Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen erektio naiselle suuseksiä antaessa

Vierailija
28.08.2021 |

Mies, seisooko kullisi kun annat suuseksiä naiselle?
Nainen, mitä miehen erektio hänen antaessaan suuseksiä sinulle merkitsee?

Itse pidän miehen erektiota tärkeänä. Ei ole kiihottavaa olla saavana osapuolena, jos miehellä ei seiso kunnolla. Kun annan miehelle bloukkaa, kostun valuvan märäksi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus seisoo, joskus ei. Joskus on pitänyt nuolla niin pitkään, että leuat on ollut jumissa ja stondiskin on väliaikaisesti laskenut.

Vierailija
2/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoo ja lujaa..joskus oikein pakottaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli tosi itsetuntoa laskeva juttu, kun miehellä laski stondis kokonaan kun nuoli... vaikka miten huolehtisin hygieniasta, sheivaan jne. niin ilmeisesti mies ei vaan pidä nuolemisesta?

Kun miehellä ei seiso, en kiihotu enää itsekään :(

Olisi tosi hyvä kuulla muilta miehiltä, käykö teille näin ja miksi? Ihan vakisuhteessa ja tästä tullut ongelma, mies väittää että tykkäisi nuolla mutta valehtelee koska stondis silloin laskee? Eli se ei kiihota häntä ollenkaan vai mitä

Vierailija
4/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoi 60v asti aina. Mutta sen jälkeen alkoi kunto loppumaan jos nuoleminen ja vaimon orgasmi kesti pitkään, eli liki puolituntia. Yleensä kalu heräsi ja tuli kivikovaksi orgasmin tullessa, joten oli helppo lähteä naimaan. Mutta kun muutaman kerran ei jaksanutkaan hankin sildenafilia. 25mg poisti ongelman.

Mutta naisille tiedoksi, ettei seisokki tai seisomattomuus suuseksin aikana kerro miehen halusta, vaan kyvystä. Kun fokus on täysin naisessa voi seisokki hyvinkin kadota. Ei pidä ottaa hernettä nenään.

Vierailija
5/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on? Itsellä vähän puuhista kiinni, jos nuolen naista pitkään tai kiusoittelen häntä muuten vaan niin erektio saattaa loppua kesken leikin, kiimatippaa kuitenkin kokoajan puskee. Kun on aika työntyä sisään niin välittömästi on juhlakunnossa.

Vierailija
6/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en kyllä edes huomaa seisooko vai ei kun mies puuhaa jalkovälissä.. Mutta joka kerta jos hän sieltä nousee 69 niin aina on kovana.

Vierailija
7/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään seksissä vain sellaisia asioita, jotka kiihottaa molempia. Mulla oli kerran mies, jolla ei seissyt hänen nuollessaan. Koska suuseksi on mulle tärkeää, jätin hänet. Onneksi muut kumppanini ovat kiihottuneet nuolemisesta. On tärkeää valita kumppani huomioiden seksuaalinen yhteensopivuus.

Vierailija
8/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yli 50v. Ja nautin todella paljon kun nuolen vaimoni pillua. Mutta ei se kulli pelkällä ajatuksen voimalla seiso jollei sitä hierota. Hieron sitä itse jos vaimo istuu naamalla, ei se pystyssä muuten pysy. Eikä siitä ole tarvinnut mitään numeroa meillä tehdä. Ja todellakin pidän siitä nuolemisesta, älkää tehkö noin pienestä asiasta suurta.

Vierailija
9/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siveysvyössä on todella ahdasta pillua nuollessa

Vierailija
10/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se seisoo. Pitkässä nuolussa saattaa vähän löystyä mutta silti heti valmiina.

Kyllä ainakin minulle nuoleminen on tyydyttävää hommaa. Nähdä toisen nauttivan ja saavan, mikä sen parempaa oikeastaan.

Olenkin jo vanha mies, siksi nautin myös toisen tyydyttämisestä.

m50+

Vierailija
11/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä kiinnittänyt huomiota miehen stondikseen juuri silloin

Vierailija
12/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on? Itsellä vähän puuhista kiinni, jos nuolen naista pitkään tai kiusoittelen häntä muuten vaan niin erektio saattaa loppua kesken leikin, kiimatippaa kuitenkin kokoajan puskee. Kun on aika työntyä sisään niin välittömästi on juhlakunnossa.

On ihanaa, kun tippa valuu lattialle.

N

Vierailija
13/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yli 50v. Ja nautin todella paljon kun nuolen vaimoni pillua. Mutta ei se kulli pelkällä ajatuksen voimalla seiso jollei sitä hierota. Hieron sitä itse jos vaimo istuu naamalla, ei se pystyssä muuten pysy. Eikä siitä ole tarvinnut mitään numeroa meillä tehdä. Ja todellakin pidän siitä nuolemisesta, älkää tehkö noin pienestä asiasta suurta.

Mikä sinä olet sanomaan kenenkään muun puolesta, että asia on pieni? Sinulle sillä ei ole merkitystä, mutta jollekin muulle se voi olla tärkeä juttu. Minä en harrastaisi seksiä miehen kanssa, jolla ei nuollessaan seiso tanakasti. Minulle siis kyseinen asia on tärkeä.

Vierailija
14/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kyllä näemmä niin itsekkäitä ettei mitään rajaa. Jättäisin välittömästi! Sellaisen ämmän jonka mielestä minulla pitäisi seisoa silloin kun HÄN HALUAA, eikä niinkään et kun minua kiihottaa.

