Lue keskustelun säännöt.
Onko nyt tullut jotenkin normaalia aikaisemmin kylmä?
30.09.2014 |
Voi kun ois ihana sellainen syksy että ois joku 18 astetta ja ruska ja aurinkoista, tarkenis kevyissä vaatteissa. Tuntuu että nyt saa laittaa jo villakangastakian päälle ja siltikin palelee.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla