Pääsen rintojenpienennysleikkaukseen julkiselle
Olen niin onnellinen, kriteerit täyttyivät. Ensin leikkaavan lääkärin (plastiikkakirurgi) vastaanotto, jolloin haastattelu ja sovitaan muutenkin speksit kohdilleen. En tiedä vielä, tarvitaanko muita esitutkimuksia. Jään odottamaan tuota vastaanottoaikaa. Jonot leikkauksiin ovat pitkät, mutta ei se haittaa. Vuosia olen tätä toivonut ja miettinyt, ja nyt vihdoin uskalsin hakeutua työterveyshuollon kautta kartoittamaan, onko leikkaus mahdollinen.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinulle. Minulle on tehty, mutta menetät täysin rintojen herkkyyden seksuaalisessa mielessä. Ne tulet ihan yhtä tunnottomiksi kuin mikä tahansa iho. Varaudu myös, että rintakudos on pitkää arka ja kipeä.
Joo olen kuullut tästä. Mulla niska-hartiaseudun kivut on jokapäiväisiä, eikä niihin ole auttanut edes 1,5 vuotta sitten aloittamani kuntosaliharrastus. Olen puntaroinut plussia ja miinuksia, ja plussia on enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinulle. Minulle on tehty, mutta menetät täysin rintojen herkkyyden seksuaalisessa mielessä. Ne tulet ihan yhtä tunnottomiksi kuin mikä tahansa iho. Varaudu myös, että rintakudos on pitkää arka ja kipeä.
Ei kaikki naiset nauti siitä, että rintoja kosketellaan. En mä ainakaan saa mitään nautintoa siitä, että rintoja hyväillään ja nännejä nuollaan ja imetään. Mies saa sitä tehdä kun haluaa, mutta ei se mulle mitään anna.
Jos olet alle 35-vuotias niin sitten tulee ultraääni, mutta jos 35 tai yli niin mammografia ja ultraääni ennen leikkausta.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa pienentää tissejä!
Lain mukaan saa ja luvan kanssa julkisella.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet alle 35-vuotias niin sitten tulee ultraääni, mutta jos 35 tai yli niin mammografia ja ultraääni ennen leikkausta.
Okei, kiitos tiedosta! Eli se on sitten mammografia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämän on voinut kirjoittaa vain mies, jolla ei ole minkään valtakunnan ymmärrystä siitä, millaista päivittäistä kipua ja epämukavuutta ylisuuret rinnat voivat aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Jumalan luomistyön halveksumista
Sattuu näköjään sillekin virhearviointeja.
Kaikkeen sitä verorahoja tuhlataan
Vierailija kirjoitti:
Verorahoilla pitää vain suurentaa tissejä!
Minullakin tämä edessä, mutta ei julkisella!
Minulla ei esimerkiksi ole edennyttä
rintakudoksen venyneisyyttä aka
ptosista, joka yhtenä kriteerinä julkisella.
[nännin etäisyys soliskuopasta centteinä].
Hyvin mielenkiintoista lukea
muiden kookaspovisten naisten realistisia
kokemuksia.
Koen, että koko ihoni on 'seksuaalinen elin',
joten jokin leikk. jälk. mahd. areolan pysyvä
hermovaurio/tunnottomuus ei
paljoa tätä mamaa haittaa tai hidasta. 😃
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen sitä verorahoja tuhlataan
Maksaa itsensä aika nopeasti takaisin, kun naisen työkyky säilyy.