Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso pillu on ihana

Vierailija
29.09.2014 |

Sitä on ihana nuolla ja dildottaa isolla sauvalla. Puristuksen puute penetraatiossa saa minut laukeamaan  valtavalla kiihkolla.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollainen avara pillu. Monien miesten kanssa siitä on ollut onglemia, kun olen vielä runsaasti kostuvaa tyyppiä.

Moni mies pumppaa elimellään ylös-alas-liikkeellä ja sehän ei tunnu minulla missään, jos penis on ohut ja lyhyt. Tällöin pitäisi hieroa häpykumpuja vastakkain, että klitoris saisi tarpeeksi stimulaatiota eikä rynkyttää sisään-ulos -tyylillä.

Lisäksi tosiaan eritän runsaasti nestettä emättimestä. Löysin onneksi miehen, jolla on tarpeeksi paksu elin. Me panemme yleensä pitkään, kun mies on kestävä.

Olen hieman huolestunutkin, kun naidessani tuon miehen kanssa pilluni on loppua kohden alkanut vahtoamaan. Sitä ei koskaan ennen ole tapahtunut. Tosin minulla ei ole ikinä ollut näin paksupeniksistä rakastaajaa. Onkoha tuo ihan normaalia vai onko jokin vaiva?

Vierailija
42/61 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:02"]

Minulla on iso pillu ja on se ihana:) Niin herkkä ja muhkea, tarjoaa minulle paljon nautintoa. Rakastan isoa pilluani kuten myös mieheni:)

[/quote]

Mikä siinä on niin ihanaaM50+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:02"]

Minulla on iso pillu ja on se ihana:) Niin herkkä ja muhkea, tarjoaa minulle paljon nautintoa. Rakastan isoa pilluani kuten myös mieheni:)

[/quote]

Onko miehelläsi iso penis?. Vai mistä syystä se on niin ihana, onko miehesi kätevä käsistään ja kielimiehiä.

Vierailija
44/61 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on. Pidän naisen nuolemisesta, ja kun pillu on märkä tuntuu niin miehekkältä työntää käsi pilluun. Useinmiten naiset myös ejakuloivat, nussiminen tuntuu eriarvoiselta. Mutta kun olen kiihottuneessa mielentilassa niin saan mällin lentämään, yks nainen vaatii että kusen hänen pilluun. Alkuun se ei oikein onnistunut mutta nyt osaan rentoutua ja saan kusen tulemaan. Kusemisen jälkeen olen niin kiihottunut että on pakko nuolla ja laittaa käsi pilluun, sitten nussin uudestaan.

Vierailija
45/61 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ja paljon pantu pillu on ihana. Useita lapsia synnyttäneillä ja paljon munaa saaneilla naisilla parhaat pillut. Roikkuvat ja isot häpyhuulet on aivan ihania nuolla,imeskellä ja suukotella. Sellaisilla nuorten naisten viivapilluilla ei ole mitään virkaa.

Vierailija
46/61 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso väljä pillu josta ei ole ikinä ajettu karvoja, on parasta mitä mies voi saada. Siihen vielä isot riippurinnat omistava xl-rouva ympärille niin ju-ma-lauta siinä miehen kelpaa nuolla ja nussia..

Vierailija
47/61 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:02"]

[/quote]

Onko miehelläsi iso penis?. Vai mistä syystä se on niin ihana, onko miehesi kätevä käsistään ja kielimiehiä.
[/quote]

On sillä iso elin, hyvin paksu. Kullin kosketus pillussa vain tuntuu paremmalta nyt väljemmän tavaran kanssa kuin nuorempana tiukemmalla värkillä. Kosketus on jotenkin ihanan pehmeä ja kiusoitteleva, hitaasti kiusaten huippua kohden. Toki on myös kivaa, että voi tehdä melkein mitä vain ilman kipua. Mieheni ei ole kovi taitava suustaan, käsileikeissä loistava. Isot kädet sukeltavat silloin tällöin rannetta myöden pilluun.

Vierailija
48/61 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:02"] Minulla on iso pillu ja on se ihana:) Niin herkkä ja muhkea, tarjoaa minulle paljon nautintoa. Rakastan isoa pilluani kuten myös mieheni:) [/quote] Onko miehelläsi iso penis?. Vai mistä syystä se on niin ihana, onko miehesi kätevä käsistään ja kielimiehiä. [/quote] On sillä iso elin, hyvin paksu. Kullin kosketus pillussa vain tuntuu paremmalta nyt väljemmän tavaran kanssa kuin nuorempana tiukemmalla värkillä. Kosketus on jotenkin ihanan pehmeä ja kiusoitteleva, hitaasti kiusaten huippua kohden. Toki on myös kivaa, että voi tehdä melkein mitä vain ilman kipua. Mieheni ei ole kovi taitava suustaan, käsileikeissä loistava. Isot kädet sukeltavat silloin tällöin rannetta myöden pilluun.