Tykkään antaa suuseksiä paljon, eikä siihen etektiota tarvita. Tykkään myös tehdä montaa muutakin asiaa eikä niissäkään sitä tarvita, eikä aina seiso sellaisten aikana.

Hypätkää nyt jo pituutta vaatimuksinenne..

Minulle seksissä kaikki on molemminpuolisen nautinnon tavoittelua ja itsestään selvyys et molempin vapaasta tahdosta kaikki eli jos nainen jotai tekee se haluaa sen tehdä ja tykkää siitä, riippumatta sitä kostuuko vai ei. Tyyliin jos antaa minulle suuseksiä nii se on minulle yksilysti,.ilmesesti hän siitä sitten tykkää jos niin tekee minä en esitä mitään vaatimuksia. Itse tykkään nuolemisesta ja nuolen mielelläni vaikkei nainen antaisi, nää ei ole millään tavalla ehdollisia minulla. Mitään ja mikään ei ole pakko tehdä, se ei poista kuitenkaan sitä ettenkö minä vois tehdä vastaavaa toiselle silti koska tykkään siitä.

Halut menee aivan täysin tälläisissä vaatimuksissa, tuollaiset naiset ei sais kyllä yhtään mitään muuta minulta kuin moikat.

Onneksi on olemassa paljon naisia jotka tervejärkisiä eivätkä vaadi, vaan tykkäävät.yhteisestä.vapaasta kivasta kuten minä.

Vierailija
15/20 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä näemmä niin itsekkäitä ettei mitään rajaa. Jättäisin välittömästi! Sellaisen ämmän jonka mielestä minulla pitäisi seisoa silloin kun HÄN HALUAA, eikä niinkään et kun minua kiihottaa.

Tykkään antaa suuseksiä paljon, eikä siihen etektiota tarvita. Tykkään myös tehdä montaa muutakin asiaa eikä niissäkään sitä tarvita, eikä aina seiso sellaisten aikana.

Hypätkää nyt jo pituutta vaatimuksinenne..

Minulle seksissä kaikki on molemminpuolisen nautinnon tavoittelua ja itsestään selvyys et molempin vapaasta tahdosta kaikki eli jos nainen jotai tekee se haluaa sen tehdä ja tykkää siitä, riippumatta sitä kostuuko vai ei. Tyyliin jos antaa minulle suuseksiä nii se on minulle yksilysti,.ilmesesti hän siitä sitten tykkää jos niin tekee minä en esitä mitään vaatimuksia. Itse tykkään nuolemisesta ja nuolen mielelläni vaikkei nainen antaisi, nää ei ole millään tavalla ehdollisia minulla. Mitään ja mikään ei ole pakko tehdä, se ei poista kuitenkaan sitä ettenkö minä vois tehdä vastaavaa toiselle silti koska tykkään siitä.

Halut menee aivan täysin tälläisissä vaatimuksissa, tuollaiset naiset ei sais kyllä yhtään mitään muuta minulta kuin moikat.

Onneksi on olemassa paljon naisia jotka tervejärkisiä eivätkä vaadi, vaan tykkäävät.yhteisestä.vapaasta kivasta kuten minä.

No mikäs nyt noin kiukuttaa? Ihan varmasti osalle naisista kelpaa myös mies jolla ei seiso. Kyllä sinulla on mahdollisuutesi, vaikka jotkut pitävät riman korkealla.

Vierailija
16/20 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihanaa, kun tippa valuu lattialle.

N

Meillä loppuisi seksi siihen paikkaan, kun jotain valuisi lattialle. Rouva alkaisi siivoamaan vimmatusti.

Vierailija
17/20 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin seisoo. Nautin tosi paljon nuolla kaunista vaimoani ja sitten jos samalla hieroo sormilla g-pistettä ja näkee vaimon nauttivan niin se on ainakin mikä minua kiihottaa eniten.

Perhana kun alkoi tekemään nytkin mieli!

Pitäiskö mennä ja herättää vaimo nuolemisella? 🤤

Vierailija
18/20 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, olen huomannut itsestäni saman jutun. Esileikki aikana kyllä seisoo, mutta jos annan suuseksiä naiselle stondis katoaa, tämä ei johdu haluttomuudesta vaan koska keskityn tyydyttämään naista ja kaikki ajatukset on pillun nuolemisessa ja eikö se mennyt niin että mies ei pysty keskittymään kuin yhteen asiaan kerralla ;)

Vierailija
19/20 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tehdään seksissä vain sellaisia asioita, jotka kiihottaa molempia. Mulla oli kerran mies, jolla ei seissyt hänen nuollessaan. Koska suuseksi on mulle tärkeää, jätin hänet. Onneksi muut kumppanini ovat kiihottuneet nuolemisesta. On tärkeää valita kumppani huomioiden seksuaalinen yhteensopivuus.

Tuo on yksi näkemys eikä millään muotoa voi sanoa, että väärä. Toinen vaihtoehto on tietynlainen seksuaalinen itsekkyys. Haluaa ja toivoo toisen tekevän itsellä sitä mistä eniten nauttii. Tietysti vastavuoroisesti ja molempien rajoja kunnioittaen.

Vierailija
20/20 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoo kyllä, mutta jos nainen makaa liikkumatta paikallaan, ja ei reagoi mitenkään nuolemiseeni, niin seisokki alkaa kyllä laskea, ja koko homma alkaa tuntua puuduttavalta. Jos taas nainen kiemurtelee nautinnosta, niin olen niin kovana, että tuntuu räjähdän itsekin kohta. Parasta on, kun nainen ottaa päästäni kiinni, ja alkaa panemaan naamaani vasten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme