Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin tänään lyhytaikaisessa työpaikassani

Vierailija
30.09.2014 |

Ja työkaveri sanoi että "No ikävähän sinua tulee :(" Myös monet muut tulivat halailemaan ja harmittelemaan, että joko lähden. Oli jotenkin niin otettu olo, kun tulin tiiviiseen työyhteisöön vain väliaikaseksi työntekijäksi ja muutaman kuukauden jälkeen olin jo osana tätä porukkaa. Ikävä jäi minullakin näitä ihmisiä, ihania ihania naisia kaikki ! Mutta kohti uusia haasteita kulkee tieni :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikun tapahtuisi miesvaltaisissa yhteisöissäkin vastaavaa. Miksei miehet halaa toisiaan?

Vierailija
2/4 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa nro:2 :/ Joskus veljeni kanssa olen keskustellut siitä halaileeko hän ystäviään koskaan ja vastasi että yhden kaverin kanssa antaa "äijähalit", kun eivät pitkään aikaan ole nähneet mutta muuten ei. Kuulemma ei vain kuulu tapoihin ja olisi omituista. Halaukset ovat kyllä todella mukava asia, itse tykkään halata & olla halattavana. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil on sellanen tapa miesten kesken, että juna pystyyn kun tulee uusi äijä kehiin. Kukaan ei jää ilman tuossa kyydissä. Ja halailuja ei kyllä harrasteta. Ei sitten alkuunkaan, se on homojen hommaa.

Vierailija
4/4 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla on tapana kokoontua piiriin lakkaileen kynsiä. Oon ihmetelly miksei miehet lakkaa. Tuo tapa pitäis saada kyllä miehillekin. Kysyin kaiman veljeltä, että miksei se lakkaa kynsiä - ei kuulemma (?) kuulu miehille, mut yhden kaverin kanssa se kyl lakkaa sellaisia äijälakkoja. Niinkutiätsä.