[/quote]

Koita opettaa häntä miten pillua nuollaan. Mieheni ei alkuun osanut muuta kun pikkuisen päältä nuolla. Nyt se osaa tyydyttää minut kielellään, nuolee klitoriksen pilluni ja venytelee häpyhuuliani. On niin ihanaa kun saan kielihoitoa ja kättä pilluuni :).

Vierailija
49/61 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisikymppinen paljon munaa saanut nainen on upea. Reilusti karvoja ja avara ihanan iso pillu. Tuoksukin on aivan mahtavan kiihottava...

Vierailija
50/61 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö naimaan isoa kalua ilman esteitä? T.23cm/16,5cm

Vierailija
51/61 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut isoreikäistä pillua. Sellaista on vaikea varmaan pestä kun se haisi inhottavalle.... Ehkä oli mennyt reikään kakkaa kun oli pyyhkinyt persesilmän väärään suuntaan. Ei tuntunut hyvälle naida kun ei saanut tuntumaa. Samalla hän kusi koska oli juonut liikaa koskenkorvaa.

En halunnut enään aamulla koska hän oli vielä aamulla käynyt paskalla ja perse haisi kun heräsin.

Lähdin pois ja menin tyttökaverini luokse imettämään kikkeliäni. Hän oksensi munille kun en muistanut kalua pestä visvasta.

Selitin että minulla on nahkatulehdus ja hän uskoi.

Vierailija
52/61 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan pillun nuolemista enkä sitä enään tee. Vaikka sen kuinka pesee jää siihen haju. Se haju pinttyy huokosiin. Muutenkin se on likainen reikä. Missään nimessä en koske muuten kuin kalullani. Se on 22 cm pitkä järkäle ja monet varatutkin naiset on nussittu rakastuneeksi minuun.

Vierailija
53/61 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Eräs pillunpihtaaja ei antanut kuin koettaa kädellä. No sinne mahtui koko käsi. Eipä se sitten enää kiinnostanut.

Vierailija
54/61 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla rehevä iso karvaton pillu. Tuntuu nauttivan kun hoitelen sitä ja kehun ihanan isoksi. Meillä on myös sellainen pumpattava hieromasauva. Vaimo nauttii kun lauettuaan pistämme sen sisään ja vaimo pumppaa sen kireäksi. Vielä ei ole käteni mahtunut sovinnolla sisään, mutta ei paljoa puutukkaan.

Vierailija
55/61 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pillu on hyvä, voi laittaa molemmat kädet sisään ja taputtaa.

Vierailija
56/61 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kanssa on isopillunen. Pulleat aina näkyvät huulet ja klitta sormen vahvuinen ja aina pari senttiä näkyvissä. Sängyssä vaimo levittää jalkansa kunnolla ja ihana pesä on auki tyydytettäväksi. Vaatii suuseksiä, käsikiihotusta ja vahvaa hieromasauvaakin useinmiten ennen panemista. On ostanut minulle penispumppujakin ja haluaa nähdä kun pumppailen.

Vierailija
57/61 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kanssa on isopillunen. Pulleat aina näkyvät huulet ja klitta sormen vahvuinen ja aina pari senttiä näkyvissä. Sängyssä vaimo levittää jalkansa kunnolla ja ihana pesä on auki tyydytettäväksi. Vaatii suuseksiä, käsikiihotusta ja vahvaa hieromasauvaakin useinmiten ennen panemista. On ostanut minulle penispumppujakin ja haluaa nähdä kun pumppailen.

Siis penispumpulla turvottelet vaimosi pillunhuulia?

Vierailija
58/61 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isompi pimpero on, sitä kiihottavampi. Iso klitoris ja ulkonevat häpyhuulet ovat myös ihanat. Ne saa tämän miehen sekaisin!

Vierailija
59/61 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso, turpea, ajeltu ja märkä pillu. On ihanaa kun rakastajani upottaa sinne kasvonsa ja voihkii mielihyvästä kun mahlaa valuu niin että pyllykin kastuu, ja sitten hän nuolee senkin. Ihanaa. Nyt alkoi panettamaan n43

Vierailija
60/61 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla, en kyllä käsittele asiaa sanalla iso, on kyllä pillu joka on joskus 30 vuotta sitten ollut kyllä tiukempikin. Oman miehen penis ei juuri minussa tunnu, vaikka mies kyllä nauttii märän ja lämpimän pillun panemisesta. 

Minun orgasmit tulee joko suuseksillä tai penetroimalla minuun riittävän isoa tekopenistä.

Miehen mielestä on parempi vaihtoehto pillu joka on halukas, vaikka hieman väljäkin kuin tiukka ja harvoin saatavilla.

Meillä on varsin kelvollinen seksielämä. Ja mikä kiihottavinta nautitaan myös siitä kun voidaan masrurboida yhdessä, minä katselen nautiskellen kun mies todella kiihottuneena runkkaa katsellen minun tekopenisfiilistelyjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi