Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenessä muissa lapset saavat aikaan vihantunteita?

Vierailija
29.09.2014 |

En haluaisi tuntea näin, enkä tiedä miksi näun tunnen. :/ Mutta lähes poikkeuksetta kaikki n. alle 12-v lapset saavat minussa aikaan vain negatiivisia tunteita. Lasten itku ja huono käytös saa minut kiehumaan niin, että haluaisin paiskata seinään. Se räkivä naama, kimeä ääni, kömpelö olemus ja toljottava pöllöpää, argh!!! Kellekkään en tätä ääneen kehtaisi myöntää. Jos lapsi tuijottaa minua, tekisi mieli ravistella. :( haluaisin joskus omia lapsia tai yhden, mutta pelkään että vihaisin vaan niitäkin ja kilahtaisin joku päivä... En vaan osaa nähdä lapsissa mitään ihanaa.

Mulla on kaksi nuorempaa sisarustakin, ei meillä ole toisen kanssa kuin vuoden ikäero ja toisen kanssa kaksi vuotta. En tajua!

Sen sijaan eläimet, ihan kaikki, ovat äärettömän hellyyttäviä ja rakastettavia. Uutinen jopa vieraan eläimen kuolemasta saattaa saada kyyneliinkin saakka mutta lapsen karusta kohtalosta lukeminen ei herätä mitään tunteita, ehkä hieman vahingoniloa.

Minulle lapset on ihan sama asia kuin aikuisetkin, samaa paskaa eri paketissa. Näen heidät vain "tulevina aikuisina". Sen sijaan vanhukset ja vammaiset herättävät vain positiivisia tunteita.

Mikähän ruuvi multa roikkuu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kyllä kappalejaot... Puhelin päätti toisin
-ap

Vierailija
2/7 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ilmeisesti jotain lapsuuden traumoja tuossa taustalla... Onko sinulta lapsena vaadittu kohtuuttoman " hyvää" käytöstä, ja sitten kun et onnistunut, rangaistu? Ei noin kova agressio ihan normaalilta kuulosta, ja nuo traumat kannattaa käsitellä ennen sen lapsen hankintaa. Nimenomaan oma lapsi nostaa primitiivisimmät tunteet esiin, niin hyvässä kuin pahassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä sinuna hankkis lasta ennen kun oot jutellu tuosta jonkun ammattilaisen kanssa.

Ketäpä ei joskus ärsyttäisi lasten kitinä tai huono käytös, mutta se jos jotain sattuu ja sinulta ei heru myötätuntoa, on jo vähän eri juttu.

Vierailija
4/7 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 19:22"]Sulla on ilmeisesti jotain lapsuuden traumoja tuossa taustalla... Onko sinulta lapsena vaadittu kohtuuttoman " hyvää" käytöstä, ja sitten kun et onnistunut, rangaistu? Ei noin kova agressio ihan normaalilta kuulosta, ja nuo traumat kannattaa käsitellä ennen sen lapsen hankintaa. Nimenomaan oma lapsi nostaa primitiivisimmät tunteet esiin, niin hyvässä kuin pahassa.
[/quote]

No eipä oikeastaan. :o Olen miettinyt pääni puhki, että miksi näin. Tosin en ole kymmenen vuottakaan sitten pitänyt lapsia mitenkään ihanina. Mulla on tosin impulsiivisuuden kanssa ongelmia muutenkin...

-ap

Vierailija
5/7 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateutta ja vihaa sisaruksia kohtaan? Tuo on aika ikävä jos menee noin mustavalkoiseksi, että eläimet jees ihmiset pyh. Älä hanki lapsia jos et saa asiaa korjattua.

Vierailija
6/7 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans vihaan tavallaan lapsia. En kyllä mitenkään näytä sitä mun käytöksessä tms, välttelen vaan ettei tarvi olla samassa tilassa niiden kanssa jne. Ja itsellä oli väkivaltanen lapsuus. En ole ajatellut koskaan hankkia omia lapsia, sillä pelkään et musta tulis samallainen vanhempi kuin omani ovat olleet.

Vierailija
7/7 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on kuin pieruja,omiansa sietää...