoksija, taisi tulla kolmanneksi estejuoksussa.
Oli pitkän näköinen sopusuhtainen nätti nuori nainen. Olikohan hän pitkä vai olivatko muut vain pätkiä..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö naisen olla siro? Onko se joku naiseuden mitta?
Ei naiseuden, vaan viehättävyyden mitta.
Ei sirous ole viehättävyyden mitta. Itseäni eniten viehättää sopusuhteiset naiset.
T: Täysijärkinen mies
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikki ns huippumallit ole langanlaihoja ja kapeita kuin mitkä, eli siroja myös.
Ei. Siro tarkoittaa, että on pieni, kevytrakenteinen ja hento. Tällöin pitkä ihminen ei ole siro vaikka olisi kuinka laiha.
Siron vastakohta on varmaan rasakka, romuluinen, kookas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla siro luusto vaikka olisi pitkä.
Ei kuitenkaan sopusuhtainen. Katsokaa naiskorkeushyppääjiä.
Sanoitko juuri, että pitkä ei voi olla sopusuhtainen?? Lakkaavatko ihmiset kasvaessaan olemasta yksilöitä? Mietipä malleja. He ovat pitkiä ja sopusuhtaisia. Enkä minäkään ole nähnyt mitään epäsopusuhtaisia pitkiä naisia.
Jos on sopusuhtaisella tavalla siro.
Äärimmäisen harvoin, mutta kai se on mahdollista.
Minusta Jane Fonda näyttää sirolta vaikkei mikään lyhyt kai ole. Itse olen jotakuinkin samanmittaisena kaikkea muuta. Hartiat kuin ladon ovet, kuten muukin rakenne.
Heillä on vartalon torso ja pää samaa kokoa kuin hoikalla 165-senttisellä. Heillä ovat tavallista pidemmät sääret ja käsivarret. Se tekee heidän mittasuhteistaan poikkeuksellisia.