Pojan nimeksi Caapo?
Caapo Jari Tapio vai Caapo Pekka Jalmari? Kummatkin toiset nimet tulis papoilta. Jari Tapio mun isän nimi ja Pekka Jalmari miehen isä. Mitä mieltä,kumpi nimi ? :)
Kommentit (36)
Koulussa varmasti lauletaan "oon nelivuotias pippelin puolikas syön paljon keksiä harrastan seksiä caapo caaapoo"
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:51"]Koulussa varmasti lauletaan "oon nelivuotias pippelin puolikas syön paljon keksiä harrastan seksiä caapo caaapoo"
[/quote]
HAHA kiitos tästä!! :D:D *huutonaurua*
Ei Becca, se on tytön nimi. Sen sijaan ehdotan Caabo-Yalmari eli Calmari, olis erikoinen ja trendikkäästi luontonimi.
Kysyt ilmeisesti sitä, kumman isoisän nimi annetaan. Se riippuu ihan siitä, kumpi mies on mukavampi tai kumpi saa suuremman raivarin, jos omaa nimeä ei anneta.
Ihmettelen lähinnä sitä, miksette yhdistä heidän nimiään. Jari Jalmari? Pekka Tapio? Miksi pitää ottaa vain toisen isoisän nimet käyttöön?
Jos oot ihan tosissaan niin mielestäni Tapio on todella mukava nimi ja sopisi myös pienelle söpölle pojalle, joten laittaisin sen ekaksi nimeksi ja pudottaisin koko Caapon pois nimisarjasta :)
Olen nelivuotias, oppiva ja innokas, nimen sain hauskimman, Caaaaaaapo!
Kaapo on paljon parempi. Caapo kertoo että vanhemmat ovat idiootteja.
Jos tapaan Caapon niin lausun hänen nimensä Saapo. Tabio on kyllä hyvä.
Sä ap olet varmasti provo, ei kukaan oikeesti voi suunnitella nimeä Caapo. Mutta kiitos viikon parhaista nauruista!!!!!
Siskonsa sitten Cirsi tai Caija.