Onko pillusi mielestäsi kaunis?
Kommentit (24)
On kaunis. Symmetrinen ja kuin ruusun nuppu 🤩
N53
Tietysti ja toimiin niinkuin ruusunterälehdet, antaa nautintoa itselle ja puolisolle kuten kuulukin.
On kaunis, ja samaa mieltä ovat olleet miesystävänikin, jotka kaikki kehuneet pilluni kauneutta.
Vanha viidakon arvoitus : Mikä se on , joka näyttää pahalta, mutta tuntuu hyvältä?
Vanha viidakon sananlasku : They are all pink inside
On ja olen saanut miehiltä pelkästään kehuja viivapillustani.
Mun mies on ihan hurahtanut siihen- väittää että on kaunein Pillu ikinä🙂
Omasta mielestä ihan perus
Ei todellakaan. Ennen oli ihan ok mutta kahden lapsen jälkeen jotenkin tursahti ja muistuttaa nyt lähinnä pitakebabia. Päältä nätti ja vaalee mut sisältä silkkaa teurasjätettä. Asiansa ajaa paremmin kuin hyvin, onneksi ei tuu edes vahingossa vilkaistua sinne. En silti vaihtais, oon tyytyväinen.
Vaimolla ihanat isot huulet, pullottaa pikkareissa ja uikkareissa.
Ihana viivani ja täysin sokeroitu alapää,kuvittele siitä...
Minusta ei. Tummunut. Kärsinyt synnytyksistä, mutta kumppanille kelpaa. Se riittää.
N39
Perhonen tahi ruusu on kaunis, märkä pillu taasen lihallista himoa herättävä. Kaikki mainitsemistani ovat ilo silmälle ja mielelle, eri tavoin vain. Yksi on kaunein, toinen parhaalle tuoksuu, kolmas kokonaisvaltaisimman nautinnon takaa. Kaikkia vain hyvänä pitää täytyy, muuten lakastuvat, tukahtuvat kaine?
onx kellään matua muijana, onko vehkeet kauniita kun ovatten jo arpeutuneet
Rumahan se esteettisesti on, mutta funktionaalistisesti kaunis, siis käytännöllisessä mielessä. Moni tulkitsee kiihtymisensä vuoksi kauniiksi.
Ei ole kaunis, koska toinen sisemmistä häpyhuulista roikkuu ulkopuolella. Tästä syystä en myöskään halua posliinia, koska se vain korostaa tuota ongelmaa. Pikkuisen karvoja edessä, niin ei erotu niin pahasti. Mutta eipä ole miehiä haitannut. Tärkeintä, että on hyvän tuntuinen ja kuulemma on.
On