Ostin friteerauskeittimen
Mitä kaikkea sillä voisi laittaa? Olen nyt laittanut wingsejä, ranskalaisia, sipulirenkaita ja sellaisia.
Hankkisitko itse tuollaista?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:25"]
No en tosiaan hankkisi. Pidätkö terveyttä jotenkin itsestäänselvyytenä kun syöt tuollaista?
[/quote]
Rypsiöljy on terveellistä. En ajatellut käyttää tuota joka päivä, vaikka mulla olisikin varaa lihoa 15 kiloa. Itsehän et tee mitään epäterveellistä? AP
Mulla oli opiskelija-aikoina uppokeitin, olin ehkäpä suosituin ihminen siinä opiskelijatalossa. Itsetehdyt jalapeno poppersit on ihan parasta läskiruokaa. Samoin tuli paistettua esim. paneer-juustoa inkkariruokaan, tofua, Mars-patukoita, täytekakkua (ei hyvää)...
Keitin tuli annettua muuton yhteydessä naapurille, mutta välillä aina nuo poppersit aiheuttavat haikeita tunnelmia.
http://www.epicurious.com/recipes/food/views/Jalapeno-Poppers-243195
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:30"]
Mulla oli opiskelija-aikoina uppokeitin, olin ehkäpä suosituin ihminen siinä opiskelijatalossa. Itsetehdyt jalapeno poppersit on ihan parasta läskiruokaa. Samoin tuli paistettua esim. paneer-juustoa inkkariruokaan, tofua, Mars-patukoita, täytekakkua (ei hyvää)...
Keitin tuli annettua muuton yhteydessä naapurille, mutta välillä aina nuo poppersit aiheuttavat haikeita tunnelmia.
http://www.epicurious.com/recipes/food/views/Jalapeno-Poppers-243195
[/quote]
Toi paneer-juusto oli hyvä idea, kiitos! Mars-patukkaa en ole vielä uskaltanut kokeilla, mutta se on edessä :D AP
Oijoi noita popperseja. Menee testaukseen. Ei ole kyllä friteerauslaitetta mutta kattila ja reikäkauha ajanee saman asian.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:35"]
Tuleeko hyviä ranskalaisia?
[/quote]
Samanlaisia kuin hampurilaispaikoissa, paitsi että kotona ne ovat tuoreampia ja niistä saa juuri niin rapeita kuin haluaa. En kyllä enää ikinä aio syödä uuniranskalaisia. AP
Vitsi mun on pakko ostaa tommonen :p
No en tosiaan hankkisi. Pidätkö terveyttä jotenkin itsestäänselvyytenä kun syöt tuollaista?
[/quote]
Rypsiöljy on terveellistä. En ajatellut käyttää tuota joka päivä, vaikka mulla olisikin varaa lihoa 15 kiloa. Itsehän et tee mitään epäterveellistä? AP
[/quote]
Harmi vaan kun rypsiöljyä ei saa enää kaupoista. Eilenkin etsittiin, mutta turhaan. Rypsin viljely on Suomessa nyt finito.
Itse tässä pohdiskelen, mitä öljyä nyt sitten alkais käyttään, kun tuo oliiviöljy olis terveellistä, mutta hirveen makuista. Ja kallista. Vähän meni ohi aiheen. Määkin haluaisin friteerauskeittimen.
Haluaisin, mutta ollaan jo ylipainoisia muutenkin. Vetäisin överiksi kumminkin.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:40"]
[/quote]
[/quote]
Harmi vaan kun rypsiöljyä ei saa enää kaupoista. Eilenkin etsittiin, mutta turhaan. Rypsin viljely on Suomessa nyt finito.
Itse tässä pohdiskelen, mitä öljyä nyt sitten alkais käyttään, kun tuo oliiviöljy olis terveellistä, mutta hirveen makuista. Ja kallista. Vähän meni ohi aiheen. Määkin haluaisin friteerauskeittimen.
[/quote]
Kyllä mä oon ostanut rypsiöljyä. Oliiviöljykin kuulemma sopii, hyvälaatuiset eivät maistu niin voimakkaalle. AP
Löytyy mutta en ole koskaan käyttänyt. Ei ole tarvetta.