Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kritisoiva miesystävä

Vierailija
29.09.2014 |

Eli hieman on alkanut kyrsimään miehen luonne ja käytös. Jatkuvaa vähättelyä mun (työ)stressin, väsymyksen, työni vaativuuden yms.suhteen ja "mä vaan sanoin mielipiteeni" lauseella puolusteltua kritisointia. Hän keskeyttää mun puheita jatkuvasti mutta veti herneet snorkkeliin kun kerran autoani erehdyin hämmästelemään ääneen hänen hauskan vitsinkerronnan keskellä. Samoin jos jotain palautetta annan itse niin äijä lähtee kuin hauki kaislikosta marttyyrinä pois paikalta.
Jostain syystä kaikki käännetään mun viaksi sujuvasti....huoh...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkun sanottu...Juokse karkuun ja äkkiä. Mies ei tule muuttumaan ja prosessissa saat vain sen tunteen, että olet itse viallinen ja väärässä vaikka vika toisessa. Jotkut ihmiset on pohjimmiltaan vaan aivan järkyttäviä toisia kohtaan. 

Tuo, että muut ovat esimerkiksi sanoneet sinun olevan lämmin ja kiltti ihminen vahvistaa vain omahavinnoimaani teoriaa, että inhottavat ihmiset etsii itselleen juuri niitä kivoimpia ihmisiä joita lytätä rauhassa saadakseen itselleen jotain. 

Vierailija
22/23 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista kaikille. Vahvistitte kyllä mun mietteet. Tänään oli sitten käynyt mun nurmikon leikkaamassa ja ilmeisesti meinaa että sillä on nyt hyvitetty pari viikkoa yhtäjaksoista kritisointia jälleen (hyvittelee kun mä ärähdän ja huomaa että nyt oikeasti olen täys koko ukkoa...). Alkoi lähinnä v**uttamaan että olenko/pitääkö mua niin manipuloitavana että leikkaamalla joskus mun hemmetin pihan niin kaikki on taas hyvin??!! Kaikkein parhaimpia oli kyllä kun hain jokin aika sotten hänet kentältä omalla autolla, omilla polttoaineilla silkkaa hyvyyttäni sain kuunnella piruilua ja mm.ajotyylini arvostelua (ajan hieman aggressiivisesti, tiedän) koko matkan! Hitto että olen tyhmä kun tuolloin jo kärräsin hänen kamat hänelle ja hain omat pois sieltä niin vielä sai suostuteltua takas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 14:02"]

Pahalta kuulostaa, juokse jos vielä voit. Tuollaiset miehet ei ikinä muutu vaikka kuinka lupaavat. Pahenee vaan!

[/quote]

Kyllä tuollaisetkin miehet voivat muuttua, mutta eivät muuten kuin oppimalla kantapään kautta. Ei siis auta opettaa tai odottaa. T:tuollainen mies

[/quote]Tuollainen mies menetti minut ajat sitten ja olisi siis voinut oppia kantapään kautta, mutta tiettävästi ei suinkaan ole oppinut mitään vaan päinvastoin kehittänyt seuraavissa suhteissaan (ja perheessä joka tietekin piti mennä perustamaan) vain lisää erilaisia henkisen väkivallan muotoja. Pelasta itsesi, ap.